globalmoto_kveten





Téma: Haltr
 
5.8.2012 v 15:56
Poslední dva měsíce mám neustálý problem s utrženým ventilkem.Platím pomalu více peněz za duše jak za benzín, tak jsem pročesal pár témat a narazil na haltr jako příčina utržení ventilku.Rozdělal jsem kolo a zjistil že tam je nejspíše malej.Na ráfku označení 2,15 ale haltr 1.6. Někde jsem četl že se dává o něco větší než je označení ráfku, tak se ptám, na 2.15 ráfek 2.5 haltr ? Jinak kola jezdím 110/100/18 pokud to hraje roli.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Haltr

5.8.2012 v 16:23 | Nahoru | #1
Stejný problém mám s čz 175/487 tak jsem zvědavý na radu.

1 reakcí na tento příspěvek Haltr

5.8.2012 v 16:51 | Nahoru | #2
Nevymejšlej hlouposti,na ráfek 2,15 dej haltr 2,15 a perfektně to funguje širším haltrem jen poškozuješ patky pneu...

(reakce na) Haltr

5.8.2012 v 21:12 | Nahoru | #3

PETARDAK píše: Nevymejšlej hlouposti,na ráfek 2,15 dej haltr 2,15 a perfektně to funguje širším haltrem jen poškozuješ patky pneu...


asi tak ... kdysi ještě na čz jsem měl taky problém a taky tam byl malý. Dal se tam podle toho, jaký byl ráfek a bylo to ok.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Haltr

5.8.2012 v 21:23 | Nahoru | #4

Tagstein píše: Stejný problém mám s čz 175/487 tak jsem zvědavý na radu.


na cezete vytrhavas ventilky?
rada je nafoukni si kola poradne
na endurech se to vytrhava proto ze se jezdi teren s mensim tlakem

Haltr

5.8.2012 v 21:48 | Nahoru | #5
po vyladění pita se mě občas trhne ventil i s haltrem skončilo to tak, tma mám 2 haltry a to peklo to obouvat

Haltr

5.8.2012 v 22:19 | Nahoru | #6
Řešil jsem to manželce u číny, tam nebyl žádnej. Dal jsem na radu a dal tam větší. Guma za 3 měsíce dokurvená až běda. Dal jsem na ráfek 2.15 haltr 2.15 a už je půl roku klid.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Haltr

5.8.2012 v 22:48 | Nahoru | #7

WHTRDR píše: na cezete vytrhavas ventilky?
rada je nafoukni si kola poradne
na endurech se to vytrhava proto ze se jezdi teren s mensim tlakem



Kola fouklý normálně, už jsem utrhl 4 ventilky i když jsou utažený k ráfku..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Haltr

5.8.2012 v 22:51 | Nahoru | #8

Tagstein píše: Kola fouklý normálně, už jsem utrhl 4 ventilky i když jsou utažený k ráfku..



No a to je právě ta chyba. Ventilky nechávám volný, aby mohl popolezt kdyby náhodou. Když ho utáhneš tak ho urveš. Ty tam nemáš Haltr?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Haltr

5.8.2012 v 22:51 | Nahoru | #9

chiro2 píše: No a to je právě ta chyba. Ventilky nechávám volný, aby mohl popolezt kdyby náhodou. Když ho utáhneš tak ho urveš. Ty tam nemáš Haltr?



Na CŽ z roku 1986?

1 reakcí na tento příspěvek Haltr

5.8.2012 v 23:00 | Nahoru | #10
Já bez haltrů nedám ani kolo,ale co je moc,to je dost...teď mám "píchavé" dny-ve středu jsem píchnul na Doupově,pak ještě cestou domů a to jsem už nelepil,ale dojel cca 6 km.Doma jsem to zalepil,duše i pneu v cajku.Do třetice jsem píchnul v sobotu a to jsem dojížděl přes 30 km a to už bylo "cufíl"duše i pneu v hajzlu-ale haltr to udržel bez protočení P-H.
Petr Huska> nafouknout aspon 1.2

(reakce na) Haltr

5.8.2012 v 23:26 | Nahoru | #12
bracha12> Jojo,předek 1,2 a zadek 1,0-1,2,když dám víc,tak to odskakuje a kope...P-H.

(reakce na) Haltr

5.8.2012 v 23:29 | Nahoru | #13

Tagstein píše: Na CŽ z roku 1986?



V ČZ se nevyznám, myslel jsem že je to třeba Cross. Tak ho tam dodej , vrtnout dirku do ráfku zvládneš né...

Haltr

6.8.2012 v 08:25 | Nahoru | #14
dej tam mousse a máš klid

Tagstein píše: Kola fouklý normálně, už jsem utrhl 4 ventilky i když jsou utažený k ráfku..


predni nebo zadni kolo?

WHTRDR píše: predni nebo zadni kolo?



Zadní a věř mi, že s tím opravdu nejezdím pilu

(reakce na) Haltr

6.8.2012 v 09:40 | Nahoru | #17
Tagstein> asi mas ultrakrutej peklostroj
jeste muzes zkusit vycistit rafek zevnitr jestli neni mastnej nebo nejak spinavej ale nevim od ceho by mohl bejt a nechat povolenou tu matku trochu
Tagstein> Ono by pomohlo kdybys koupil silnejsi dusi...

(reakce na) Haltr

6.8.2012 v 14:19 | Nahoru | #19

LubinWR píše: Tagstein> Ono by pomohlo kdybys koupil silnejsi dusi...



No nevím, už jsem zkoušel 4 různé značky, někde je tam prostě chyba. Ale tak 1 duše na 1 vyjíždku celkem jde

Haltr

6.8.2012 v 15:31 | Nahoru | #20
nejde o značku, ale o tlouštku...

Haltr

6.8.2012 v 21:31 | Nahoru | #21
No z praxe znám ž vetšinou se ventyl trhne prudkým bržděním na nerovným podkladu. Matku na ventil nedávám když je haltr svým spůsobem není proč

1 reakcí na tento příspěvek Haltr

7.8.2012 v 17:32 | Nahoru | #22
No moje zkusenost je takova ze za tuhle sezonu jsem pichnul asi 7x zadni kolo . Duvod -> smejdske duse. Dodavatel Moto-Zloch . Takze se jim obloukem vyhnete jednalo se o enduro duse siroke i klasicke. Jednoduse praskaji ve svech a nebo se hned prodrou o pneu. Tem co casto pichaji duse doporucuju Continental Extra hard cross .

http://www.moto-pneu...ra-zesilena-bed.html
Cena je sice vysoka ale tohle uz proste nepichnete.

Dále používám 2 haltry zásadně hlínikové ty gumové na ty se vyserte to nemá žádnej význam. A foukám od 0,8 do 1,2 Jak kdy. A už nemám problém.

Naposledy editováno 07.08.2012 17:33:11
Joraell> Tak tak, ja osobne jezdim Michelin Ultra Heavy Duty (4 mm stena) a ventilek jsem na ni nikdy neutrhnul ani se mi ji nikdy nepovedlo cvaknout pri prezouvani Cena je si kolem 500, ale kdyz si vezmu ze duse za 200 neprezijou vetsinou ani obuti, tak se to vyplati Jinak haltry pouzivam jeden, hlinikovej a rozmeru jako rafek
Uvalak> No tato ma myslim 5,5 mm stenu :) je to vazne macek :D

(reakce na) Haltr

7.8.2012 v 20:43 | Nahoru | #25

Joraell píše: Uvalak> No tato ma myslim 5,5 mm stenu :) je to vazne macek :D

Po tom uz muzes jezdit misto slicku ne

Haltr

7.8.2012 v 22:26 | Nahoru | #26
já používal taky ty silný, když to přezouváš, je to skoro jako nafouknutý a fakt pakárna, ale sehnal jsem za dobrou cenu mousse tak jsem ho dal na zadek a jsem v poho
kdybyste měl někdo taky zájem tak PM..

Haltr

7.8.2012 v 22:38 | Nahoru | #27
Uvalak> jojo to ja rikal taky :D Kazdopadne se to prekvapive nazouva lepe jak standartni protoze to pekne drzi tvar.

LubinWR. nazouva se to uplne v pohode :) Kolik je dobra cena ?

Haltr

10.4.2013 v 20:16 | Nahoru | #28
Oživím téma HALTR
potřeboval jsem narychlo tak jsem obědnal a neřešil značku ani kvalitu,a když dorazil pak nastalo překvapení!
Nekupujte tento šmejd ,




Po namontování a opravdu jemném dotahování povolil,prostě se začal vytahovat šroub z toho tělesa.tady je foto že ten šroubek je zalitý tak půl milimetrem toho hliníku,šunt jak prase.




Haltr

10.4.2013 v 20:22 | Nahoru | #29
Ale jelikož jsem potřeboval zkompletovat moto tak jsem ho upravil aby fungoval,provrtal ,zafixoval tekutým kovem proti otočení a zatím se zdá že je to gut.
Origo od KTM jsem vždycky dorval nafest a nebyl problem ale toto
takhle nějak to dopadlo.













Haltr

10.4.2013 v 20:36 | Nahoru | #30
jojo nektere jsou hold smejdy
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist