globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma:
5.8.2012 v 16:23
Zdravíčko motorkáři Chtěla jsem se zeptat, určitě je tu spousta človíčků, co jezdí dlouho a mají spoustu zkušeností, vědí, co je nejlepší a mají něco zažito. Dělám momentálně řidičák na moto do 25 kW a bavila jsem se s mým instruktorem a ten mi říkal, že by byla lepší nějaká čtyřstovka, protože motorky se 125ccm se do kopce spíš tlačej, pořádně nedokážou zabrat, kdežto tamty jak říkal, stačí jen lehce přidat plyn a krásně se to vyjede. Jenže je to 50-ti letý pán a ty mají přece jen jinej pohled na to Já jsem na ty silniční motorky. A určitě je to něco, co mě přimělo přemýšlet, protože jsem začátečník, bude to moje první motorka a já si vybrala podle mnoha diskuzích Hondu CBR 125r. Málo jezdí - málo žere , což je ideální Do včerejška nebyl s výběrem problém, ale teďkon nevím jestli se mám Hondičky vzdát a hledat si jinou - silnější do 25 kW, nebo zůstat u Hondičky. Btw. myslela jsem si i, že by se šikla NSRka, ale na to asi nemám, moc žere.. Když se najde pár dobrých rad s výběrem motorky, tak budu určitě moc ráda, děkujůů
Předchozí
1 2
Následující

5.8.2012 v 16:31 | Nahoru | #1
Ahoj ahoj, jelikož máš tu možnost výběru motorky do 25 kw, tak bych si 125 nekupoval (ale to je jen můj názor) . Být Tebou, koupil bych si nějakou tu 400,500. Na tom by ses krásně naučila, ale jde o to, jak se na to cítíš , jestli tě to víc táhne k CBRku, tak začni na 125 a 4takt bude asi ideální.
Protože to bude tvoje první motorka, asi bych se držel tý cbr, kde si navykneš na základní věci. Závodník to sice není, ale do začátku poslouží.. Každopádně není třeba se bát ani nějaký pětistovky, která je trochu svižnější a není to žádná divočina

5.8.2012 v 16:36 | Nahoru | #3
CBR 125R je pro začátek celkem OK ... manželka jí má doma. Pokud chceš ale jezdit víc ... koukl bych se na CBR250R .. to vypadá i jezdí fajn

5.8.2012 v 16:37 | Nahoru | #4
pán asi neví, že 4stovky už se moc nedělaj jedině novou Ninju, ale to je finančně jinde.

Myslím si, že malé cebro bude stačit

Omg.Bueno píše: Protože to bude tvoje první motorka, asi bych se držel tý cbr, kde si navykneš na základní věci. Závodník to sice není, ale do začátku poslouží.. Každopádně není třeba se bát ani nějaký pětistovky, která je trochu svižnější a není to žádná divočina



... až v Miškovicích potkáš mě na Modrý CBR125R .. tak z toho budeš mít prdel .. ale pro holku fakt dobrý
JirikM> však motorka na začátek je to ideální ) já na ní jel jednou, když mi jí půjčil kamarád.. v zatáčkách dost překvapila, vzhledem k tomu, co to má za pneu

5.8.2012 v 16:45 | Nahoru | #7
cbr 125 je spravna volba . je pekna .a na začatek ti bude bohatě stačit vyjezdi se na ni .a pak ji prodej a kup neco silnějšiho . a vubec zaleži na tom kdo jak je zdatny . (jinač bacha i na tu 125 abys nedpoadla jako moje segra . taky mela hned prvni moorku 125 a pri prvni vyjiždce co prinesla ridičak to vymlela a to celkem dost ) takže neměla skušenosti s žadnyho simsona ,pionyra atd.... ) podle mě byses měla nejdřive nkde vyjezdit na nakym simsonu a pak tu 125 . jinač jde o tvoje penize

5.8.2012 v 16:55 | Nahoru | #8
Dobře, mockrát děkuju za rady
Tyvole, to je stejně věc...kdyby sem to samý napsal nějakej frajer, to by bylo keců, že neumí hledat ve fóru Ale jen to má kozy, to je najednou odpovědí Jinak se divím, že ještě nepadla ona "věta"

Abych teda jenom neremcal, za mě nějakou 250 nebo pětikilo, dváca tě po týdnu omrzí.

Naposledy editováno 05.08.2012 17:16:58

5.8.2012 v 17:28 | Nahoru | #10
Právě taky dělám papíry a instruktor, který se mnou jezdí, už má taky něco za sebou a říkal mi, že 4kilo nebrat, protože je to takový zvláštní objem, na který se ne moc dobře shánějí díly atd. Když už, tak nějaké 5tikilo dvouválec. Mě třeba doporučil Kawu Er-5 nebo Hondu CB500, protože nejsou tak staré jako většina čtyřstovek, jsou to dvouválce, dá se na nich slušně pojezdit a dají se pořídit za slušnou cenu. Čtyřválce v takovémhle malém objemu už jsou dost vylítané, takže nestojí za moc. Dvacku bych nekupoval, pořád to točíš, prdí to jak křoviňák a zachvilku tě to omrzí, 250ka je skoro to samé.

5.8.2012 v 17:30 | Nahoru | #11
Tak chtělo by to vědět jakou mas postavu, jak z čeho dosáhneš a jak budes schopna treba nejaké pětikilo umanipulovat na místě, protoze ta váha je znát kdyz člověk nemá zkušenosti.
To samé v zatáčkách, malé cebro se tak krásně vodí.. :)
Tady nemohu souhlasit s Mandelem, po tydnu určitě neomrzí, ja mam doma Guzzi a cebro a treba na nudné dojíždění do práce 40km jsem raději v poslední době sáhl po cebru.
Spotřeba nula, ovladatelnost kola a i do kopce to s mými 63kg jede v pohode stovkou.
Ale ve čt jsem hondu rozstrelil o srnu a další malorážka bude 250ccm.
Výkon navic mi vadit nebude, ovladatelnost bude stejná jako u 125, spotřeba o litr vyšší to přežiju.
Takže se rozhodni podle svého, za mě 250 idealni a 125 daleko lepsi nez nějaká 500..
Urcite aspoň na jednu dvě sezóny nez se vyjezdis

5.8.2012 v 17:30 | Nahoru | #12
Edit: 2x

Naposledy editováno 05.08.2012 17:31:06

5.8.2012 v 18:07 | Nahoru | #13
rikala ze ma rada sporty takze
---->



VFR 400 -> nadhernej bajk proste...

edit: kozy uz byly?

Naposledy editováno 05.08.2012 18:09:56

(reakce na)

5.8.2012 v 18:41 | Nahoru | #14

Omg.Bueno píše: JirikM> však motorka na začátek je to ideální ) já na ní jel jednou, když mi jí půjčil kamarád.. v zatáčkách dost překvapila, vzhledem k tomu, co to má za pneu



Tak ja snad zitra svou prodam ...a tak az budu mit abstinencni priznaky ...pujcim si maly CBRo ...ono nejede spatne ...da se drzet i cestovka 80-90km/h

5.8.2012 v 18:51 | Nahoru | #15
jo to se to foti vedle naseho draka

5.8.2012 v 19:13 | Nahoru | #16
Jde asi o rozpočet ... ale pokud není cca 80tis moc ...

5.8.2012 v 20:39 | Nahoru | #17
Co třeba Cbf 125?

Jede to hezky i ve dvou, je to stříkačka a do kopce to fakt tlačit nemusíš.
Případně Cbf 250
na 125ccm bych se vykaslal, je to ztrata penez.
kup si CB500 / GS500 / ER-5 a vydrzi ti to alepson dve sezony
pokud to bude opravdu mit jen 25kw, tak to moc nepojede

(reakce na)

5.8.2012 v 22:37 | Nahoru | #19
KubaLC8> jel si na tom někdy?
A vzpomeneš si ještě na dobu kdy ti bylo 16 a honils fichtla?
Já bych v tom věku dal za malý cebro levou ledvinu, dle mého to určitě není taková mrdka jak se o ní píše.
A pro někoho kdo nejel nikdy ani na tom fichtloj to bude určitě lepší volba než GS500 který je těžký jak prase a jízdní vlastnosti má jak jáwa 350..
Že je to ženská, tak jí klidně radíte cbrko... Ale kdyby to byl chlap, tak cbrko ne, to nejede, kup si nsrko, je to dvoutakt a ten jede... 125 ve čtyřtaktu je slabá a každou čtyřtaktní 125 musíš silou vůle nutit, aby to vyjelo kdejaký kopec nějakou slušnou rychlostí. 125 ve dvoutaktu zas nemá smysl kupovat, protože je lepší koupit už něco většího.
Proč to komplikovat? Stačí koupit nějakou větší mašinu. Nemusí na tom jezdit na plný plyn, když nechce. Ale aspoň to tolik nemusí točit a i přesto to jede dost slušně. S hmotností bych si starosti nedělal, na to si každý zvykne.
A jestli se bojíš na tom jezdit, tak na čem jezdíš v autoškole?
Mě to spis připadá, že je to tu samý ostřílený hustokrutomotorkář který krotí min. 100koní a je mu to málo a podle sebe soudí druhý.
Já v 17 přelez z fichtla na třindu a trhala mi ruce.
Dostat tenkrát do pazour nejakou "hodnou 500 nebo 600 co odpouští chyby", tak už tu možná nejsem.
Proto nechápu proč je v českém podvědomí 500ccm základ a vše pod je "vydechlá mrdka co nejede".
Ale asi jsem sám a výjimka a zitra su tu za svuj nazor po sobě sežeru hovno a dám si ban
Jo a je mi jedno co má kdo mezi nohama, ja to cebro doporučím každému bez zkušeností nehledě na pohlaví.
kozel.ka> jo a to, že někdo v autoškole dokáže ujet 200km na velké motorce s 2 řídítkama a 100kg batohem bez pádu z něj zkušeného jezdce nedělá!

dva_hrnce píše: Mě to spis připadá, že je to tu samý ostřílený hustokrutomotorkář který krotí min. 100koní a je mu to málo a podle sebe soudí druhý.
Já v 17 přelez z fichtla na třindu a trhala mi ruce.
Dostat tenkrát do pazour nejakou "hodnou 500 nebo 600 co odpouští chyby", tak už tu možná nejsem.
Proto nechápu proč je v českém podvědomí 500ccm základ a vše pod je "vydechlá mrdka co nejede".
Ale asi jsem sám a výjimka a zitra su tu za svuj nazor po sobě sežeru hovno a dám si ban
Jo a je mi jedno co má kdo mezi nohama, ja to cebro doporučím každému bez zkušeností nehledě na pohlaví.


jasneze idealni je zacit na 50ccm pak 80ccm prevrtani.. pak 125ccm pak 175ccm pak 250ccm 350ccm 400ccm 500ccm 600ccm 650ccm 750ccm 800ccm 850ccm 900ccm 954ccm 1000ccm s kazdou kubaturou stravit aspon pet sezon a do duchodu si koupit litra.. ty nejzkusenejsi si koupit busu...

by me zajimalo jestli jste si jako prvni auto koupili malyho fiata 500 abyste se vyjezdili a pak 105.. 105l.... favorit.. forman... atd atd.. po sesti letech prvni felicie ..
se pak nedivte ze se nesvezete audinou

tyhle vase evolucni teorie o vyjezdeni na 50ccm a pak vyse a vyse jsou pekne o hovne :)
vzdycky se uci lip na lepsim a ne na horsim.. v autoskole se nejezdi na babete a kdyz to zvladne v autoskole zvladne to i v provozu..
slanecek> koupil jsem si Trabanta a po 7 letech felicii.
Audinu jsem řídil, ale domu to nechci.

no a srovnávat motorku s autem, na to nemám co říct..

(reakce na)

5.8.2012 v 23:34 | Nahoru | #25

_Mandel_ píše: Tyvole, to je stejně věc...kdyby sem to samý napsal nějakej frajer, to by bylo keců, že neumí hledat ve fóru Ale jen to má kozy, to je najednou odpovědí


+1

dva_hrnce píše: slanecek> koupil jsem si Trabanta a po 7 letech felicii.
Audinu jsem řídil, ale domu to nechci.

no a srovnávat motorku s autem, na to nemám co říct..


proto je lepsi koupit mrdku vylitanou mladym magorem nez neco co vydrzi...
je fakt ze na jawe 350 s poloautomatem se clovek nauci mnohem mnohem vetsi hovno nez na 500 er nebo gs....
plne s tebou souhlasim. audinu nechces protoze felda je lepsi
a 125 je lepsi nez petikule.. to bysme tu vsichni jezdili jak v cine na skutrech. jesteze jsou lidi co maji rozum. co bysme bez tebe delali
a hele slanecek...toho uz sem dlouho "necet"...to je stejne kluk šikovná...
slanecek> se divim že jí tu ještě nikdo nedoporučil R1.
Má dostatek výkonu, perfektní podvozek, slušný brzdy, zavřít na 25kW se taky dá.
A vydrží dlouho

Neříkám že je filcka lepší, jen že mi stačí a nepotřebuju do města A8

ty jsi fakt mimo, ale bavíš mě

(reakce na)

5.8.2012 v 23:48 | Nahoru | #29

dejf. píše: a hele slanecek...toho uz sem dlouho "necet"...to je stejne kluk šikovná...


O tom žádná už se tu objevil mnulý týden, tak jsem ho hned pochválil
Myslel jsem si, že mi nechyběl, ale spletl jsem se
S ním je život na m.cz hned veselejší

Ještě by to chtělo zpět jeho USAavatar a bylo by to uplně dokonalé
dva_hrnce>

slanecek> ty jsi fakt mimo, ale bavíš mě



jojo, ale driv bavil víc...uz je nakej vyčpělej nebo co
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda cbr 125 r Honda CBR 125R Dominik07 8 Dnes v 07:02 Ozzy_
Jakou 125 CCM vybrat Honda CBR 125R, Honda PCX 125, Yamaha NMAX 125 Giant13 17 22.4.2024 v 20:57 MP3KV
Blinkry Honda CBR 125R ProFicK 1 24.3.2024 v 02:08 tompok76
Utahovací momenty Honda CBR 125R Hondapcx125 4 18.3.2024 v 15:12 assassin
Vrzání Honda CBR 125R Hondapcx125 10 5.3.2024 v 09:23 Gahan37


TOPlist