globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
5.8.2012 v 00:08
Ahoj. Vlastním fzs 600 r.v. 2001 mám na něm najeto něco přes 10000Km, motorka mi celkově vyhově na běžný silnice výkonu dostatek, brzdy super, podvozek trošku houpavý.Po tom co jsem se ale svezl na ducati gt 1000 tak mi nějak schází výkon ve spodních otáčkách a štve mě to vytáčení a podvozek. Podvozek oproti zx-9r r.v. 2002 na který jsem jel asi 120 km je o dost horší, hlavně zadní tlumič se houpe. Mám raději naháče protože jsou praktičtější, ale u Japonců jsou litrový naháči těžký a se stejně měkkým podvozkem jak můj fazer. Přemýšlím jestli po této sezoně neobměnit fazera za gsxr 750 (K3,K4,K5). Jezdím tak 5x do sezoný do sézony Sosnovou a chtěl bych jet párkrát do roka i velký okruh, cestovatel nejsem max Sosnova a zpět)

Říkám si že by to nemusela být špatná volba, do běžného provozu, lepší spodek jak fazer a na okruhu budu mít dostatečný výkon ve vršku a super podvozek. Je mi jasný že ve spodku nebudu mít výkon v twinu, ale lepší než fzs 600 by to mohlo být akorát nevím o kolik. V ideálním případě kdybych měl finance tak bych šel do S4R ale to je už dost drahý co jsem koukal. Musí to být ale super motorka jak na běžný silnice tak i na okruh. Škoda že japonci nedělají tak našlápli naháče jak taliáni.
Tak nevím jestli prodat fzs 600 a jít do 750 v cěně 75-90kč, nebo se na to vysrat a šetřit na vysněného monstra. Na druhou stranu v Sosnový na fazeru mí podvozek stačí, předjíždím tam litrový biky a při výjezdu na rovince mi taky nikdo moc neujíždí. Na velkým okruhu to už asi ale bude něco jiného.
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

5.8.2012 v 00:13 | Nahoru | #1
monster!!

1 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

5.8.2012 v 04:00 | Nahoru | #2
V čem je naháč praktičtější?

O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

5.8.2012 v 06:54 | Nahoru | #3
Kup si litrový čtyřvál a spodek budeš mít srovnatelný s V2 a nahoře to je ůplně jiná liga. Už K2 jela dole líp než litrové twiny. Já si to vyzkoušel na vlastní kůži... řečičky o zabijáckém spodku u V2 a pak obrovské zklamání.

1 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

5.8.2012 v 08:31 | Nahoru | #4
šel bych do GSX-R 600. dole nic a pak kopanec, připomíná mi to 2T a to je zábava a umění držet v točkách než traktoridní litry a v sosnovej bude větší zábava se šestkou než s traktorem a na velkym dromu se dá při troše umu bezproblému držet velkých motorek. se podívej na časy jaké jezdí 1000/600 velkej rozdíl v tom neni.

edit: v sosnovej byc spráskal nejednoho na šestce i s RS250.

Naposledy editováno 05.08.2012 08:32:32

(reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

5.8.2012 v 08:40 | Nahoru | #5
Danielos> Neboli z toho hned záda a ruce a dá se jet i městem, i když to asi není případ mostra . V případě gsxr asi půjde dát vyšší plexi a bude z toho praktickej bike na kterým nezafouká. No monster je prostě styl.

(reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

5.8.2012 v 08:43 | Nahoru | #6
Capt.Spaulding> Souhlas Když někdo napíše, že na 130 PS motorce co točí až do 16 tis. není zábava je to divné. Na každé je zábava, akorád někde jinde a je třeba ji umět najít. Ale litrový V2 mně bavil, ale jinak než od svoji motorky vyžaduji.

2 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

5.8.2012 v 08:57 | Nahoru | #7
600 bych asi fakt nechtěl, to i můj fzs musí jet dole jak tank o proti tomu, s tím jezdit po obyč silnici musí být vopruz, na okruhu asi dobrý. Na litru bych se bál otočit plynem aby mi to neulítlo pod prdelí a jezdil bych většinu času s tím tak na 30% na to asi ještě nemám.
Ten litrový vtwin jak má výkon hned odspodu se dá aspoň využít na silnici tak mi to přijde praktičtější, na druhou stranu jak jsem jel na tom dvou ventilu od dukny tak spodek super ale čekal jsem že se bude dít něco nahoře jak jsem zvyklý ze 4válu a ono nic haha, ale ten 4ventil je asi něco jiného. Je pravda že občas jedu městem a tam ten V2 asi moc příjemný nebude. Všechno má své pro a proti, asi to bude chtít si půjčit od dealeru a pořádně se na tom projet aby člověk měl představu. To 750 mě stejně láká, lehký jak 6tka a výkon použitelný jak na silnici tak okruhu, co jsem slyšel tak ze sportu nejpohodlnější a s vyšším plexi to může být i praktický docela.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

5.8.2012 v 09:04 | Nahoru | #8
Alexandr> Na blbnutí kolem komína, ve městě nebo na okreskách je V2 v podobě třeba Monstera nebo SV ideální. Po sportu bych pokukoval pokud máš sportovní ambice vyzkoušet okruh. Na kravení jsou ideálnější motorky.

Naposledy editováno 05.08.2012 09:05:20

1 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

5.8.2012 v 09:08 | Nahoru | #9
Jel jsem na jaře na úplně nový gsxr 750 , a byla to paráda , ta lehkost ,motor ale

od spodku nejede , od 6 tis to jde , nad 12tis je to mazec , na okruh jako stvořená!

Před týdnem jsem taky projížděl novou gsxr 1000 ,..a to už bylo příliš , to byl

masakr..!

1 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

5.8.2012 v 09:44 | Nahoru | #10
a ja mel prime srovnami mezi cbr600 f4 a moji gsxr 750K1 a ten spodek to byli uplne o necem jinem. spis bylo zajimave ze ve vrsku kdyz jsme jeli treba kilem a oba zatahli tak jsem cekal ze mu zacnu vic ujizdet.ale k tomu spodku: pujcili jsme si motorky a ja mel pocit ze sedim an trikolce.ten rozjezd atd byl tak pohodovy,lehky.kdyzto u 750 jsem se rozjel a hned to zarazilo do zadu.bylo to o dost znat,na semaforech atd.a 600 si vytocil a jela taknejk furt normalne.u 750 sla na záda.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

5.8.2012 v 09:47 | Nahoru | #11

enusim2 píše: a ja mel prime srovnami mezi cbr600 f4 a moji gsxr 750K1 a ten spodek to byli uplne o necem jinem. spis bylo zajimave ze ve vrsku kdyz jsme jeli treba kilem a oba zatahli tak jsem cekal ze mu zacnu vic ujizdet.ale k tomu spodku: pujcili jsme si motorky a ja mel pocit ze sedim an trikolce.ten rozjezd atd byl tak pohodovy,lehky.kdyzto u 750 jsem se rozjel a hned to zarazilo do zadu.bylo to o dost znat,na semaforech atd.a 600 si vytocil a jela taknejk furt normalne.u 750 sla na záda.


Jestli to nebylo tím vyšším objemem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

5.8.2012 v 11:13 | Nahoru | #12
italšrot> nebo tim že to byla eFková hujda

(reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

5.8.2012 v 12:16 | Nahoru | #13

Capt.Spaulding píše: italšrot> nebo tim že to byla eFková hujda


Nebo tím, že F je cestovní a GSX-R sportovní.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

5.8.2012 v 12:18 | Nahoru | #14
italšrot> Jako nejvíc tu motorku bych využíval na kravení okolo komína, 5x do roka Sosnova a třeba 2x do roka velký okruh, ale zase když bych tam jel tak bych chtěl aby ta motorka tam fungovala jak má,nehoupala se a trochu jela. Tak přemýšlel jsem o litrovým SV, ale co jsem slyšel podvozek žádný zázrak brzdy o dost horší než u fazera, tak mi to přijde k ničemu jít do něčeho takového, je pravda že jsou za zajímavý peníze, ale oproti gsxr je to rozpočtovka víceméně. Je to nějaký zapeklitý, to co je na špičce jsou u japoncu nepohodlný silnice, a u talianu ty naháči se sportovním podvozkem jsou pro mě zatim drahý, to bych musel nějakou dobu šetřit. To kdyby vyrobili japonci litrovýho fazera s váhou 190-200kg a komponentama s R1 a výkonem tak 130-140 koní a aby to táhlo pěkně odspoda.

O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

5.8.2012 v 12:20 | Nahoru | #15
Tak pokud máš vysněnýho monstra a chybí ti prachy na S4R,máš levnější alternativy M900,M1000,S2R,S4.
Dvouvály mají opravdu citelně lepší spodek,takže další možnost je suza SV či Cagiva raptor

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

5.8.2012 v 12:22 | Nahoru | #16

Alexandr píše: italšrot> Jako nejvíc tu motorku bych využíval na kravení okolo komína, 5x do roka Sosnova a třeba 2x do roka velký okruh, ale zase když bych tam jel tak bych chtěl aby ta motorka tam fungovala jak má,nehoupala se a trochu jela. Tak přemýšlel jsem o litrovým SV, ale co jsem slyšel podvozek žádný zázrak brzdy o dost horší než u fazera, tak mi to přijde k ničemu jít do něčeho takového, je pravda že jsou za zajímavý peníze, ale oproti gsxr je to rozpočtovka víceméně. Je to nějaký zapeklitý, to co je na špičce jsou u japoncu nepohodlný silnice, a u talianu ty naháči se sportovním podvozkem jsou pro mě zatim drahý, to bych musel nějakou dobu šetřit. To kdyby vyrobili japonci litrovýho fazera s váhou 190-200kg a komponentama s R1 a výkonem tak 130-140 koní a aby to táhlo pěkně odspoda.



Dle tvého textu je jedinná správná odpověd:Raptor 1000

(reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

5.8.2012 v 12:22 | Nahoru | #17
cechradovan> jo je to asi dobrý stroj od 6tisíc do 12 tisíc výkon akorát na silnici a zbytek si nechat na okruhový radovánky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

5.8.2012 v 12:24 | Nahoru | #18
Hockin> No jo ale těch je ještě méně než ducati a odvařený z toho designu nějak nejsem, ale asi je to dobrá strojovna!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

5.8.2012 v 12:29 | Nahoru | #19
Hockin> i když ty modely s tim klasickým světlem jsou pěkný, ale toto je pěkně hnusný http://www.motorkar...tor-1000-399167.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

5.8.2012 v 12:29 | Nahoru | #20

Alexandr píše: Hockin> No jo ale těch je ještě méně než ducati a odvařený z toho designu nějak nejsem, ale asi je to dobrá strojovna!



A včem je problém,že je jich málo?Aspon to není tuctovka.
Motorka je to fakt dobrá.bezmála stejný fun faktor jak Ducna

1 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

5.8.2012 v 12:30 | Nahoru | #21
SV 1000 je mrtka rozpočtová Jak říkám, moderná čtyřválcové litry jedou do spodu líp jak V2 a ta 750 co uvažuješ pojede taky slušně. Na okruhu s ní naložíš i litrům. Je i dost velká takže se s ní dá i pohodlně cestovat. Nekupuj exoty, jdi buď do klasiky typu monstera nebo sportu jaká je ta 750. Můj názor.

(reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

5.8.2012 v 12:30 | Nahoru | #22

Alexandr píše: Hockin> i když ty modely s tim klasickým světlem jsou pěkný, ale toto je pěkně hnusný http://www.motorkar...-399167.html [/quote]
to máš pravdu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

5.8.2012 v 12:50 | Nahoru | #23
Hockin> No když s tim flaknu tak se něco asi bude shánět hodně špatně a draze, i když ducati je to samý ale ty jsou fakt jedinečný a pěkný tak tam s tím člověk počítá že to není nejlevnější zábava.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

5.8.2012 v 12:52 | Nahoru | #24
italšrot> Taky mám stejný, když budou prachy tak monster, když ne tak sice ne nějak jedinečný gsxr 750, ale o to funkční a časem prověřený.Ono ta K5 a K6 vypadají taky moc pěkně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

5.8.2012 v 12:52 | Nahoru | #25

Alexandr píše: Hockin> No když s tim flaknu tak se něco asi bude shánět hodně špatně a draze, i když ducati je to samý ale ty jsou fakt jedinečný a pěkný tak tam s tím člověk počítá že to není nejlevnější zábava.



bych neřekl

(reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

5.8.2012 v 12:55 | Nahoru | #26

Alexandr píše: italšrot> Taky mám stejný, když budou prachy tak monster, když ne tak sice ne nějak jedinečný gsxr 750, ale o to funkční a časem prověřený.Ono ta K5 a K6 vypadají taky moc pěkně


Rozumné a od K6 jsou GSX-R desingové pecky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

5.8.2012 v 13:13 | Nahoru | #27
VlastíkPlamínek> No tak furt bude levnější najít díly se zbořených gsxr kterých je mraky,spoustu sílu z 600 pasuje na 750. Asi origo díly budou u talianu stejně drahý, ne li dražší u Japonců, to netuším. Tak ty jsi znalec italských strojů, jaka je kvalita těch starších monstrů, vím že když se tam mění včas ty půl kroužky, tak je ten dvouventil nesmrtelný ale jakmile se na to někdo vysere tak ten ventil spadne do válce a je malér. Možná nemám pravdu, moc se v motorech nevyznám. Ty starý monstry m 1000, s4, jsou pěkný ale nejsou moc levný a jsou o starších ročníku.

O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

5.8.2012 v 14:09 | Nahoru | #28
Tuono

(reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

5.8.2012 v 14:15 | Nahoru | #29

Alexandr píše: VlastíkPlamínek> No tak furt bude levnější najít díly se zbořených gsxr kterých je mraky,spoustu sílu z 600 pasuje na 750. Asi origo díly budou u talianu stejně drahý, ne li dražší u Japonců, to netuším. Tak ty jsi znalec italských strojů, jaka je kvalita těch starších monstrů, vím že když se tam mění včas ty půl kroužky, tak je ten dvouventil nesmrtelný ale jakmile se na to někdo vysere tak ten ventil spadne do válce a je malér. Možná nemám pravdu, moc se v motorech nevyznám. Ty starý monstry m 1000, s4, jsou pěkný ale nejsou moc levný a jsou o starších ročníku.



tak zrovna monsterů jezdí po světě půlek takže s jetými díly není problém. Po uplně starých bych asi nekoukal, podívej se po posledních M1000 nebo s4r. Dvouventily jsou skutečně nesmrtelné. Servis není nic drahýho - pro info, olej, řemeny, ventily, půlkroužky apod za 7000 v ofic servisu. To mi nepřijde nic hroznýho.

Hlavně aby to nebylo napadený kutilem

1 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

5.8.2012 v 14:29 | Nahoru | #30
kde se porad bere ta fama, ze litrovy V-twin vs R4 ma lepsi spodek??? Mel jsem R4 i V2 v litru a ten dvouval nikdy nejel odspoda ...

jestli chces spodek, tak kup R4 litra a uvidis tu pumelenici

Tuono kdepak, to ma kazdej debil...
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist