globalmoto_kveten





Téma: KTM !!!
 
4.8.2012 v 11:14
Takže jestli mi tady prosím někdo stručně a jednoduše vysvětlí rozdíl mezi těmahle označeníma níže, budu mu sakra vděčnej, lustruju v tom jak blázen a čím dál, tím v tom mám větší bordel. A ještě jedna prosba o radu, vybírám stroj, KTM 990 Adventure nebo BMW F800GS , co myslíte, mockrát děkuji.

990 Adventure S
990 Adventure R
990 Adventure Dakar
LC8 950 Adventure
LC8 950 Adventure S


2 reakcí na tento příspěvek KTM !!!

4.8.2012 v 11:26 | Nahoru | #1
Rozhodně KTM

tak snad se nespletu
KTM 950 - normální verze - karbec
KTM 950 S - vyžší verze - karbec
KTM 990 - normální verze - stříkačka + ABS
KTM 990 S - vyžší verze - stříkačka
KTM 990 R - vyžší verze - stříkačka model od roku 2009, větší výkon než předchozí ročníky + jiná palubovka

asi tam jsou i další rozdíly, ale to ti řeknou jiní přesně, já zase takovej technik nejsem

karbec se dělal do roku 2005
stříkačka od 2006
od 2009 - novej model - jiný budíky, větší výkon

dle mechanika nejlepší ročníky jsou 2007 a 2008

(reakce na) KTM !!!

4.8.2012 v 11:52 | Nahoru | #2
Mat> Díky moc, takhle nějak jsem si to představoval, drž se....

1 reakcí na tento příspěvek KTM !!!

4.8.2012 v 12:26 | Nahoru | #3
Nejlepší ročníky jsou samozřejmě i 2006 ,protože ji mám .Jinak si to napsal Mate myslím dostatečně.
biker01 klidně se zeptej i na jiný věci jestli potřebuješ.

(reakce na) KTM !!!

4.8.2012 v 14:01 | Nahoru | #4
Fanoš Rušicka> Takže, hele, já v podstatě přesedlávám poprvé ze spíš silničních strojů na cestovní enduro a pořád tak nějak vybírám, okruh se mi už naštěstí skrohnul na dva stroje jak jsem psal nahoře. Asi nejradši bych bral bávo 1200GS, ale přijde mi to fakt velký hovado a zase obsahu kolem 600ccm se bojím, že to nepojede, chci tam fakt alespoň nějaký adekvátní výkon, tak jsem vybral takovou střední cestu. KTM se mi fakt hodně líbí, nádherný stroj, ale 800GS zas na mně působí tak nezničitelně, tak nevím. Mám 180cm a 75kg a jízdu vidím tak na 60% silnice a 40% offroad. Co si o tom myslíš...

2 reakcí na tento příspěvek KTM !!!

4.8.2012 v 14:06 | Nahoru | #5
800GS nezničitelné? málo čteš

(reakce na) KTM !!!

4.8.2012 v 14:07 | Nahoru | #6
Mat> ´Mimochodem ten tvůj (nebo váš) web, klobouk dolů, je tady krásně vidět jak tě to baví, hele až pořídím stroj musíme se spojit a vyšpekulovat už asi teda až na příští sezónu nějaký pořádný trip,protože plánů tam máš docela dost, samozřejmě, jestli bude ochota i z tvý strany že jo, velice rád budu sekundovat,.........

(reakce na) KTM !!!

4.8.2012 v 14:10 | Nahoru | #7
naprcccs> ...jak říkám, působí, ale zkušenost samozřejmě nemám,...

1 reakcí na tento příspěvek KTM !!!

4.8.2012 v 17:21 | Nahoru | #8
Já přesedal na Advíka taky z Fazera 1000. A věř mi výkon mě tam nechybí, jezdil jsem stejně cestovně, takže jsem všech 150 koní u fazera stejně využil tak možná 2x do roka.
Jinak jsem se rozhodoval stejně jako ty mezi 1200GS a KTM a jsem rád že jsem zvolil pro KTM. Fakt bych neměnil
Jinak s tou 800GS je to opravdu , to bych hodně rychle zavrhnul být tebou.

A díkec, parťák na dovolený mi chybí, na druhou stranu je potřeba se s dotyčným znát aby to proběhlo všechno hladce, takže se nebráním ničemu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM !!!

4.8.2012 v 17:46 | Nahoru | #9

naprcccs píše: 800GS nezničitelné? málo čteš



Alternátor o tom se ví,ale co dál?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM !!!

4.8.2012 v 22:03 | Nahoru | #10

Ďuričko píše: Alternátor o tom se ví,ale co dál?



mě stačil cestopis od Dufina, který koupil novou a jel s tím do Mongolska... zadřelo se to a to nebylo jedinné, co se posralo.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM !!!

4.8.2012 v 22:21 | Nahoru | #11
Mat> Díky za další info Mate, tak jo hele, já zas nejsem nějaký tvrdohlavý parťák, právě naopak, rád si nechám poradit, to 800GS teda pouštím z hlavy, ještě mi tam trochu vŕta hlavou R1150GS, nevím proč, asi že jsem teď někdy videl video, jak si to tam tři kluci hasili po poušti snad někde v Maroku a fakt to jelo jak lokomotiva, ale měl jsem ho i vytipovanýho v tom širším okruhu motorek co jsem chtěl.
A co se týče toho cestovního parťáka do budoucna, jasný že bychom se před tím někde sešli a probrali to mezi čtyřma očima, kde by pak hrálo ve finále roli to, jestli si jeden druhýmu sednem že jo...

2 reakcí na tento příspěvek KTM !!!

4.8.2012 v 22:23 | Nahoru | #12
Rko ma vyssi zdvihy, silnejsi motor a pozna se podle oranzovyho ramu. Verze Dakar je jeste o neco vyssi nez R. Do roku 08 neni mozny menit palivovy mapy, treba pri montazi ladaku coz by me osobne od koupe dost odrazovalo.

Mat... Mohl by jsi mi prosim rict proc byli rocniky 07 08 nejlepsi? Ja bych preferoval spis 08 nahoru...

(reakce na) KTM !!!

5.8.2012 v 10:09 | Nahoru | #13
Black> s tou mapou nemáš pravdu, kluci co mají i 2006 maj na akrapech změněnou mapu, já mám provoz 2008 ale rok výroby dle VIN 2007 a mám taky změněnou mapu na akrapy.
Co se týče proč 2007 a 2008, jak jsem psal je to dle slov mechanika, který ty motorky dělá denno denně.

Naposledy editováno 05.08.2012 10:13:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM !!!

5.8.2012 v 10:13 | Nahoru | #14
biker01> o 1150 jsem taky uvažoval ale když jsem se rozhodoval jestli jít do fazera 1000. Určitě je to dobrá motorka, asi bude spolehlivější jak 1200, ale k tomu osobně nemůžu nic říct, páč ji nemám a ani neměl.
Kamoš měl 1100GS, pak 1150 GS, pak 800GS, a teď má zase 1100GS tak asi to o něčem svědčí.
u těch 800GS zrovna on myslím vozil na cesty náhradní IMO, že se to tam sere tak aby někde nezůstal stát, což mě teda přijde šílený. Ale k BMW ti to řeknou líp ostatní.

(reakce na) KTM !!!

5.8.2012 v 11:33 | Nahoru | #15

naprcccs píše: mě stačil cestopis od Dufina, který koupil novou a jel s tím do Mongolska... zadřelo se to a to nebylo jedinné, co se posralo.



Můžeš hodit odkaz prosím tě,rád bych si to prošel,800GS bych moc chtěl...thx
E:už to mam

Naposledy editováno 05.08.2012 12:50:35

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM !!!

5.8.2012 v 12:31 | Nahoru | #17

biker01 píše: Mat> Díky za další info Mate, tak jo hele, já zas nejsem nějaký tvrdohlavý parťák, právě naopak, rád si nechám poradit, to 800GS teda pouštím z hlavy, ještě mi tam trochu vŕta hlavou R1150GS, nevím proč, asi že jsem teď někdy videl video, jak si to tam tři kluci hasili po poušti snad někde v Maroku a fakt to jelo jak lokomotiva, ale měl jsem ho i vytipovanýho v tom širším okruhu motorek co jsem chtěl.
A co se týče toho cestovního parťáka do budoucna, jasný že bychom se před tím někde sešli a probrali to mezi čtyřma očima, kde by pak hrálo ve finále roli to, jestli si jeden druhýmu sednem že jo...



já osobně KTM nevěřím, bral bych to všemi deseti, ale nikam dál bych se asi nepustil.

nedávno jsem koupil 1150 ADV a jsem nadšen, zkus se na tom projet a uvidíš.

(reakce na) KTM !!!

5.8.2012 v 13:43 | Nahoru | #18

Black píše: Rko ma vyssi zdvihy, silnejsi motor a pozna se podle oranzovyho ramu. Verze Dakar je jeste o neco vyssi nez R. Do roku 08 neni mozny menit palivovy mapy, treba pri montazi ladaku coz by me osobne od koupe dost odrazovalo.

Mat... Mohl by jsi mi prosim rict proc byli rocniky 07 08 nejlepsi? Ja bych preferoval spis 08 nahoru...



Verze Dakar je jen modrá nízká verze s orange padáky a semiš sedlem, v současný produkci e eRko nejvyšší.

(reakce na) KTM !!!

5.8.2012 v 13:45 | Nahoru | #19

naprcccs píše: já osobně KTM nevěřím, bral bych to všemi deseti, ale nikam dál bych se asi nepustil.

nedávno jsem koupil 1150 ADV a jsem nadšen, zkus se na tom projet a uvidíš.


Proč KTM nevěříš? Mám teď aktuálně najeto 50 000km bez problému, z toho 50% ve fakt těžkým bordelu. Když ji dáš servis nesere se...

(reakce na) KTM !!!

5.8.2012 v 14:43 | Nahoru | #20
naprcccs> Jo mám v plánu ji někde otestovat, tak jsem zvědav...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM !!!

5.8.2012 v 14:53 | Nahoru | #21

naprcccs píše: já osobně KTM nevěřím, bral bych to všemi deseti, ale nikam dál bych se asi nepustil.

nedávno jsem koupil 1150 ADV a jsem nadšen, zkus se na tom projet a uvidíš.



Kecy.Přesedlal jsem na LC8 z GS1150 a jedině na GS jsem se někokrát vracel domů na korbě dodávky.Za servis (mimo servisní intervaly) GS jsem poslední rok utratil 50tis Kč a pak už šla ta pomsta za sudety z baráku.KTM jsem kupoval s 15 000km a teď má 74 tis km.Po celou dobu bez poruchy a domů jsem se vracel vždy po vlastní ose .To nemluvím o tom,že na rozdíl od GS1150 se na LC8 opravdu svezu.GS je motoricky mrtvola.
Na GS jsem odjezdil cca 80 000 km.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM !!!

5.8.2012 v 14:57 | Nahoru | #22
Mat>...jo díky, to 800GS jsem už fakt z hlavy resetnul, to už je pro mně pasé, ale že to kámoš tyhle báva takhle poměnil nemusí nutne znamenat, že je něco špatně, možná je chtěl jenom jednoduše mít a pak šel dál, to je celkem normální, nebo jste to spolu řešili to 1150GS?...

(reakce na) KTM !!!

5.8.2012 v 15:00 | Nahoru | #23
restore> Díky, asi to mám tím pádem vyřešený

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM !!!

5.8.2012 v 19:38 | Nahoru | #24
biker01> nene, on měl tu 1150 dřív než já o ní uvažoval. Každopádně se k 1100GS vrátil z důvodů že ta motorka je nesmrtelná, tu co měl předtím tu jeho první 1100 prodával mám pocit s 78.000km a šlapala jak...
1100gs vydrží asi vážně hodně podle ohlasu, ale mě osobně se nelíbí a s KTM to nelze srovnat!
chce se to svést a garantuju ti, že jak projedeš KTM a pokud se nebudeš bát a dáš ji za uši, tak tě ta motorka chytne a nebudeš už chtít z ní slézt. Tahle motorka je fakt ojedinělá, ať si Bramborákysti říkaj co chtěj. Já to nikomu neberu BMW je určitě taky dobrý, ale já bych KTM nevyměnil a po poslední diskuzi s mechanikem ani za novější model kterej mě docela lákal kvůli většímu výkonu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM !!!

5.8.2012 v 20:32 | Nahoru | #25

restore píše: Kecy.Přesedlal jsem na LC8 z GS1150 a jedině na GS jsem se někokrát vracel domů na korbě dodávky.Za servis (mimo servisní intervaly) GS jsem poslední rok utratil 50tis Kč a pak už šla ta pomsta za sudety z baráku.KTM jsem kupoval s 15 000km a teď má 74 tis km.Po celou dobu bez poruchy a domů jsem se vracel vždy po vlastní ose .To nemluvím o tom,že na rozdíl od GS1150 se na LC8 opravdu svezu.GS je motoricky mrtvola.
Na GS jsem odjezdil cca 80 000 km.....



na špatný kus, který někdo dojebal můžeš narazit vždycky...

stejně je pro mě BMW daleko více spolehlivější než KTM, což je všeobecně známo.

nečetl jsem nic, ani neslyšel, že by se někomu totálně vysypala 1150 a nedojel domů... což o LC8 jsem nejen četl, ale i několikrát slyšel.. takže tak

KTM !!!

5.8.2012 v 20:43 | Nahoru | #26
No nevím, ale já už jsem přišel na to kam patří KTM (foceno před týdnem někde u Chebu)

(reakce na) KTM !!!

6.8.2012 v 00:17 | Nahoru | #27

naprcccs píše: na špatný kus, který někdo dojebal můžeš narazit vždycky...

stejně je pro mě BMW daleko více spolehlivější než KTM, což je všeobecně známo.

nečetl jsem nic, ani neslyšel, že by se někomu totálně vysypala 1150 a nedojel domů... což o LC8 jsem nejen četl, ale i několikrát slyšel.. takže tak



No právě.Tys o tom četl a slyšel a já to zažil,což je nebetyčný rozdíl.Realita vs kecy a klepy....
.... a nešlo o špatný kus.Furt ty samé závady jako u všech ostatních,ale u mě ještě k tomu ve zrychleném sledu,protože jsem v té době najížděl 25-35 tis ročně.Navíc BMW jsem vlastnil 2x.Jedno v době,kdy ty jsi za sebou ještě tahal kačera a už tehdy jsem se zařekl,že tuhle "legendu" už si nekoupím.Já vůl se nechal ukecat a tak jsem si holt musel tu "legendární spolehlivost" vyzkoušet znova.
I na tebe dojde......neboj.

(reakce na) KTM !!!

6.8.2012 v 12:51 | Nahoru | #28
Mat> Ok, chci tu KTM každopádně projet jak říkáš , ale zatím jsem nic nesehnal, kde bych se svezl, tak budu hledat, ahoj....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist