Říkám si že by to nemusela být špatná volba, do běžného provozu, lepší spodek jak fazer a na okruhu budu mít dostatečný výkon ve vršku a super podvozek. Je mi jasný že ve spodku nebudu mít výkon v twinu, ale lepší než fzs 600 by to mohlo být akorát nevím o kolik. V ideálním případě kdybych měl finance tak bych šel do S4R ale to je už dost drahý co jsem koukal. Musí to být ale super motorka jak na běžný silnice tak i na okruh. Škoda že japonci nedělají tak našlápli naháče jak taliáni.
Tak nevím jestli prodat fzs 600 a jít do 750 v cěně 75-90kč, nebo se na to vysrat a šetřit na vysněného monstra. Na druhou stranu v Sosnový na fazeru mí podvozek stačí, předjíždím tam litrový biky a při výjezdu na rovince mi taky nikdo moc neujíždí. Na velkým okruhu to už asi ale bude něco jiného.
2 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Ten litrový vtwin jak má výkon hned odspodu se dá aspoň využít na silnici tak mi to přijde praktičtější, na druhou stranu jak jsem jel na tom dvou ventilu od dukny tak spodek super ale čekal jsem že se bude dít něco nahoře jak jsem zvyklý ze 4válu a ono nic haha, ale ten 4ventil je asi něco jiného. Je pravda že občas jedu městem a tam ten V2 asi moc příjemný nebude. Všechno má své pro a proti, asi to bude chtít si půjčit od dealeru a pořádně se na tom projet aby člověk měl představu. To 750 mě stejně láká, lehký jak 6tka a výkon použitelný jak na silnici tak okruhu, co jsem slyšel tak ze sportu nejpohodlnější a s vyšším plexi to může být i praktický docela.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Naposledy editováno 05.08.2012 09:05:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Alexandr píše: 600 bych asi fakt nechtěl, to i můj fzs musí jet dole jak tank o proti tomu, s tím jezdit po obyč silnici musí být vopruz, na okruhu asi dobrý. Na litru bych se bál otočit plynem aby mi to neulítlo pod prdelí a jezdil bych většinu času s tím tak na 30% na to asi ještě nemám.
Ten litrový vtwin jak má výkon hned odspodu se dá aspoň využít na silnici tak mi to přijde praktičtější, na druhou stranu jak jsem jel na tom dvou ventilu od dukny tak spodek super ale čekal jsem že se bude dít něco nahoře jak jsem zvyklý ze 4válu a ono nic haha, ale ten 4ventil je asi něco jiného. Je pravda že občas jedu městem a tam ten V2 asi moc příjemný nebude. Všechno má své pro a proti, asi to bude chtít si půjčit od dealeru a pořádně se na tom projet aby člověk měl představu. To 750 mě stejně láká, lehký jak 6tka a výkon použitelný jak na silnici tak okruhu, co jsem slyšel tak ze sportu nejpohodlnější a s vyšším plexi to může být i praktický docela.
Ted chces 750 a za rok budes chtit 1000ccm,vsad se!!! 4valec v rade ma daleko vetsi spektrum pouzitelnych otacek jak V2 a to je pravda !!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |