Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
YOSH_BOY píše: Jasek> Už to máš naladěný?
yosh by chtěl graf z brzdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jasek píše: Tak,Pepa mi vnutil motku k projetí a musím říct,že spodek a střed je hodně dobrej,ne tak jak chválil Dewill loni,ale dobrej.Ve vysokejch jede Mrůča líp,ale to vrtání má určitě něco do sebe.Asi začnu šporovat,trochu mě ta ztráta spodku sere,a s těme novejma ventilama to možná bude ještě horší
Tak to je jasny ze big bore nahonis razantne spodek a vyplachem, vackama vrsek. Musi se puzit od kazdeho neco a pak to jede jak prase v celym spektru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jasek píše: r-a-k> Chápu,ale tiskárna na peníze bohužel nebyla ve výbavě,já vychytám vršek,Pepa spodek,pak si to povíme a seřežeme pár RC8
A pak vám dá na prdel Amann
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindřej píše: FiZzeR> Když dá tu tvojí ludru, dá i tyhle veterány
Carlosovu ludru, moje ještě tiše čeká...
Jasek píše: YOSH_BOY> Netuším,vůbec netuším.Jenom trochu doufám,že po propočtu na peníze nezjistím,že mám dvě utahaný hemelky každou za kilo
Obávám se že zjistíš. To je přesně ten důvod, proč jsem se tehdá vykašlal na úpravy a radši koupil něco, co jede už v základu Ale zase to má punc exkluzivity, o tom žádná
Naposledy editováno 17.06.2014 09:57:17
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Jasek píše: Jindřej> Jsem myslel,že už si pochopil,že amann je dobrej akorát jako drahej zdroj levnejch náhradních dílů
No to pozor, Amann poslouží pouze na zápůjčku dílů. Až se ověří, že to jde, koupím nový a Amann je dostane zpět
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
FiZzeR píše: Carlosovu ludru, moje ještě tiše čeká...
Dostane taky
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Kazdopadne Vam fandim, alespon se tu neco dozvim. Ale zlata R6ka.
assassin píše: To jako ze v primce ten amann dal zx10?
No koukal jsem na to jak pitomec ale ve tří ze čtyř rozjížděk na letišti jsem ho dal.
Ale jelo to +/- hodně podobně. A zaklapávali jsme někde okolo 240-250. Pak bych už byl v prdeli...
Ozzy_ píše: Hele ja jeste chapu, kdyz takhle nesmyslne nekdo "tuni" kdyz si to umi udelat a odladit sam. Ale moc nerozumim lidem co do toho sypou penize aby jim to nekdo udelal.
Kazdopadne Vam fandim, alespon se tu neco dozvim. Ale zlata R6ka.
Hele ono zase vyrábět si titanový ventily, upravovat kanály, profilovat vačky a pak si to odladit na brzdě si asi udělá doma málokdo.
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindrej: hmm zajimavy, ale ono od nuly bude dost delat ten velkej objem, kratsi kvalty a lepsi kontrola trakce u V2.... Ja sem na TL taky kdysi na sprintech dostaval silnejsi ctyrvalce... Ono teda lepsi pilot na sprintu smaze klidne rozdil 30ps.... Nez se to rozmota na nakou velkou rychlost...
assassin píše: Ozzy: no aby vsechno zvladl clovek sam to by byl fakt superman...
Jindrej: hmm zajimavy, ale ono od nuly bude dost delat ten velkej objem, kratsi kvalty a lepsi kontrola trakce u V2.... Ja sem na TL taky kdysi na sprintech dostaval silnejsi ctyrvalce... Ono teda lepsi pilot na sprintu smaze klidne rozdil 30ps.... Nez se to rozmota na nakou velkou rychlost...
Přesně jak říkáš. Já tohle porovnání používám spíš pro nasrání Fizzera a nahonění svýho ega
Je mi jasný, že je to o rukách a už jen start udělá dost. Spíš než s celkovým výtězstvím jsem byl spokojenej, že ani ve vysoký rychlosti 200+ mě nedával...
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
assassin píše: Jojo, ale ono to docelaj jelo, kdyz na tom kluci z HKT jezdili CEC tak se celkem drzeli i na rovinkach ... A to ty mas vykonejsiho amanna nez oni.... Jen teda ta vydrz nebyla nic moc - ale to tak ty vyhoneny V2 maj... Nikotynova 999r taky sem tam nejaky to euro schroupla
Jo tak asi v tý době to mělo ještě smysl. Dneska už se pouštět do takový akce je asi nesmysl. Buďto máš na panigale a její provoz a nebo ne
Proto se s tím na okruh nikam necpu a nechám ho dožít pěkně v klidku na silnici. Zatím se netváří, že by chtěl chcípnout, tak snad dobrý. On má ale taky prd najeto zatím...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |