Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
strakon píše: dewwil> My se chystáme do Tchořovic s pár klukama z italskýho vlákna asi příští sobotu Tenhle víkend máme chlastací, jinak bych ti na to přijel ojuknout Tak vofafrně, ať to nerozštípeš
třeba budu ještě ojíždět ty poserpruhy Zítra to přezouvám na nový pryže od Metzeleru1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
strakon píše: dewwil> Mně by se ten Buell pasoval, ale holt to dopadlo jinak, ale sluší jim to spolu mrškám
jj, jsou krásný, na Tuonu jsem taky řádil, ty V2 jsou stejně nejzábavnější motory Jo a antihop na tom Bulíkovi funguje líp jak na všech RSV co jsem jezdil, fakt pecka, ale asi to je tím, že ten větší objem vycucne větší podtlak1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
krAlik33 píše: Slusne nacinicko panove. Jak ta tak devile pocuvam, asi bude treba vyskusat teho rotaxa
Já ho chtěl vyzkoušet hned jak to vyrobili, ale nebyla šance, nikdo ze známých ho neměl a v roce 2010 jsem si ho málem koupil, ale někdo mě předběhl o cca 3 hodinky a ostatní byly tuze drahý. Tak jsem si říkal, že ho jednou vyzkouším a kámoš, když se rozhodoval co za moto tak si vzpomněl jak jsem o něm snil, a že je to snad jedinej Rotax co bych chtěl zkusit, tak mu to padlo do oka a koupil si ho, zklamanej nebude...1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
dewwil píše: Já ho chtěl vyzkoušet hned jak to vyrobili, ale nebyla šance, nikdo ze známých ho neměl a v roce 2010 jsem si ho málem koupil, ale někdo mě předběhl o cca 3 hodinky a ostatní byly tuze drahý. Tak jsem si říkal, že ho jednou vyzkouším a kámoš, když se rozhodoval co za moto tak si vzpomněl jak jsem o něm snil, a že je to snad jedinej Rotax co bych chtěl zkusit, tak mu to padlo do oka a koupil si ho, zklamanej nebude...
No sklamany nejsi ani ty jak sa divam
Ja to vidim jak vy panove, buella bych klidne do domy vzal, hlavne asi tehoto konkretne. Ale tunak by z domu nesel ani tak. To je srdcovka.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
A ty si ok?
Co motorka, moc to odnesla?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
vevixt píše: krAlik33> Já ok, celej domrdanej jak pes, jen zlomenej malíček na ruce ale RSV jedno světlo, celej levej bok, olejová nádrž, riditko, stupačka, koncovka total a kyvka promackla od koncovky
No nepotesi.
Oioi ma v podstate pravdu, ale fakt to u nas vas je len sen.
Tak sa dajte dokopy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
FiZzeR píše: dewwil> Teď akorát toho heligóna naroubovat do RSV, nebo aspoň do něčeho o trochu míň ... americkýho... než je ten obeziell
jo, to by bylo žrádlo, ale i tak to je fajn, prej 170kg suchý...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
krAlik33 píše: dewwil> teoreticky moze byt, enem co prax ze?
No zas je pravda, že se to vodí jak kolo, ale RSV Factory 03-04 se mi vodila líp. Ono tam naliješ plnou což je cca 20kg, chlad. kapalinu cca 2,7kg, olej taky 2,7kg, baterka cca 4,5kg a už jsi na 200kg + já Ale i tak to jde, odlehčit o nějaký homologační blbosti by to šlo taky, třeba ta vejfuková zběsilost
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
dewwil píše: jo, to by bylo žrádlo, ale i tak to je fajn, prej 170kg suchý...
Tomu se mi nějak nechce věřit hele
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |