globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.10.2019 v 08:34 | Nahoru | #4591
honzaVTR> premyslel, jen sem se jeste neptal, kam by me s tim pustili... zatim jen v tom brne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.10.2019 v 08:37 | Nahoru | #4592
assassin> noo...

Ale to Myto neni zas tak daleko... me ted napadlo, ze bychom tam mohli udelat nejaky srazek, az tam budou volne...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.10.2019 v 08:38 | Nahoru | #4593
oioi01> ten srazek by nebyla vubec spatna vec Myto bych si rad skusil

Aprilia RSV úpravy a tuning

8.10.2019 v 08:53 | Nahoru | #4594
Já jsem taky pro

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

8.10.2019 v 09:53 | Nahoru | #4595
Jenom strakon to bude mit zase daleko, jako vzdy...

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

8.10.2019 v 10:24 | Nahoru | #4596
Jestli to nebude kolizní termín,dojel bych se na Vás podívat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.10.2019 v 10:35 | Nahoru | #4597
oioi01> kurevsky Si to zaplaťte v Písku, tam bych možná dojel

Naposledy editováno 08.10.2019 10:36:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.10.2019 v 10:41 | Nahoru | #4598
strakon> snad nebudes trhat partu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.10.2019 v 10:41 | Nahoru | #4599
JollyJoker> jezdit nebudes?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.10.2019 v 10:48 | Nahoru | #4600
Ti_rex> Já ještě nemám podchycený ty Tuoňácký mouchy (někdo tomu říká charakter), tak by mě tam někde ten itaslkej kepl ještě nechal

Naposledy editováno 08.10.2019 10:48:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.10.2019 v 10:55 | Nahoru | #4601
Ti_rex> Abych si udělal ostudu,že mě pojezdíte na "veteránech"....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.10.2019 v 10:58 | Nahoru | #4602
strakon> z teho si nic nerob, urcite nejsi sam a ja o sebe take nemozu povidat, ze bych Tunaka uz zvladal presne tak jak bych chcel. Kor teraz, po vymene vidli, jemne zmenenej geometrii si teraz na to zas trochu zvykam, ale je to o dost lepsi jak predtym. Len ty riditka este asi poresim, trosku vic dopredu naklonena pozicia, temu hodne pomoze. Nasel sem doma nizsi predstavce jak ty origo, ktere by tam mohli sedet. Tak to nekedy probnu vymenit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.10.2019 v 11:00 | Nahoru | #4603
Ti_rex> začínám tě podezřívat že ty z toho chceš udelat Milunu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.10.2019 v 11:01 | Nahoru | #4604
Ti_rex> Já to nemyslel po jezdecké stránce, ale spíše po té elektrotechnické

Naposledy editováno 08.10.2019 11:02:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.10.2019 v 11:03 | Nahoru | #4605
strakon> U tunaka a RSV si nemozes byt nikdy nicim isty

Aprilia RSV úpravy a tuning

8.10.2019 v 11:03 | Nahoru | #4606
Já musím teda říct, že jsem rád, že se na tom udržím, takže na nějaké porovnávání časů s místníma závodníkama...pro mě osobně by šlo o skvělou kulturní záležitost

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.10.2019 v 11:04 | Nahoru | #4607
JollyJoker> aaale, teho bych sa nebal. my budeme urcite ohleduplny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.10.2019 v 11:05 | Nahoru | #4608
R.a.g.n.a.r> ne to ne, miluna je uz fakt dost zalehavacka oproti tunakovi, a to sa mi uz nechce

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.10.2019 v 11:06 | Nahoru | #4609
Ti_rex> no právě, proto radši kolem komína

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.10.2019 v 11:16 | Nahoru | #4610
pospit> ta podložka je tam schválně. Když jsem to koupil, řešil jsem proč je rozeta až na kole. Důvod byl nakonec takový, že někdo asi měnil ložiska a má tam kratší tu vnitřní rozpěrnou trubku mezi ložisky v kole. Když jsme to měřili s jinými koly, byl tam ten rozdíl. Proto je tam ten kroužek co jsem tam nechal dělat. Je to kvůli dobré šířce kola.
Ano kroužek je tam navíc

Možná to bereš jako bastl. Ale byly dvě možnosti.
Jedna vyndat ložiska a sehnat správnou tu rozpěrnou trubku.
Nebo udělat ten kroužek. Který ničemu nevadí.

Třetí verzi, že se na to vyseru a nechám to bez vůle jsem zavrhl.

Edit: mám dojem, že jsem to zrovna s Millekem řešil a měřil mi ty trubky

Naposledy editováno 08.10.2019 11:22:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.10.2019 v 11:24 | Nahoru | #4611

Ti_rex píše: R.a.g.n.a.r> ne to ne, miluna je uz fakt dost zalehavacka oproti tunakovi, a to sa mi uz nechce



Ale hovno. Milluna je spíš takový sportovní cesťák.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.10.2019 v 11:52 | Nahoru | #4612
Dablicek200Mph> no nevim jaku mas postavu ty, ale co si pamatam, tak aj s chudu postavu a moju vysku sem na starej milune `99 byl natahnuty jak spageta. Tam ta nadrz byla vecsi hlavne pri pupku a zapesti mjelo co robit pri jizde, z mojeho pohledu klasicky stary superbike, nove to maju samo inac.

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

8.10.2019 v 12:08 | Nahoru | #4613
pospit> mezera mezi unasecem a kolem je urcite. Urcuje ji osazeny krouzek v unaseci, ktery se opira o lozisko v kole. Origo tam zadna podlozka byt nema... na delku rozperky mezi lozisky v kole se me kdysi dakarista ptal, ale proc jsme to resili uz nevim. Nebo to byl ManiaC? Nekomu jsem tu rozperku dokonce daval... no uz v tom mam chaos
E: tou mezerou v prvni vete myslim tu pohledovou mezeru, viz. foto, cos sem postnul...

Naposledy editováno 08.10.2019 12:11:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.10.2019 v 12:11 | Nahoru | #4614
dakarista> Rikal jsem si, jestli to nema spojitost s tim, jak jsi mi popisoval problem s tou rozetou. Retez mi s tou podlozkou prijde v ose, tak me vrtalo v hlave, proc jini ji tam nemaji. Ale potreboval jsem prave vedet siri kola pres loziska, abych vedel jestli to moc nebo malo stahuje kyvku. Ale kdyz jsi mi to ted vysvetlil, tak ok. A tu osu jsi otocil matici na levou stranu z nejakeho duvodu nebo jen tak? Pred vymenou retezovky byla matice na ose vpravo, pak vlevo, tak jestli to ma duvod.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.10.2019 v 12:16 | Nahoru | #4615
Mileek> Jj, uz mi to Dakar ted vysvetlil, proc tam je. Dekuji za odpoved.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.10.2019 v 12:32 | Nahoru | #4616
pospit> z které strany je matice je asi úplně jedno, je to jen trubka. Možná se mi to tím směrem skládalo lépe.

Bez té podložky se ti opírá rozeta o kolo?

S podložkou by už nemělo. Utažení by nemělo mít vliv na tu mezeru.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.10.2019 v 12:45 | Nahoru | #4617
dakarista> Ja tam tu podlozku nechal. Vzdycky vsechno skladam tak, jak to rozeberu, ale take chci mit jistotu jestli je to dobre, tak jsem prave koukal do manualu a spletlo me to. Nemyslel jsem silu dotazeni. Rozeta bude porad stejne dotazena k leve strane kyvky, ale kyvka bude podle sirky rozperky mezi unasecem a kolem (kdyby tam nebyla ta podlozka) vice v ose motorky a tim strana s rozetou vice vpravo a pak pujde retez krive. Takhle je to ok, jestli ste to domerovali, tak to sedi a i fyzicky je to ok.

Aprilia RSV úpravy a tuning

8.10.2019 v 12:57 | Nahoru | #4618
Právě, měřili jsme aby to bylo dobře. To bylo moje první, když jsem viděl, že je rozeta opřená o kolo

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

8.10.2019 v 13:04 | Nahoru | #4619
A z jakeho teda duvodu je to kolo uzsi? Respektive, proc jde retez bez podlozky sejdrem?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.10.2019 v 13:28 | Nahoru | #4620
Mileek> do kola dal někdo tu užší distanční trubku . Nechápu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist