Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
strakon píše: No, to sundavání předního sedla je vyřešený dementně, nevím proč tam neudělali po odemknutí a sundání zadního sedla nějaký táhlo pro sundání předního sedla
Made in Italy
Len keby sa nekdo nasel kdo by to vedel spravit?
Skusim najit link
Edit, tak tu to je
http://rsvr.net/quic...8978.html?KW=#268978
Naposledy editováno 12.08.2019 06:28:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
FiZzeR píše: řešíte hovna... kus závitovky provrtanej na kolmo, zašroubit, pojistit lepidlem a nízkou kontramatkou, nasadit sedlo a skrz tu díru zajistit drátěnou pojistkou z mountfíldu (závlačka to neni, ale je to podobný, taková ta vlásenka) Pro toho kdo má gramlavý ruce lze doplnit o kus drátu s nakrimpovanejma očkama, z nichž jedno je pod tou kontramatkou a druhý nasazený na tý pojistce, takže když ji vytáhneš, tak ti nespadne do motorky
Tak to prrrrr, myslím že náš způsob je daleko elegantnější
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jestli to pujde poznat, tak vevixt bude vrhni tiskar...
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
A ty sruby, to je klasika snad seci co sme otvirali jednotku mame ty sruby odpisane. To je maslo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Pres zimu teda jeste ty svody a bude to strela...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Zkousel si ted s tim o dva zuby mensim pastorkem maximalku? Ja mam -1 a +1 a ted sem mel pri dvoukilech uz kolem 7tis. Takze max tipuju nekde kolem 230... Ty uz musis byt u konce nekde kolem dvoustovky ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Nevim tazko sa mi to posudzuje, ja sem s tuonem se seriovym chipem nikdy nejel tak nevim posudit.
Kazdopadne su zvedavy, ked vymenim este tu rozetuza 43 jak mas ty. Sem sice o hodne tazsi ale uz by to mohlo byt lepsi jak v sobotu. Nevim kolko si mjel otacek ty na tu 3, ale mne aj ventily pekne zaklepaly.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
oioi01 píše: krAlik33> Jako v omezovaci? Ja pak uz zaradil 4ku kolem 8-9tis, ty ne?
Ne myslel sem pri rozjezde. Ja sem take nesel ani zdaleka na omezovac.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ten jeden zub vzadu uz nebude delat myslim nejak zasadni rozdil.....
Naposledy editováno 13.08.2019 21:59:55
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |