globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.


Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

6.3.2017 v 08:34 | Nahoru | #1531
Jawass> Super dik nakonec budu kupovat boční kufry.

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

7.3.2017 v 11:44 | Nahoru | #1532
trevis-pastrava> a jak to mas vymyšleny?budes kupovat aji ram?ja sem se taky dival,ale vsechno maji myslim jen v USA.ale kvalitka hlinikovy kufry od Tuscu+ ten ram myslim 11 tis.se vsim vsudy(kufry muses mit aji v barve hliniku..potom dela jeste firma Wolfman latkovy kufry nebo jak bych tomu nadal..



(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

7.3.2017 v 11:51 | Nahoru | #1533
ty textilni jsou ale o dost drazsi..trevis-pastrava>



Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

7.3.2017 v 13:13 | Nahoru | #1534
Budu kupovat Tusk ze všim 2kufry i držáky a ještě k tomu vemu zadní světlo at nemám ten originální držák spz ten tomu zavází.Tento rok bych se chtě někam podívat Rumunsko nebo Ukrajina.

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

8.3.2017 v 21:59 | Nahoru | #1535
Tak,
CRF rally - krasavice, jen pro jednoho, nouzově spolujezdec, měkké tlumiče; nic moc sedlo;
BMW G 310 GS - lepší pro 2, super sedlo; výborný a pevný nosič; těžko říci, jaký bude ten motor stran spolehlivosti; jen loukoťová kola ;cena údajně neoficiálně pod 150tis.
Kawasaki X-300 Versys - horší zpracování, hlavně potah sedla; motor snad ok; pohodlně pro 2; největší ochrana, nejvíc cestovní

Díval jsem se i na V-strom 250, to už není Off, ...dost nízká. Takže zcela mimo můj výběr.
Na žádné z nich jsem nejel, ale doufám, že to na jaře napravím.
Tak nějak mě srdce táhne k hondě rally, ale ta cena je děs.
Na veletrhu nebyla CB500X, kterou jsem si také chtěl prohlédnout a alespoň si sednout. Pořád nevím co a motám se zda jednu z výše uvedených nebo starší cca 650ccm (TA 650 / XT660R {nová loňský model} / BMW 650 GS).

Nejhorší je, když má člověk na výběr a má možnost si vymýšlet...

Naposledy editováno 08.03.2017 22:00:37

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

8.3.2017 v 22:56 | Nahoru | #1536
Počkej si na T7 Ta 250 v tom Rally je fakt málo. Max ta klasická crf 250l, na malý vejlety cestou necestou ideální, do města super a cena teď 120 myslim. Ale neni pro dva, max nouzovka pár km, pak je to peklo.

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

9.3.2017 v 09:06 | Nahoru | #1537
T7 nebude zrovna levná. Versys se svejma 140mm zdvihu na tlumich je spis silničně šotolinový stroj stroj, to samé 250 Strom, kterej navíc má jen 24 koníku jako Honda. S G310 gs je primárně stavěny pro asijsky a jihoamerický trh a s drátatěnejma kolama se nepočítá, ale spoň to má 180/180 tlumiče , jen bych se bál toho malýho inda co to pohání.

J5OSHA: na CRFku se aspon da vymenit tlumic za ten YSS nebo treba ohlins, ci jen vymenit pruzinu a na predek se dela kit s druhou pruzinou. Já si CRFko zatím držím ,protože XT660R či malý GS jsou mimo silnici v porovnani s tou Hondou na houby a to ta honda neni zadnej highend ,ale je proti nim lehka a tlumice poberou kde co.

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

9.3.2017 v 11:25 | Nahoru | #1538
Chtěl bych mašinu pořídit letos, čekat se mi moc nechce .
Nikdy jsem vlastní stroj neměl a už mám docela abstinenční příznaky. Nechci kupovat drahý nesmysl, ale stroj pro zábavu, práci, takže na vše. Nejspíš to nebude poslední motorka, ale neumím si pomoci a vybírám ji skoro tak jako by byla .
s tou T7 , jestli už wr250r stála cca 230 tisíc nová, co potom cena tohoto stroje , někdo odhad?
Každopádně vypadá skvěle

Na CRF 250 L mi vadí absence ochrany jezdce, menší nádrž a nakonec Rally je fakt pohlednější

Dost mi vadilo, že nebyla CRF-L vedle Rally k porovnání na té výstavě. A z rozumu a pro širší rozhled jsem chtěl zkouknout ještě tu cb500x a tu taky neměli

Objem ničím člověk nenahradí, ale ono prostě nic podobného právě té CRF 250 Rally snad na trhu není.

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

9.3.2017 v 11:52 | Nahoru | #1539
Fakt škoda, že tam nedali tu třístovku..to už by i ta cena byla obhajitelná..

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

9.3.2017 v 12:02 | Nahoru | #1540
ono je to těžko s tím univerzálem,...WRko je úžasný stroj co se týče jeho univerzálnosti,...je to stroj na zábavu i ježdění do práce i nějaké to cestování,...ale jak říká můj otec jedna motorka je do garáže málo a začínám tento názor čím dál víc zastávat, ale na to si musí přijít každý sám a WRko nebo všeobecně dualsport byl pro mě tou nejlepší možnou volbou na to abych našel směr kterým se chci udávat,...tedka vím že bych chtěl jednu moto na město, do práce a nějaké ty výlety,...ale taky bych chtěl lehké čistokrevné enduro na různé offroad okruhy a těžký terén ve volné přírodě,...
řeknu to tak jestli chceš hlavně cestovat ber větší obsah,...něco jako XT660 či GS650 na kterých se bude cestovat mnohem pohodlněji a v terénu se taky neztratí,..
na 250 se sice dá cestovat ale není to nic na dlouhé cesty 300 400+,...ne že by to nešlo ale po celém dnu v sedle zažívá tvá řiť středověk,....velký obdiv borcům co na WRkách procestovali neskutečné vzdálenosti, ale já po celodenním výletu dojíždím poslední metry ve stupačkách
jinak CRF rally velice pěkné zpracování,...ale ta cena je fakt dost a dle mého názoru by chtěla pár poníků navíc,...

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

9.3.2017 v 12:15 | Nahoru | #1541
Jezdím s WR 250R každý rok na východ-loni jsem dal Polsko-Slovensko-Ukrajina-Rumunsko-Srbsko a zpět.Celkem asi 3600 km.Denní nájezd okolo 400 km.Vcelku pohoda.Když budeš fakt tvrďák,tak to odjedeš i na fichtlovi.Výhoda WR je v tom,že dálky zvládne bez problémů a doma pak odstrojím bagáž a šup do lesa...




(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

9.3.2017 v 12:15 | Nahoru | #1542
Rischwon> Vidím to taky tak.
Asi začnu na menší kubatůře a časem koupím něco jiného, cestovního s větším objemem a 250 zůstane kolem komína.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

9.3.2017 v 12:20 | Nahoru | #1543
nimdus> Nádhera. Toto bych chtěl taky podniknout.
Koukám po moto, která by byla nová, koupil bych jí do firmy, protože ceny ojeti jsou u CRF skoro stejné jako za novou mašinu po všech odpisech.
A tím pádem nekoukám na WR, protože za A je drahá (byla) a za B už se nedá koupit nová kvůli euro normě , stejně tak to je kawasaki KLX250 a jistě mnoha dalšimi stroji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

9.3.2017 v 13:02 | Nahoru | #1544
J5OSHA> no ty voe,...ta EU banda budižkničemů co řeší jen samé kraviny mě začíná pěkně srát,...ale seriozní problém nevyřeší žádný,...
každopádně chtěl jsem říct jednu věc,..že WRko je z dualsportů bezkonkurenčně nejlepší,...ale cena je fakt šílená,..myslím že loni byla cena 209 tis,...

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

9.3.2017 v 13:20 | Nahoru | #1545
Rischwon> Ale nová se už nějakou dobu u nás koupit nedá. Poslední ceníková cena byla opravdu tech 209900, XT660R stalo nové 169 a za 209 900 se dala v 2015 koupit Tenere 660. Takže byla za wr450f.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

9.3.2017 v 14:21 | Nahoru | #1546
XTZ 660 229 tisíc ,
XT 660 R 180 tisíc
Asi poslední možnost oficiálně koupit, potom je to pasé, zase EURO normy .
U té xt660r se to vyšplhalo cenově dost vysoko, ale v porovnání s CRF250Rally.... Otázka zní, jestli je to jako poslední série také nejvíc vychytaná motorka (XT660R).

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

9.3.2017 v 15:59 | Nahoru | #1547
Měl jsem kliku,kupoval jsem ůplně první v H.K.,cena byla 179.000,-,k tomu jsem si mohl vybrat zboží za 10 táců a kámoš mi dal za DPH 20.000,-.Po pěti letech jsem si to přepsal na sebe.Teď vlastně nic podobného od jiné značky a dané kubatury není,snad nová Honda CRF250L & RALLY,ta vypadá zajímavě,ale ještě není v prodeji.Byl jsem se projet na nový Africe a je to mazec,kolem komína v lese se dá taky slušně prohánět a moje prdel posílala děkovné dopisy...Jo a jěště Beta Alp 4.0,dva kámoši ji mají,je v tom legendární motor ze Suzuki DR 350 a poslední karburátorové kousky jsou ještě v prodeji,myslím že za ně loni dávali okolo 150.000,-.

Naposledy editováno 09.03.2017 16:03:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

10.3.2017 v 07:29 | Nahoru | #1548
J5OSHA> XT660R i Tenere jsou bez úprav v terénu nic moc, to ta CRFL je proti tomu super. Na silnici se to samozřejmě otáčí. I na CRFl je dobré udělat nějaké úpravy, pokud to bude i terén, tak minimálně kolečka do pomala, lepší řídítka a bástry, dobrý la´dáček + powercommander nejsou od věci, řadička apd. Takže nová je sice výhodná koupit, ale ještě lepší je koupit ''už hotovou'' .
Pokud je to tvoje první motorka a nemáš žádné zkušenosti (hlavně v terénu), tak ber tu 250

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

10.3.2017 v 11:42 | Nahoru | #1549
tak jak říká Palomoto ono je to terén a terén,...na průjezdy po polňačkách a sem tak nějaké lesní účelové cesty ti stačí i ty velké hovada,..pokud budeš primárně hodně cestovat,....ale pokud budeš spíš jezdit terén a výlety po okolí 50/50 tak samozřejmě že radši lehčí motorku,...kor když si sem tam dáš nějaký výjezd v lese nebo nějaký okruh,...hodně lidí si pojem terén vykládá uplně jinak,...já sem měl za to že jezdím terén už před dvouma rokama,..ale až loni na podzim jsem pochopil o čem je pořádné enduro,...zmíním třeba jednoho známýho,..ten se neustále žene za výkonem a v důsledku je mu to uplně k hovnu,...první si koupil těžkou svini KLR650 která byla pocitově slabší než civilní 250,..ale chtěl prostě kladivo,..pak zjistil že s ní může jezdit tak maximálně po polňačce,...já mu radil furt že jestli se chce v terénu něco naučit a někam se posunout at si koupí 250 dualsport,...pač jezdí i hodně po silnicích a ruzných účelových asfaltkách,...tak říkam kup si teda ostrou 250 když už chceš výkon,..prej moc slabí že to časem zeslábne,...tak si koupil ostrou 450,...a dopadlo to tak že ten výkon ocení tak maximálně rovince na polňačce,...protože v prudkém výjezdu se mu to často staví na zadní a nebo mu to podhrábne, pač bez zkušeností je těžké hledat ideální trakci...s takto silným strojem s rychlím nástupem výkonu se toho člověk co v terénu začíná nic nenaučí,..a dopadlo to tak že stojí pod výjezdem a dívá se jak si borci na těch "slabých" motorkách užívají výjezdy a enduro celkově,...prostě pravé enduro není o výkonu či počtu poníku,..ale o technice a o tom jak tu motorku umíš vodit,..

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

10.3.2017 v 20:28 | Nahoru | #1550
Jaké gumy můžu přezout ? Chtěl bych něco na cestu i terén ted mám mitas 07 a to je víc na cestu v terénu žádná slává ,ale životnost je velká.Chtěl jsem něco podobného mitas e09 , ale nedělají se na rozměry podle techničáku.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

10.3.2017 v 21:00 | Nahoru | #1551
Dozadu michelin t63 , ale 80/100 21 jsou jen snad ty bridgestone trail wing ktery to ma z vyroby

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

11.3.2017 v 12:08 | Nahoru | #1552
Kome> A co bude lepší ? Michelin vs Brigestone.

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

11.3.2017 v 12:31 | Nahoru | #1553
Me jako idealni 50/50 pneu vychází ty T63, ale na predku mam uz jen TKC 80, ktera je v terenu znatelne horsi nez predni T63, ale dle TP tam lepsi homologanou pneu nenazuju. Prekvapive T63 i TKC 80 drzi dobre na asfaltu i za mokra. Ale Brudgestone bude trvanlivejsi nez T63, ale zalepi se to i v lehkym blate.

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

13.3.2017 v 09:58 | Nahoru | #1554
trevis-pastrava> a co na období podzim až jaro pořídit normální drapáky třeba FIM enduro, pneu drží i na silnici obstojně a terénu sou super,...a třeba origo pneu dat až bude teplé a suché počasí a více výletů na delší vzdálenost,...přes zimu se stejně s nějakýma delšíma výletama po silnici nepočítá,...a na univerzálu se budeš v pravým terénu akorád tak trápit,..já měl ze začátku TKC80 a celkem dost to klouzalo,..a na silnici to taky nebyla žádná sláva,..hlavně u toho předku člověk musí dávat pozor na prudší brždění,...pač se hodně sjížděla,...
Jinak ta T63 by měla byt super pneumatika pro cestovní endura,..ale nejsem si jist jestli bude vhodná na lehká endura,...věřím že vydrží hodně ale guma je základ tak na ni nebudu šetřit a kalkulovat s tím at mi to vydrží aspoň 3roky,...jinak zkus se ještě podívat na dunlop D952,...mají to kámoši a měl by to byt držák,...ale na cestování pouze po silnici nic lepšího než ty origo Bridgestone nebude,..

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

13.3.2017 v 10:06 | Nahoru | #1555
Pokud to má být legální tak moc možností není a pak je ta T63 jedna z mála co se da použít.

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

13.3.2017 v 15:35 | Nahoru | #1556
tak ono stejně pokud chceš mít pořádnou teréní gumu, tak tě silnice a nějaká ta legislativa nezajímá že jo,..protože rozměr pneu je ten nejmenší škraloup kterého se člověk při ježdění mimo silnice dopouští,..ale samozřejmě pokud má mět vše cajk a počítá se s častou jízdou po silnici je třeba mít vše v pořádku,...jestli si chce terén pořádně užít musí pořídit adekvátní obutí,...a to univerzáli rozhodně nejsou,...to pak uvidí sám co pro něj znamená terén,...polnačku a lesní cestu za sucha dáš i na slikách,..

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

13.3.2017 v 17:03 | Nahoru | #1557
Nakonec jsem pořídil originální určitě to bude lepší jak to co tam je ted mitas e08.

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

14.3.2017 v 12:26 | Nahoru | #1558
Já se s tím nepářu,dávám dozadu Michelin AC10,jedna z nejlevnějších gum a naprosto vynikající,jezdím s tím na dlouhý tůry i v terénu.Za 1100,. na jednu sezonu super.

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

15.3.2017 v 10:49 | Nahoru | #1559
jj AC10 je parádní guma, slyšel jsem že se vyrábí v mitasce na zakázku pro Michelin,...měl jsem ji jako první enduro gumu a vydržela hodně,..ale za mokra docela dost klouzala a ujížděla do strany ve srovnání s Mitas EF07, která drží fakt na všem a jede se na ni taky příjemně po silnici, ale takovou výdrž samozřejmě nemá,..

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

15.3.2017 v 11:28 | Nahoru | #1560
Mitas EF07 je bezesporu super guma,jen opravdu nevydrží tolik.Já to mám nastavený tak,že celý rok jezdím,pak se zbytkama ty gumy dojedu do Rumunska,kde přezouvám novou u kámoše v Sybiu,vyvrtám tam desítky kilometrů řádků pro brambory,dojedu na ní domů a ještě řádím tady až do dalšího odjezdu na východ.AC 10 to vydrží ale Mitaska ne.Ale samozřejmě tyto gumy nejsou primárně stavěný na jízdu po silnici,ale mě je to šumák.Ale vepředu Mitasku mám,tam mě zas ta Michelin nevyhovovala-nad 118km/h začaly řidítka brutálně vibrovat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 275, 276] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8262 Dnes v 00:15 Kohlstein
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist