globalmoto_kveten





Téma: Haltr
 
5.8.2012 v 15:56
Poslední dva měsíce mám neustálý problem s utrženým ventilkem.Platím pomalu více peněz za duše jak za benzín, tak jsem pročesal pár témat a narazil na haltr jako příčina utržení ventilku.Rozdělal jsem kolo a zjistil že tam je nejspíše malej.Na ráfku označení 2,15 ale haltr 1.6. Někde jsem četl že se dává o něco větší než je označení ráfku, tak se ptám, na 2.15 ráfek 2.5 haltr ? Jinak kola jezdím 110/100/18 pokud to hraje roli.

1 reakcí na tento příspěvek Haltr

5.8.2012 v 23:00 | Nahoru | #1
Já bez haltrů nedám ani kolo,ale co je moc,to je dost...teď mám "píchavé" dny-ve středu jsem píchnul na Doupově,pak ještě cestou domů a to jsem už nelepil,ale dojel cca 6 km.Doma jsem to zalepil,duše i pneu v cajku.Do třetice jsem píchnul v sobotu a to jsem dojížděl přes 30 km a to už bylo "cufíl"duše i pneu v hajzlu-ale haltr to udržel bez protočení P-H.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Haltr

5.8.2012 v 23:22 | Nahoru | #2
Petr Huska> nafouknout aspon 1.2
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist