globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozvodové řetězy
Zdravím. Prý je na jednom ze dvou válců posunutý rozvodový řetěz o jeden zub? Je to pravda? Pak na jakém válci a je to popsané v manuálu???

1 reakcí na tento příspěvek Rozvodové řetězy

14.7.2012 v 15:17 | Nahoru | #1
ne

(reakce na) Rozvodové řetězy

14.7.2012 v 16:05 | Nahoru | #2

petrvtr_new píše: ne


Ano

1 reakcí na tento příspěvek Rozvodové řetězy

14.7.2012 v 16:09 | Nahoru | #3
Opakuji ne. Delal jsem to nekolikrat.
A divil bych se, ze by se o tom Honda zapomnela zminit v sevisnim manualu.

Naposledy editováno 14.07.2012 16:13:59

3 reakcí na tento příspěvek Rozvodové řetězy

Skvělá odpověď, děkuji! 14.7.2012 v 16:30 | Nahoru | #4
Nějak nechápu jak posunutý jako o jeden zub. Tak snad při nastavování rozvodů si jen pohlídat aby seděli rysky na vačkách s rovinou hlavy a v ten moment aby seděli i značky na klice pro daný válec. Jen je potřeba si pohlídat jak válce pálí po sobě, protože u toho véčka jde velice jednoduše to nastavit tak, že všechny rysky budou sědět, ale bude to blbe pálit a to tak že pálí zadní a hned před válec a pak dlouho nic. Motor má pak strašně nerovnoměrný chod a snad poloviční výkon, konkrétně u VTRka se mě to tak blbě kdysi podařilo Tak bacha na to

(reakce na) Rozvodové řetězy

14.7.2012 v 16:37 | Nahoru | #5

mischa638 píše: Nějak nechápu jak posunutý jako o jeden zub. Tak snad při nastavování rozvodů si jen pohlídat aby seděli rysky na vačkách s rovinou hlavy a v ten moment aby seděli i značky na klice pro daný válec. Jen je potřeba si pohlídat jak válce pálí po sobě, protože u toho véčka jde velice jednoduše to nastavit tak, že všechny rysky budou sědět, ale bude to blbe pálit a to tak že pálí zadní a hned před válec a pak dlouho nic. Motor má pak strašně nerovnoměrný chod a snad poloviční výkon, konkrétně u VTRka se mě to tak blbě kdysi podařilo Tak bacha na to



Preste tak!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvodové řetězy

14.7.2012 v 17:13 | Nahoru | #6

petrvtr_new píše: Opakuji ne. Delal jsem to nekolikrat.
A divil bych se, ze by se o tom Honda zapomnela zminit v sevisnim manualu.


Moje Ano patřilo k tvému Ne. Ne k otázce "Prý je na jednom ze dvou válců posunutý rozvodový řetěz o jeden zub? Je to pravda?? .

(reakce na) Rozvodové řetězy

14.7.2012 v 18:46 | Nahoru | #7

Janek píše: Moje Ano patřilo k tvému Ne. Ne k otázce "Prý je na jednom ze dvou válců posunutý rozvodový řetěz o jeden zub? Je to pravda?? .


A tak to ano

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvodové řetězy

14.7.2012 v 19:40 | Nahoru | #8

mischa638 píše: Nějak nechápu jak posunutý jako o jeden zub. Tak snad při nastavování rozvodů si jen pohlídat aby seděli rysky na vačkách s rovinou hlavy a v ten moment aby seděli i značky na klice pro daný válec. Jen je potřeba si pohlídat jak válce pálí po sobě, protože u toho véčka jde velice jednoduše to nastavit tak, že všechny rysky budou sědět, ale bude to blbe pálit a to tak že pálí zadní a hned před válec a pak dlouho nic. Motor má pak strašně nerovnoměrný chod a snad poloviční výkon, konkrétně u VTRka se mě to tak blbě kdysi podařilo Tak bacha na to



mischa638> To bude ono. Proto to vynechává při vytočení. Jdu to ihned opravit. Sem se divil proč jsou ty svíčky černé jako uhel . To s tím pootočením říkal jeden típek. Díky moc za tu radu .

To nastavení jak pálí ty válce po sobě je určitě v manuálu při těch rozvodech že?

Naposledy editováno 14.07.2012 19:44:36

Rozvodové řetězy

14.7.2012 v 20:48 | Nahoru | #9
Ano, je to tam popsane.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvodové řetězy

Skvělá odpověď, děkuji! 15.7.2012 v 00:33 | Nahoru | #10
SStandaa> jj, v manuálu je to samozřejmě popsané. Trochu sem pohledal a když sem kdysi dělal VTR tak sem si to přeložil i do CZ, třeba se ti to bude hodit. Ale je potřeba to konfrontovat s obrázky v manuálu ať máš lepší představu co jak přesně udělat.
Český návod na nastavení rozvodů VTR1000F:

MONTÁŽ VAČKOVÝCH HŘÍDELÍ
Instalujte ventilové podložky na svá původní místa.

Potřete vnější povrch hrníčkových zdvihátek molybdenovou vazelínou.
Instalujte hrníčková zdvihátka na svá původní místa, buďte opatrní při nasazování, nepoškoďte zdvihátka nebo otvory pro jejich nasazení.

Naneste molybdenovou vazelínu na vačky a uložení vačkových hřídelí.

Vačkové hřídele mají následující označení:
FR IN: sací vačková hřídel předního válce
FR EX: výfuková vačková hřídel předního válce
RR IN: sací vačková hřídel zadního válce
RR EX: výfuková vačková hřídel zadního válce

Namontujte vačkové hřídele na jejich správná místa.

Držáky vačkových hřídelí mají následující označení:
IN: držák sací vačkové hřídele
EX: držák výfukové vačkové hřídele

Vložte vymezovací kolíky.
Držáky vačkových hřídelí namontujte na správná místa.

Naneste olej na závity šroubů držáků vačkových hřídelí.
Namontujte šrouby a utahujte do kříže ve dvou až třech krocích.

DOTAHOVACÍ MOMENT: 21Nm

NASTAVENÍ OZUBENÝCH KOL VAČKOVÝCH HŘÍDELÍ
POZNÁMKA:
• Jestli obě přední i zadní vačkové hřídele byli prohlédnuty, namontujte ozubené kolo přední vačkové hřídele první, než namontujete ozubené kolo zadní vačkové hřídele.
• Když děláte jednu přední nebo zadní hlavu válce, musí být na druhé hlavě sundané ventilové víko a pozice vačkových hřídelí kontrolována.

Demontujte zátky kontrolních otvorů na víku alternátoru.

OZUBENÁ KOLA VAČKOVÝCH HŘÍDELÍ PŘEDNÍHO VÁLCE
Pokud nebyl zadní válec nastaven, demontujte zadní ventilové víko a zkontrolujte pozici zadních vačkových hřídelí následovně:
Otáčejte klikovou hřídelí proti směru hodinových ručiček a slícujte značku „RT“ na rotoru alternátoru s ryskou ve víku alternátoru.
Buďte opatrní a nezablokujte rozvodový řetěz při otáčení klikovou hřídelí.

Zkontrolujte značky na ozubeních kolech zadních vačkových hřídelí („R.I“ pro saní a „R.E“ pro výfuk).

Pokud značky pro načasování rozvodu na zadním válci sedí po vnější straně, otočte klikovou hřídelí proti směru hodinových ručiček o 1-¼ otáčky (450°) a slícujte značku „FT“ s kontrolní ryskou.

Pokud sedí značky po vnitřní straně, otočte klikovou hřídelí proti směru hodinových ručiček o ¼ otáčky (90°) a slícujte značku „FT“ s kontrolní ryskou.

Namontuje rozvodový řetěz na ozubená kola vačkových hřídelí tak že značky („FI“ pro sání a „FE“ pro výfuk) na ozubených kolech jsou z venkovní strany v rovině s hlavou motoru.

Ujistěte se, že obě vačky jsou nahoru, slícujte otvory pro šrouby v ozubených kolech a vačkových hřídelích.

Použijte závitové lepidlo na závity ozubených kol vaček.
Namontujte šrouby.
Otočte klikovou hřídelí proti směru hodinových ručiček o jednu otáčku a namontujte zbylé šrouby.
Dotáhněte šrouby ozubených kol vačkových hřídelí.

DOTAHOVACÍ MOMENT: 20Nm

Otočte klikovou hřídelí proti směru hodinových ručiček a dotáhněte ostatní šrouby stejným dotahovacím momentem.

Demontujte 2 šrouby držáků vačkových hřídelí a připevněte vodítko rozvodového řetězu.
Použijte olej na závity šroubů.
Namontujte vodítko rozvodového řetězu.
Dotáhněte držáky vačkových hřídelí.

DOTAHOVACÍ MOMENT: 21Nm

Dotáhněte 6mm šroub.

Vytáhněte zajišťovací přípravek s napínáku rozvodového řetězu a namontujte těsnící šroub s novou podložkou.

Jestliže má být dělán zadní válec, namontujte řetězová kola zadních vaček (uvidíte níže).

Namontujte zátky kontrolních otvorů ve víku alternátoru (strana 3-9).

Namontujte následující:
-ventilové víko (strana 8-23)
-levý chladič (strana 6-6)
-karburátory (strana 5-18)

OZUBENÁ KOLA VAČKOVÝCH HŘÍDELÍ ZADNÍHO VÁLCE
Pokud nebyl pření válec kontrolován, demontujte přední ventilové víko a zkontrolujte pozici zadních vačkových hřídelí následovně:
Otáčejte klikovou hřídelí proti směru hodinových ručiček a slícujte značku „FT“ na rotoru alternátoru s ryskou ve víku alternátoru.
Buďte opatrní a nezablokujte rozvodový řetěz při otáčení klikovou hřídelí.

Zkontrolujte značky na ozubených kolech zadních vačkových hřídelí („F.I“ pro saní a „F.E“ pro výfuk).

Pokud značky pro načasování rozvodu na předním válci sedí po vnější straně, otočte klikovou hřídelí proti směru hodinových ručiček o ¾ otáčky (270°) a slícujte značku „RT“ s kontrolní ryskou.

Pokud sedí značky po vnitří straně, otočte klikovou hřídelí proti směru hodinových ručiček o 1-¾ otáčky (630°) a slícujte značku „RT“ s kontrolní ryskou.

Namontuje rozvodový řetěz na ozubená kola vačkových hřídelí tak že značky („RI“ pro sání a „RE“ pro výfuk) na ozubených kolech jsou z venkovní strany v rovině s hlavou motoru.

Namontujte šrouby ozubených kol vačkových hřídelí a vodítko rozvodového řetězu stejným způsobem jako na předním válci.

(reakce na) Rozvodové řetězy

15.7.2012 v 14:49 | Nahoru | #11
mischa638> Ne a ne tomu přijít na kloub
Ať točím jak točím tak mi to furt nějak nesedí.
Dělal jsem rozvody na předním válci i s napínákem a teď nevím jak to podle toho návodu dát dokupy.
Srovnám na RT a značky na zadním válci sedí. To je ok. Pak otočím tou klikovou hřídelí o těch 450 a srovnám na FT, značky mi lemují dovnitř. Ok. Ale pak mám zas jako točit klikovou hřídelí o 90 a srovnat na FT ale tam už žádné FT není a to nemůžu pochopit

Naposledy editováno 15.07.2012 14:55:59

(reakce na) Rozvodové řetězy

15.7.2012 v 15:30 | Nahoru | #12
mischa638> Podle všeho mám ty horní úvrati taky hned za sebou...

1 reakcí na tento příspěvek Rozvodové řetězy

15.7.2012 v 15:32 | Nahoru | #13
Zadnim valcem jsi nehybal? OK! Tak nastav RT a podivej se , jak jsou znacky. Pokud licuji vne, tak otoc klikou o 450° na FT a nastav predni vacky taky ryskama vne.

blbnu, 270 misto 450

ne kua. plati 450

Naposledy editováno 15.07.2012 15:44:11

(reakce na) Rozvodové řetězy

15.7.2012 v 15:57 | Nahoru | #14
petrvtr_new> 450°je dobře Jen nevím jak se mě tam tam dostalo ještě plus těch 90°do toho návodu, sem se asi nějak přepsal jak sem to překládal

1 reakcí na tento příspěvek Rozvodové řetězy

16.7.2012 v 07:31 | Nahoru | #15
Takže rozvody jsou nastavené. Před tím motorka ztratila výkon v 5000 ot. jakoby neměla dost vzduchu nebo benzínu nebo tak něco, prostě to najednou přestalo tahat.
Teď po přenastavení má celkově nárůst výkonu, ale v těch 5000 ot. a výše to není pořád ono.
Jedu a najednou to začne škubat a nic. Teď to už aspoň škube předtím tam byla jenom díra .
Je možné, že to teď způsobuje staré nastavení podtlaků? Seřizoval jsem podtlaky na tom starém nastavení rozvodů.
Už tomu nedávám moc naděje. Dneska seřídím ty podtlaky ještě jednou a pak už fakt nevím co. Vzduchový filtr KN jsem čistil 2x. Svíčky mám nové dotažené na moment 14 Nm.
S KN filtrem jsem to už koupil a jsou tam i otevřené výfuky IDS nebo tak něco. Takže si myslím, že to muselo být na přetryskování atd...

Naposledy editováno 16.07.2012 07:36:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvodové řetězy

16.7.2012 v 08:18 | Nahoru | #16
SStandaa> Pokud se to nezlepší podtlakama, čemuž moc nevěřím, tak je to tím filtrem. KN (nebo i BMC) se takhle projevuje, a je to těžký pak vyladit.

(reakce na) Rozvodové řetězy

16.7.2012 v 10:23 | Nahoru | #17
Stev> Předtím než jsem s tím dělal to jelo. Podtlaky nebo tam bude někde skřípnutá nějaká hadice nebo tak něco. Musím se na to ještě jednou podívat.
Nevíte někdo jestli tam je palivový filtr? Mohl by být ucpaný?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist