globalmoto_kveten





Téma: Haltr
 
5.8.2012 v 15:56
Poslední dva měsíce mám neustálý problem s utrženým ventilkem.Platím pomalu více peněz za duše jak za benzín, tak jsem pročesal pár témat a narazil na haltr jako příčina utržení ventilku.Rozdělal jsem kolo a zjistil že tam je nejspíše malej.Na ráfku označení 2,15 ale haltr 1.6. Někde jsem četl že se dává o něco větší než je označení ráfku, tak se ptám, na 2.15 ráfek 2.5 haltr ? Jinak kola jezdím 110/100/18 pokud to hraje roli.

1 reakcí na tento příspěvek Haltr

7.8.2012 v 17:32 | Nahoru | #1
No moje zkusenost je takova ze za tuhle sezonu jsem pichnul asi 7x zadni kolo . Duvod -> smejdske duse. Dodavatel Moto-Zloch . Takze se jim obloukem vyhnete jednalo se o enduro duse siroke i klasicke. Jednoduse praskaji ve svech a nebo se hned prodrou o pneu. Tem co casto pichaji duse doporucuju Continental Extra hard cross .

http://www.moto-pneu...ra-zesilena-bed.html
Cena je sice vysoka ale tohle uz proste nepichnete.

Dále používám 2 haltry zásadně hlínikové ty gumové na ty se vyserte to nemá žádnej význam. A foukám od 0,8 do 1,2 Jak kdy. A už nemám problém.

Naposledy editováno 07.08.2012 17:33:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Haltr

7.8.2012 v 18:33 | Nahoru | #2
Joraell> Tak tak, ja osobne jezdim Michelin Ultra Heavy Duty (4 mm stena) a ventilek jsem na ni nikdy neutrhnul ani se mi ji nikdy nepovedlo cvaknout pri prezouvani Cena je si kolem 500, ale kdyz si vezmu ze duse za 200 neprezijou vetsinou ani obuti, tak se to vyplati Jinak haltry pouzivam jeden, hlinikovej a rozmeru jako rafek
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist