globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?
31.7.2012 v 15:28
Caw caw lidi, zacal jsem se poohlizet po nejake te silnejsi moto na cestovani a i jako priblizovadlo z bodu A do bodu B. Jsem krajinkar, co jezdi podle predpisu. Rad bych moto s mensi spotrebou, kolem 6l. Jakozto student jsem toho moc nenasetril, ale verim,ze starsi silnicni cestovni moto do 40 000,- ve slusnem stavu by se mohlo najit.

Napr. tohle se mi libi (uvital bych jakykoliv komentar ohledne stavu, spolehlivosti etc.): GPZ 1100 1995


Zajimalo by me, zda Vas odrazovalo okoli od koupi stare moto argumenty typu:
je to tezky jako svine,
na to nesezenes nahradni dily,
s tim se do zatacek nevlezes, stara vrazda,
je to stary, levny = je tam urcite nejakej pruser,
radsi dosetri a kup si neco normalniho aspon za 80K,
vysere se ti retezovka, nebo neco v motoru a muzes to rovnou vyhodit ?

Poslouchali jste, nebo meli svou hlavu? A zda se neco z jejich "predpovedi" vyplnilo?

Neco z tech cestovnejsich jako CBR 600F 99-00 by se mozna taky dalo sehnat kolem 40K+.
Neresim to, ze nevyuziju potencial moto, nepotrebuju litat 200-300, ani si honit triko jak peknou motorku mam.

And sorry for my poor language :) and possible duplicity of threads

Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?

1.8.2012 v 00:16 | Nahoru | #31
Do těhle motorek moc nevidim, páč mě nikdy nijak nezajímaly, ale podle inzerátů jsou docela levný GSX 600 F nebo GSX 750F. Modely kolem roku 99 +- autobus, s těma oválnejma světlama. Domnívám se, že relativně spolehlivý motorky určený k tomu, co píšeš. A za ty prachy relativně "nový". Ale klidně mě pošlete kamsi, je to jen moje doměnka, pořádně fakt nevim ...

Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?

1.8.2012 v 00:20 | Nahoru | #32
me by se libil takovej zephyr 550 nebo 750 to by ses mohl dostat i na tech 6 litru

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?

1.8.2012 v 06:31 | Nahoru | #33
mischa638> nech byt, co jsem se bavil s majteli ZZR 1100 tak cestovni spotreba(do 160kmh) je 5-5,5l/100km

mno a na moto jezdim od mala prez pincky, CZ 175, pak jsem jezdil cross YZ 125,CRF 450R, pak presel na silnci mno a ted jezdim na jawe 350/634

Snazim se jezdit hlavou a docela se mi to dari. Prave z te zzr 1100 jsem mel uz moc velkej respekt

(reakce na) Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?

Skvělá odpověď, děkuji! 1.8.2012 v 07:57 | Nahoru | #34
Azi >:-]> Právě proto se ptám na čem jezdíš. S třipade jít hned na 140 kobyl to by byl fakt asi pěkný skok. Jak říkáš že nejsi žádný závodník, tak myslím že by ti mohla stačit i nějaká pětistovka. Oproti jawě to má výkonu až až. Jezdil sem na všech běžných pětikilech a nejlepší se mě zdála kawa GPZ500S, ale ten novější model. Ta motorka je suprová. Je malá, lehká, ovladatelná a těch cca 60koní je tak akorát bych řekl. Není problém na každé trochu delší rovince tam máš 180km/h během chvilky a max se dá rozpumpovat i na těch 200km/h. A hlavně to polokapota oproti mnohým ostatním motorkám tady opravdu funguje ani ve 160ti sem vůbec necítil nějaký nápor větru a to sem seděl vzpřímeně(nezalehával sem) jo a měřím 180cm, jen pro info. Se spotřebou se dá vlézt i do 5l/100km a na údržbu je velice nenáročná, přece 2 válce jsou menší náklady než 4. Ventily se seřizují šroubkem ve vahadle,takže nemusíš nic platit za podložky. Třeba svíčky se dají obě sehnat kolem 100Kč(NGK žádné brisky)atd.
Jinak pokud by ti pětikilo nestačilo, tak ze šestek bych bral CBR600F klidně i starší 96-97. To je taky super motorka, posez je příjemný ne jak u opravdových sportů kde máš mnohem víc váhy na rukou. Podvozek je přívětivý, není tak tvrdý jak u nových supersportů, bez problémů pobere i naše silnice. A hlavně mě přišlo třeba v porovnání s CBR600RR 04´že to staré eFko je daleko lépe odspoda a není potřeba ho tak šíleně točit. Je to pohodlná motorka na které není problém jet na dovolenou k moři, ale stále má sportovní ambice a když je chuť tak se s ní dá skvěle zablbnout. Maximálka kolem 250ti je až až a pokud ji nebudeš honit, tak spotřeba budem kolem 5ti litrů. Největší zbraní této motorky je univerzálnost. Dá se použít jako motorka na každodenní ježdění kolem komína či do práce(školy), ale klidně sní můžeš jet na dovolenou nebo ji prohnat i na okruhu.
Na něco s větším objemem bych se asi být tebou vykašlal, ani né kvůli výkonu samotnému, ten se dá zvládnout, ale spíš kvůli váze a vzájemné kombinaci váhy s velkým výkonem. Prostě ty jedenáctky kawy to jsou parníky už, a z toho výčtu cos napsal je 634ka nejtěžší motorka na které si jezdil a ta je proti těm kawám doslova jak pěříčko. Jako se na to zvyknout, ale chce to praxi a cvik, a to nejlíp získaš postupně třeba na 500 nebo 600ccm. Ono fakt není ideální kombinace dejme tomu těch 140koní a nějakých 250kg, budeš mít plné ruce ukočírovat tu váhu a pak je ten výkon opravdu nebezpečný.
Tak přeju šťastnou ruku při výběru

1 reakcí na tento příspěvek Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?

1.8.2012 v 08:59 | Nahoru | #35
CBR 600F 98-99-00 byla moje prvni volba, spis teda 99-00, ale v posledni dobe byly hodne probrany a vsechny sli s cenou 50k+, tak jsem se poohlizel po jinych

(reakce na) Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?

1.8.2012 v 09:25 | Nahoru | #36
Azi >:-]> já myslím že ani s tou 96-97 by si neudělal chybu. Jezdil sem právě 96ku tak 01, a pak 04 a na takové normální ježdění mě přišla ta 96 nejlepší, výkonu dostatek a pohodlnější jak ty novější. Jak moc se liší od těch 99-00 nevím na té sem nejel. Ale fakt bych se nebál ani té starší, pokud trefíš na nějakou v dobrém stavu, hlavně nekupuj hned první motorku na kterou se pojedeš podívat

Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?

1.8.2012 v 09:35 | Nahoru | #37
jinak k těm membránám na karbecu.. vono tyhle karburátory mělo mrak motorek, tak myslim, že by se daly použít i "z jinejch karbeců"... bude to asi nějaká klasika rovnotlaký šoupě vod mikuni, nebo keihin.. 4k se mi zdá ale přitažený za vlasy... možná tak celý karbece (teda né nový vod dýlera, dýler je zmrd:) )

1 reakcí na tento příspěvek Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?

1.8.2012 v 10:27 | Nahoru | #38
A co bandit nebo inazuma? Motor držák maximální, je jich hodně takže velkej výběr moto i dílů...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?

1.8.2012 v 10:39 | Nahoru | #39
Humusus> preferoval bych neco s kapotama, mno a ty moto co jsi jmenoval mi moc nesedi vzhledem

1 reakcí na tento příspěvek Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?

1.8.2012 v 10:46 | Nahoru | #40
kup CBR 600f a budeš vysmátej rozhodně bych nešel do motorky pod rok 2000 já osbně jsem měl vždy že to bylo motorově a ovládací prvky jak nový , to že jenekde odrená kapotáž to jsem neřešil hlavnš jsem chtel český původ, pak servisku a prosrtě aby jela jako nová a zatím jsemměl na to štěstí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?

1.8.2012 v 10:54 | Nahoru | #41

Azi >:- píše: ]Humusus> preferoval bych neco s kapotama, mno a ty moto co jsi jmenoval mi moc nesedi vzhledem



"krajinkář co jezdí podle předpisů s malou spotřebou - silnicni cestovni moto" - hele, buď ti někdo čornul přihlašovací údaje, nebo jsi od založení tématu proše sakra vývojem. skoro si říká že tohle není přání, ale aktuální skutečnost a realita po koupi čehokoli bude jiná

osobně chápu toho Fazera, už míň to CBR

Chápu i tu inazumu či bandita (ten se mi nelíbí - ina je pro mne subjektivně hezčí a méně tuctový stroj), chápal bych TDM, který jsem měl a nemohu na něj dopustit

ke spotřebě , za 5-6 umí jezdit hodně motorek - dokonce i ta moje , jak jsem minulý víkend zjistil při spotřebě cca do 5l/100km (vedl jsem kolonu GoldWingu) ..... jenže tímhle stylem bych chcípnul nudou - protože mam motky rád,rád se svezu, holt mi to žere 7.5 a nebo taky 12....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?

1.8.2012 v 11:31 | Nahoru | #42
1100Virago> Bahno nebo sračky, ta pumpa to přečerpá všechno To už raději CX 650 Turbo

Naposledy editováno 01.08.2012 11:32:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?

1.8.2012 v 11:37 | Nahoru | #43
FishX3> zadny vyvoj, jen jsem uznal, ze tak tezka motorka se spoustou vykonu pro me nebude ta prava, neb by mohla byt taky posledni ... navic jak jsem psal uz i v uvodu, CBR v karbecu, idealne rok 99-00 (skrze predni svetlo ) je presne to po cem jsem se poohlizel doposavad
-dokoupim kufr a muzu cestovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?

1.8.2012 v 11:38 | Nahoru | #44
Tomo> Hmmm, nebo-li nejlepší je přece motorka, na které jezdím

Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?

Skvělá odpověď, děkuji! 1.8.2012 v 11:59 | Nahoru | #45
hele můj názor je takový, že po tom co sem si koupil ER-5, pro své začátky a i výlety, musím říct, že 37kW je sakra dost, je neskutečně levná na údržbu a to beze srandy, spotřeba je daleko pod tím co si představuješ aby žrala a nemít bobky z toho klopit zatáčky, jezdil bych i daleko svižněji než tvých deklarovaných předpisových 90.... Na dojíždění do práce, denně 40km trasy to vidím jako ideál...

Od staré mašiny bych tě neodrazoval, ale vážně se zamysli, zda ti nebude lepší něco ověřeného a mladšího.... Ony i ty mladší mašiny prostě lépe vypadaj... I ten lak s věkem upadá a prostě já se na 650ky a podobné vyšší šarže vykašlal a teď toho rozhodně nelituju.

pokud chceš mít mašinu pro účely a né pro radost na občasný výlet, vykašli se nutně na power a objem jako kritérium č.1.... Ta údržba těch strojů taky cosi stojí a ty 5tikila sou vážně srandy...

v tomto případě bych tě taky raději odrazoval k něčemu novějšímu.

Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?

1.8.2012 v 12:12 | Nahoru | #46
Já nevim, na cestování přece jenom nemá cbr ideální posez, váha jde příliš na ruce.
Ale teď mě napadl ideální stroj přesně na ty parametry co uvádíš a to je Honda 650 Deauville. Motor taky držák a navíc kardan takže skoro bezúdržbová záležitost

Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?

1.8.2012 v 12:28 | Nahoru | #47
to uz bych musel jeste tak rok pockat a prisetrit neco nad 50k+

(reakce na) Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?

1.8.2012 v 12:32 | Nahoru | #48

2stroke píše: 1100Virago> Bahno nebo sračky, ta pumpa to přečerpá všechno To už raději CX 650 Turbo



zalezi, jestli chces jezdit... nebo opravovat :D

(reakce na) Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?

1.8.2012 v 12:57 | Nahoru | #49
Azi >:-]> Já jsem řešil něco podobného a koupil jsem litra. Nic na světě tě nemůže připravit na ty výdaje co z tebe motorka vytahá . Kdybych opět kupoval, udělal bych kompromis. Ani rozumnou dvouválcovou pětistovku, ani rychlou čtyřválcovou jedenáctistovku, alébrž zcela obyčejnou CB750 typ RC-42
Jeden z posledních ročníků. A s sebou bych vzal jednoho z mnoha majitelů, co tu jsou. Nebo bych si vygoogloval servis s nejlepší pověstí z okolí a tam bych požádal o sehnání ojetiny co je u nich servisovaná.

Naposledy editováno 01.08.2012 13:01:57

(reakce na) Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?

1.8.2012 v 15:53 | Nahoru | #50
Azi >:-]> No ja právě napadl to cebro (ZZR mi přijde jako zbytečný úlet) pokud mam poměřit cebro vs Fazer - jasně mi pro tve potřeby vychazi fazer. nebo klido zminena ina, bandit..tdm... i když cebro neni vyhrocenej ss, pořád to má k cesťáku o kterém jsi prvotně psal dost daleko....tak nějak jsem to myslel

(reakce na) Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?

1.8.2012 v 18:56 | Nahoru | #51

2stroke píše: Tomo> Hmmm, nebo-li nejlepší je přece motorka, na které jezdím



No přesně. A přečti si popisky u CBR125 a 250, 250 Ninja ... mluví to samo za sebe.

Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?

1.8.2012 v 19:00 | Nahoru | #52
Hele a nevíte někdo jak jsou na tom ty GSX 600 F a GSX 750 F? Supersport to neni, kapoty to má celý, obsah vyhovující, vypadá relativně pohodlně i pro dva, cestovat by se na ní dalo, nijak starý to taky neni a ty ceny jsou slušný. Podle mě taková šedá myška, co bude bez reptání sloužit každej den ...

Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?

1.8.2012 v 21:42 | Nahoru | #53
Myslim,že to Cebro6 by byla dobra volba ...Ale jak už tady nekdo navrhl,co kouknout po nejakym Vfr750? Jede to paradne,žadna starost s rozvodama a pujde to lip odspodu než ta 6stovka a ma peknej zvuk a nebudes mit takovou tuctovku a spotreba luxusni,pokud jezdíš cestovne

Naposledy editováno 01.08.2012 21:47:16

(reakce na) Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?

1.8.2012 v 22:02 | Nahoru | #54
sedli01> Třeba u mně se zrovna jedna válí a za 35.000,- by byla k mání.

ps. a s tím frajerem na fotce se určitě nějak domluvíš.

Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?

1.8.2012 v 22:08 | Nahoru | #55
A ještě jsem našel v koutě to leželo a RSV se to jmenuje. Asi za 45.000,-

Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?

2.8.2012 v 13:11 | Nahoru | #56
jinak mrkni treba i na yzf600r thundercat. mel jsem ho a byla to dobra motora.na sport a cestovani,spotreba byla kolem 5l.kdyz se jeal palba tak 7...rychli motr a excelentni brzdy.byl jsem spokojeny

Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?

2.8.2012 v 17:35 | Nahoru | #57
cbr 900 rekl bych ze na kazdy motorce se dostanes pod 6L - zalezi jenom na tvoji ruce. U ty devitistovky se mi libi ze jezdim 3000-5000 a motor je pruznej. u sestikila je to liny a musi to vytocit kdezto tady udelam hrk hrk hrk a je tam 100 hned pokud ovsem zatocis vic tak klidne 8litru, zatim sem to nejak nezkoumal - zatim jenom jezdim a kdyz dojde beno prepnu na rezervu natankuju a jezdim dal

Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?

2.8.2012 v 21:55 | Nahoru | #58
Jestli muzu napsat svuj nazor, na jare jsem prodaval XJ900F z roku 1990 za 29000Kc a na tachometru mela asi 3000km. Z toho jsem 20 tisic najel ja . Sam jsem si ji privezl z Nemecka, byl jsem celkove 3ti majitel, v originalnim laku, stavu vcetne originalnich kufru. Kontroloval jsem ventilovy vule, 7 ventilu z 8mi melo fabricky, jeden jeste daleko uprostred tolerance. Dlouhodoba spotreba lehce pres 5 litru, maximalka pres 220 tachometrovych, kardan, sada gum za 3200Kc, nevim co vic si prat. Jeste ted lituju, ze jsem ten stroj prodal. Ale snad panovi dela taky jen radost.

Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?

2.8.2012 v 22:18 | Nahoru | #59
Není nad starý poctivý železo co umí taky slušně lítat když se to umí. B12 kochačka 5,5l, svižně 6,5l, peklo 8-9l

Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?

Skvělá odpověď, děkuji! 3.8.2012 v 13:58 | Nahoru | #60
K otázce: mě okolí varovalo už před 30 lety, abych nekupoval starou motorku ani auto. Jenže nová Jawa 350 za 11 400.- kčs byla nad moje možnosti a Škoda 120 za 64 000.- taktéž. Tak jsem koupil starého péráka za 15 stovek a jezdím na něm dodnes. I své první auto mám dodnes. První novou motorku jsem si koupil v roce 2004, to mi bylo 41 let a nové auto až letos. S těmi prvními dnes tedy jezdím málo, ale v případě potřeby jsou to spolehlivé stroje. Uvažuj, no a podle mně na okolí nedej.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist