globalmoto_kveten





Téma: Haltr
 
5.8.2012 v 15:56
Poslední dva měsíce mám neustálý problem s utrženým ventilkem.Platím pomalu více peněz za duše jak za benzín, tak jsem pročesal pár témat a narazil na haltr jako příčina utržení ventilku.Rozdělal jsem kolo a zjistil že tam je nejspíše malej.Na ráfku označení 2,15 ale haltr 1.6. Někde jsem četl že se dává o něco větší než je označení ráfku, tak se ptám, na 2.15 ráfek 2.5 haltr ? Jinak kola jezdím 110/100/18 pokud to hraje roli.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Haltr

5.8.2012 v 21:23 | Nahoru | #1

Tagstein píše: Stejný problém mám s čz 175/487 tak jsem zvědavý na radu.


na cezete vytrhavas ventilky?
rada je nafoukni si kola poradne
na endurech se to vytrhava proto ze se jezdi teren s mensim tlakem

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Haltr

5.8.2012 v 22:48 | Nahoru | #2

WHTRDR píše: na cezete vytrhavas ventilky?
rada je nafoukni si kola poradne
na endurech se to vytrhava proto ze se jezdi teren s mensim tlakem



Kola fouklý normálně, už jsem utrhl 4 ventilky i když jsou utažený k ráfku..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist