globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.6.2014 v 10:05 | Nahoru | #1801
Jasek> Už to máš naladěný?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.6.2014 v 10:42 | Nahoru | #1802

YOSH_BOY píše: Jasek> Už to máš naladěný?



yosh by chtěl graf z brzdy

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.6.2014 v 11:56 | Nahoru | #1803

Jindřej píše:
yosh by chtěl graf z brzdy


nééé asi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.6.2014 v 23:02 | Nahoru | #1804

Jasek píše: Tak,Pepa mi vnutil motku k projetí a musím říct,že spodek a střed je hodně dobrej,ne tak jak chválil Dewill loni,ale dobrej.Ve vysokejch jede Mrůča líp,ale to vrtání má určitě něco do sebe.Asi začnu šporovat,trochu mě ta ztráta spodku sere,a s těme novejma ventilama to možná bude ještě horší


Tak to je jasny ze big bore nahonis razantne spodek a vyplachem, vackama vrsek. Musi se puzit od kazdeho neco a pak to jede jak prase v celym spektru

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.6.2014 v 09:29 | Nahoru | #1805
YOSH_BOY> Zatím mám leda vítr ve šrajtofli,tenhle tejden jedeme na brzdu k tomu němčíkovi co mi dělal ty hlavy(k Murkinovi na ignitec se dostanu až v září )takže graf samo bude,asi ne tady,protože to nezvládnu,ale jsem strašně zvědavej,jak moc budou ty dvě brzdy proměřovat.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.6.2014 v 09:33 | Nahoru | #1806
r-a-k> Chápu,ale tiskárna na peníze bohužel nebyla ve výbavě,já vychytám vršek,Pepa spodek,pak si to povíme a seřežeme pár RC8

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.6.2014 v 09:36 | Nahoru | #1807

Jasek píše: r-a-k> Chápu,ale tiskárna na peníze bohužel nebyla ve výbavě,já vychytám vršek,Pepa spodek,pak si to povíme a seřežeme pár RC8


A pak vám dá na prdel Amann

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.6.2014 v 09:39 | Nahoru | #1808
Jasek> Chápu...no sem na to zvědavej.. nějaká tipovačka kolik to hodí?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.6.2014 v 09:39 | Nahoru | #1809

Jindřej píše: A pak vám dá na prdel Amann



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.6.2014 v 09:46 | Nahoru | #1810
FiZzeR> Když dá tu tvojí ludru, dá i tyhle veterány

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.6.2014 v 09:47 | Nahoru | #1811
YOSH_BOY> Netuším,vůbec netuším.Jenom trochu doufám,že po propočtu na peníze nezjistím,že mám dvě utahaný hemelky každou za kilo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.6.2014 v 09:49 | Nahoru | #1812
Jindřej> Jsem myslel,že už si pochopil,že amann je dobrej akorát jako drahej zdroj levnejch náhradních dílů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.6.2014 v 09:55 | Nahoru | #1813

Jindřej píše: FiZzeR> Když dá tu tvojí ludru, dá i tyhle veterány



Carlosovu ludru, moje ještě tiše čeká...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.6.2014 v 09:56 | Nahoru | #1814

Jasek píše: YOSH_BOY> Netuším,vůbec netuším.Jenom trochu doufám,že po propočtu na peníze nezjistím,že mám dvě utahaný hemelky každou za kilo



Obávám se že zjistíš. To je přesně ten důvod, proč jsem se tehdá vykašlal na úpravy a radši koupil něco, co jede už v základu Ale zase to má punc exkluzivity, o tom žádná

Naposledy editováno 17.06.2014 09:57:17

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.6.2014 v 10:11 | Nahoru | #1815

Jasek píše: YOSH_BOY> Netuším,vůbec netuším.Jenom trochu doufám,že po propočtu na peníze nezjistím,že mám dvě utahaný hemelky každou za kilo



jakože to ještě dávno nevíš? Všechny naše úpravy se daj shrnout pod jedno:

Beating a dead horse



e: taková hrubice ...

Naposledy editováno 17.06.2014 10:24:08

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

17.6.2014 v 10:16 | Nahoru | #1816
Stev: ja mu to rikam furt a nenecha si to vymluvit... Az se zase napojim na nakej zdroj financi tak si tu 1080 postavim taky... Nahore to na to co umim jede az dost, ale vespod je to mrtvola....

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.6.2014 v 10:17 | Nahoru | #1817

Jasek píše: Jindřej> Jsem myslel,že už si pochopil,že amann je dobrej akorát jako drahej zdroj levnejch náhradních dílů


No to pozor, Amann poslouží pouze na zápůjčku dílů. Až se ověří, že to jde, koupím nový a Amann je dostane zpět

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.6.2014 v 10:18 | Nahoru | #1818

FiZzeR píše: Carlosovu ludru, moje ještě tiše čeká...


Dostane taky

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

17.6.2014 v 10:20 | Nahoru | #1819
To jako ze v primce ten amann dal zx10?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.6.2014 v 10:22 | Nahoru | #1820
assassin> já si to teď dole taky malinko přidusil těma výfukovejma tlumítkama, ale to se snad doladí, kdyby ne tak se s tím smířím.

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

17.6.2014 v 10:28 | Nahoru | #1821
Hele ja jeste chapu, kdyz takhle nesmyslne nekdo "tuni" kdyz si to umi udelat a odladit sam. Ale moc nerozumim lidem co do toho sypou penize aby jim to nekdo udelal.

Kazdopadne Vam fandim, alespon se tu neco dozvim. Ale zlata R6ka.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.6.2014 v 10:29 | Nahoru | #1822

Jindřej píše: Dostane taky



(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.6.2014 v 10:31 | Nahoru | #1823

assassin píše: To jako ze v primce ten amann dal zx10?


No koukal jsem na to jak pitomec ale ve tří ze čtyř rozjížděk na letišti jsem ho dal.
Ale jelo to +/- hodně podobně. A zaklapávali jsme někde okolo 240-250. Pak bych už byl v prdeli...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.6.2014 v 10:32 | Nahoru | #1824

Ozzy_ píše: Hele ja jeste chapu, kdyz takhle nesmyslne nekdo "tuni" kdyz si to umi udelat a odladit sam. Ale moc nerozumim lidem co do toho sypou penize aby jim to nekdo udelal.

Kazdopadne Vam fandim, alespon se tu neco dozvim. Ale zlata R6ka.



Hele ono zase vyrábět si titanový ventily, upravovat kanály, profilovat vačky a pak si to odladit na brzdě si asi udělá doma málokdo.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.6.2014 v 10:42 | Nahoru | #1825
Ozzy_> pokud nejezdíš na skůtru do práce, tak je celý ježdění na motorce logickej nesmysl. To jakou cestu si kdo vybere už je detail

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

17.6.2014 v 10:49 | Nahoru | #1826
Ozzy: no aby vsechno zvladl clovek sam to by byl fakt superman...

Jindrej: hmm zajimavy, ale ono od nuly bude dost delat ten velkej objem, kratsi kvalty a lepsi kontrola trakce u V2.... Ja sem na TL taky kdysi na sprintech dostaval silnejsi ctyrvalce... Ono teda lepsi pilot na sprintu smaze klidne rozdil 30ps.... Nez se to rozmota na nakou velkou rychlost...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.6.2014 v 10:57 | Nahoru | #1827

assassin píše: Ozzy: no aby vsechno zvladl clovek sam to by byl fakt superman...

Jindrej: hmm zajimavy, ale ono od nuly bude dost delat ten velkej objem, kratsi kvalty a lepsi kontrola trakce u V2.... Ja sem na TL taky kdysi na sprintech dostaval silnejsi ctyrvalce... Ono teda lepsi pilot na sprintu smaze klidne rozdil 30ps.... Nez se to rozmota na nakou velkou rychlost...



Přesně jak říkáš. Já tohle porovnání používám spíš pro nasrání Fizzera a nahonění svýho ega
Je mi jasný, že je to o rukách a už jen start udělá dost. Spíš než s celkovým výtězstvím jsem byl spokojenej, že ani ve vysoký rychlosti 200+ mě nedával...

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

17.6.2014 v 11:07 | Nahoru | #1828
Jojo, ale ono to docelaj jelo, kdyz na tom kluci z HKT jezdili CEC tak se celkem drzeli i na rovinkach ... A to ty mas vykonejsiho amanna nez oni.... Jen teda ta vydrz nebyla nic moc - ale to tak ty vyhoneny V2 maj... Nikotynova 999r taky sem tam nejaky to euro schroupla

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.6.2014 v 11:24 | Nahoru | #1829
assassin> kde vůbec skončila?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.6.2014 v 11:32 | Nahoru | #1830

assassin píše: Jojo, ale ono to docelaj jelo, kdyz na tom kluci z HKT jezdili CEC tak se celkem drzeli i na rovinkach ... A to ty mas vykonejsiho amanna nez oni.... Jen teda ta vydrz nebyla nic moc - ale to tak ty vyhoneny V2 maj... Nikotynova 999r taky sem tam nejaky to euro schroupla


Jo tak asi v tý době to mělo ještě smysl. Dneska už se pouštět do takový akce je asi nesmysl. Buďto máš na panigale a její provoz a nebo ne
Proto se s tím na okruh nikam necpu a nechám ho dožít pěkně v klidku na silnici. Zatím se netváří, že by chtěl chcípnout, tak snad dobrý. On má ale taky prd najeto zatím...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist