globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)

Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

11.6.2020 v 09:35 | Nahoru | #1

Ti_rex píše: tomasd.> jj jesli sa ti s tym nechce hrat tak to daj nekomu kdo aprilky pozna. toto je motor ktery potrebuje cloveka co to pozna a vi s tym.

vis co, ja mam predek popuste na 4carku, resp este aj kusek vic lebo mam kvuli ohlinsom podlozky v bryloch, ktere jemne vycuhuju z nich ven a mam tu 4. carku vlastne az na urovni tej podlozky.
a co sem tento rok stihel spravit tak do 500 km, tak sa mi to lubi zatac to pjekne.
teraz sem ale este nahodil riditka z sxv tak su zvedavy jake to bude. su kusek sirsi ale aj rovnejsi



To i kdyby se mi chtělo, tak vím jak by to dopadlo... Je někdo takovej v Praze a okolí?

S řidítkama jsem celkem v pohodě, jsou dost stejný jako na Triplovi... Případně mám v záloze jedny z malýho Streetfightera, který jsem donedávna měl právě na Triplovi, jsou lehce nižší a sklon velmi lehce dolů, což je mi na zápěstí příjemnější

Mimochodem objevil jsem ke směsi zajímavost zde
https://www.apriliaf...8-Running-silly-rich

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

11.6.2020 v 09:50 | Nahoru | #2
tomasd.> Tome, ty mas gen1 ci gen2? Lebo henten prispevek sa tykal konkretne gen2.

kazdopadne to stoji za omrknuti seckych tych hadicek popripajanych na TB a na airbox, moze byt chyba aj v tem urcite. A bylo by to asi aj najjednoduchsi.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

11.6.2020 v 09:57 | Nahoru | #3
tomasd.> No žere...kolik ujedeš na plnou nádrž? Je to velký stary sportovni véčko. Tady bych spotřebu neřešil, s tím se počítá, že si to svoje veme. Ale když bys měl na nádrž najet 100 km tak je něco špatně, to jo

Naposledy editováno 11.06.2020 10:02:06
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist