Koupil jsem si DRko, jiz od koupi kourilo. Se 4T jsem nemel nikdy predtim zadne zkusenosti. Neznaly niceho, rikal jsem si, ze asi gufera. No nejakou chvilku jsem jezdil a dolejval olej. Nedavno jsem se rozhodl, ze se na to kouknu. Sundal jsem hlavu a zjistil, ze gufera jsou pekne ztvrdle a na ventilech velka vrstva usazenin a vyfukove trochu podpalene. Koupil jsem nove gufera a radeji i ventily, nechal udelat sedla ventilu a vsecko pekne poskladal, avsak motorka kourila dal. Tak jsem zacal vic badat na netu a zjistil ze cerny kour = spatna smes. Chvili jsem laboroval s tryskami a jehlou, ale zadne vyrazne zmeny jsem nedosahl. Cca po 300km na udelane hlave jsem meril kompresi, ktera byla kolem 3,5atm a po par mililitrech oleje naliteho do valce se tlak zvysil k 9atm. Motor jsem znova rozdelal, valec poslal na vybrus a kdyz jsem pote chtel ocistit znova zakarbonovanou hlavu, vytahl jsem z ni zaklepane ventily a jeden z vyfukovych ma podrenou stopku, viz. foto. Zeby kvuli spatne kompresi benzin jen horel a zpusobil popusteni ventilu a nasledne otukani? Nebo ze by spatne nastavene ventilove vule zpusobily zaklepani ventilu po tak malo najetych km?