Můj problém tedy: po odjetých cca 250km na nové gumě začínám pozorovat, že na bocích pneu se vzorek začíná deformovat - vytrhávat a není pěkně hladce sjetý jako třeba na předku. A když se na to podívám, tak ve směru otáčení je první hrana drážky vzorku, jakoby nižší a do kulata zaoblená a druhá hrana ta zadnější zase do špičky jakoby vytažená nad běhoun, pro představu jsem to jen tak rychle naznačil na obrázku.
Prosím o věcné rady, co vylepšit, aby se tak nedělo
Edit: jezdíme hodně ve dvou, ale pozoruji, že se to nezmění a zůstane to tam i když vyrazím sám
Naposledy editováno 27.07.2012 16:03:50
1 reakcí na tento příspěvek "Otrhaná" zadní pneu
1 reakcí na tento příspěvek "Otrhaná" zadní pneu
1 reakcí na tento příspěvek "Otrhaná" zadní pneu
Neřeš to a jezdi, nejde o nic zvláštního
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Otrhaná" zadní pneu
Paťa. píše: A předním kolem tady zrychluješ?
no sice nezrychluju, ale zase jím brzdím a nic takovýho se tam neděje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Otrhaná" zadní pneu
1 reakcí na tento příspěvek "Otrhaná" zadní pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Otrhaná" zadní pneu
Paťa. píše: Hygienik> To je taky jen první stupeň. Pak se začnou dělat žmolečky, pak žmolky...
ehmm nějak nechápu prosím o vysvětlení
Hogon píše: Já jezdím na Conti Road Atack 2
předek jezdím Continental Conti Race Attack
zadek jsem minulý týden přezul z Dunlopa na Pirelli DR II
tobě se nic takovýho neděje? kolik máš najeto? jak máš nastaven zadní tlumič?
mému problému se celekm přibližuje tohle, ikdyž moje guma vypadá jinak než ta na obrázku...
Naposledy editováno 27.07.2012 09:11:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Otrhaná" zadní pneu
2 reakcí na tento příspěvek "Otrhaná" zadní pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Otrhaná" zadní pneu
E: podvozek už nemám kam přitvrdit
Naposledy editováno 27.07.2012 10:14:14
1 reakcí na tento příspěvek "Otrhaná" zadní pneu
Je to úplně normální.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Otrhaná" zadní pneu
Hygienik píše: pokor> takhle nějak bych si to představoval asi to bude fakt tím zadním tlumičem, takže ho zkusím přitvrdit
Nebo řidičem.. Hodně záleží na stylu průjezdů zatáčkami a navíc ty nemáš sjetou zadní gumu až ke hraně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Otrhaná" zadní pneu
ono to na jízdu, jako takovou asi moc vliv nemá, ale jestli je to způsobený podvozkem, tak by to třeba mohlo malinko uklidnit jízdu
pokor> pokud si tě dobře vybavuju, jsi vyšší šlahoun, já mám v kombošce určitě přes metrák k tomu spolujezdec a jsme uplně jinde, k tomu ducatí tvrdej podvozek a je to
Paťa. píše: Nebo řidičem.. Hodně záleží na stylu průjezdů zatáčkami a navíc ty nemáš sjetou zadní gumu až ke hraně
no to je druhá věc, ona totiž ta qulifiera co je na fotce je sice označena jako 160/60 ale ve skutečnosti je to 170-175, nechápu, jak ale je to tak doma na pc mám fotky tý nový a tý starý na porovnání když jsem je položil vedle sebe a přehodil přes ně vodováhu tak to byl pěknej rozdíledit foto : myslím že tohle je celkem jasně čitelný co je naměřeno na gumě označený 160/60
Naposledy editováno 27.07.2012 15:59:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Otrhaná" zadní pneu
ono to na jízdu, jako takovou asi moc vliv nemá, ale jestli je to způsobený podvozkem, tak by to třeba mohlo malinko uklidnit jízdu
No, já mám jízdu celkem klidnou.
Myslím průjezd zatáčkou.
Asi málo tahám v průjezdu a na výjezdu.
Proto taky jemně žmolkuji jen občas.
Je možné, že o něco důraznější akcelerace na výjezdu by zase dělala na hranách drážek těch gum něco jiného.
Ale u mého sportovně-cestovního tempa s tím asi nic neudělám.
Nastavovat můžu jen pružinu vzadu.
Mám to na 3 ze 7, při mých 84 kg.
Ve dvou (+62kg) to mám na 5 ze 7.
A mám pocit, že se mi předek ze zadkem nehádá.
Tlaky v pneu mám dle návodu.
Naposledy editováno 27.07.2012 11:01:32
VladaM píše:
No, já mám jízdu celkem klidnou.
Myslím průjezd zatáčkou.
Asi málo tahám v průjezdu a na výjezdu.
Proto taky jemně žmolkuji jen občas.
Je možné, že o něco důraznější akcelerace na výjezdu by zase dělala na hranách drážek těch gum něco jiného.
Ale u mého sportovně-cestovního tempa s tím asi nic neudělám.
Nastavovat můžu jen pružinu vzadu.
Mám to na 3 ze 7, při mých 84 kg.
Ve dvou (+62kg) to mám na 5 ze 7.
A mám pocit, že se mi předek ze zadkem nehádá.
Tlaky v pneu mám dle návodu.
já právě předek taky ladit nemůžu, zatím
ale mám tam podložky pod pružinama a hustší olej, takže předek je OK
na zadku mohu ladit jen tuhost, a teď nevím přesně ale myslím že to mám na 5ze7 tak nějak pořád, což asi není ideál, ale kdo by s tím furt montoval takže sám mám přes metrák a tam to asi funguje ok ale jak jedeme dva tak to tu gumu načne a už to prostě při solo jízdě nedokážu srovnat, dnes je celekem pěkně tak budu asi dělat pokusy
Naposledy editováno 27.07.2012 11:07:50
1 reakcí na tento příspěvek "Otrhaná" zadní pneu
1.stav/nastavení zadního tlumiče
2.samotná pneu - její stav/stáří
3.ty sám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Otrhaná" zadní pneu
Zanas píše: Na stav tvé gumy mají vliv tři faktory:
1.stav/nastavení zadního tlumiče
2.samotná pneu - její stav/stáří
3.ty sám
s tím naprosto souhlasím!
ad 1. to budu zkoumat dnes a v průběhu životnosti této pneu
ad 2. stav pneu - nazutá teď nová vyrobená letos 2012
ad 3. jsem prase, ale žeby až tak moc
FiFi.> to jsem zkusil asi jednou nebo dvakrát a do 2-3 kol byl v prde..
Cook> nejde o to že se opotřebovávají, ale jakým stylem
Naposledy editováno 27.07.2012 15:55:46
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Papírové snížení výkonu na 35kw Kawasaki ER 6N | Scavvy | 22 | 28.12.2023 v 19:22 Dominator1 |
Kawasaki ER-6N nad 5000 ot se dusí Kawasaki ER 6N | DixonXarto | 13 | 1.8.2023 v 13:16 Slávek-TDM |
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N | ERINN | 4 | 31.7.2023 v 08:57 Animals21 |
Kawasaki ER6N Kawasaki ER 6N | Sammm7899 | 6 | 10.7.2023 v 21:35 hrabosm17 |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |