Napr. tohle se mi libi (uvital bych jakykoliv komentar ohledne stavu, spolehlivosti etc.): GPZ 1100 1995
Zajimalo by me, zda Vas odrazovalo okoli od koupi stare moto argumenty typu:
je to tezky jako svine,
na to nesezenes nahradni dily,
s tim se do zatacek nevlezes, stara vrazda,
je to stary, levny = je tam urcite nejakej pruser,
radsi dosetri a kup si neco normalniho aspon za 80K,
vysere se ti retezovka, nebo neco v motoru a muzes to rovnou vyhodit ?
Poslouchali jste, nebo meli svou hlavu? A zda se neco z jejich "predpovedi" vyplnilo?
Neco z tech cestovnejsich jako CBR 600F 99-00 by se mozna taky dalo sehnat kolem 40K+.
Neresim to, ze nevyuziju potencial moto, nepotrebuju litat 200-300, ani si honit triko jak peknou motorku mam.
And sorry for my poor language :) and possible duplicity of threads
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?
Azi >:- píše: ]Humusus> preferoval bych neco s kapotama, mno a ty moto co jsi jmenoval mi moc nesedi vzhledem
"krajinkář co jezdí podle předpisů s malou spotřebou - silnicni cestovni moto" - hele, buď ti někdo čornul přihlašovací údaje, nebo jsi od založení tématu proše sakra vývojem. skoro si říká že tohle není přání, ale aktuální skutečnost a realita po koupi čehokoli bude jiná
osobně chápu toho Fazera, už míň to CBR
Chápu i tu inazumu či bandita (ten se mi nelíbí - ina je pro mne subjektivně hezčí a méně tuctový stroj), chápal bych TDM, který jsem měl a nemohu na něj dopustit
ke spotřebě , za 5-6 umí jezdit hodně motorek - dokonce i ta moje , jak jsem minulý víkend zjistil při spotřebě cca do 5l/100km (vedl jsem kolonu GoldWingu) ..... jenže tímhle stylem bych chcípnul nudou - protože mam motky rád,rád se svezu, holt mi to žere 7.5 a nebo taky 12....