bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)

Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

27.8.2012 v 22:18 | Nahoru | #1

pylot píše: Ozzy_> Samozrejme kdyz se da RC8 koupit za takovyhle prachy tak mas pravdu. Ja myslel ze se drzej vysoko nad 200 klackama. To vis ja na to stejne nemam tak na to nekoukam.



A i blba 999 myslim ze bude vykonnejsi a s lepsim podvozkem (a novejsi).

Je pravda za 1098 si porad jeste drzi vysokou cenu no.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

27.8.2012 v 22:22 | Nahoru | #2
Ozzy_> 999 je krok nikam a ja Ducinam proste neverim a moc je nemusim. Ja slysel porovnani RSV 2004+ a SP1 a to RSV je prej ve vsem mnohem dal. Myslim ze ta Ducina o moc lepsi nebude. KTM uz zase asi jo protoze to je nekolik let vyvoje a ten spravnej krok by byla az RC8R ale to jsme na uplne jinejch penezich...

E: A dost fantazirovani. Ja musim bejt ted rad za RSV. Beztak to jede az toho mam plny brejle...

Naposledy editováno 27.08.2012 22:22:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

27.8.2012 v 22:25 | Nahoru | #3

Ozzy_ píše: A i blba 999 myslim ze bude vykonnejsi a s lepsim podvozkem (a novejsi).

Je pravda za 1098 si porad jeste drzi vysokou cenu no.



JO

Já to říkám taky, že nejlevnější cesta k výkonný motorce je prodat RSV a koupit výkonnější motorku. U mne je tu háček, a sice že to nikdo nechce koupit Ze skály to házet nebudu. Těch 30k +- bych obětoval, za 25% nárůst krouťáku. Pak bych byl spokojenej. Milijón koní nepotřebuju, stejně se znám jak jezdím, byl bych pomalej na rychlý motorce.

A z jiného soudku, dost si pohrávám s myšlenkou, že to prodám (opět faktor není kupec) a pořídim nějakou klasiku, vzducháč duchcáti z vosumdesátima šemíkama a postavím si kafáč... Ono jízda na motorce se dá užít i v rámci rychlostních limitů, jak jsem nedávno zjistil... jen právě RSV na tohle není moc stavěný.

Naposledy editováno 27.08.2012 22:35:28
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist