bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP
9.7.2012 v 20:12
Zdar borci, po xxxxx letech na 4válcích a srdečním volání po V2 pokukuju po něčem co by mě natchlo...

zvažoval sem RSV od 04>
taky sem koukal po 999
nebo VTR SP 1-2
nebo mě napadl Monster ale v těch motorech se něják nevyznám (nesledoval sem je)

suzuki TL ani SV mě něják nebere... řeknu to tak že podvozkově si mysslím jsou výše uvedené motorky na tom líp...

Jel sem jen na VTR a RSV jen kousek to že to jede +/- stejně vím... jde spíš o spolehlivost a u japonců žalostně slabý výběr nabízených V2
Duknu sem nejel, ale považuji ji za IKONU sportovního ježdění..

takže by mi pomohlo pár názorů těch co tohle mají... spolehlivost ...časté poruchy...nebo co je na těch mašinách na nic náročnost údržby u dukny či toho monstra..

jo a měřím 193cm/93kg

nechtěl bych ani rozebírat 4R vs V2 to nechci hledám novej druh zábavy za řidítky ..a jezdím hlavně rychlé střídající se zatáčky a pár úseků zatáček s průjezdovkou 160-210km/h

prostě mi jde trochu o porovnání těch 3 mašin

RSV předpokládám dostupnější díly než dukna

prostě hledám motorku co má duši ...to sem v těch novějších nenašel...to co měl třeba starej faroš nebo ZXR atd.

dík
Předchozí
1 2
Následující

V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP

9.7.2012 v 20:21 | Nahoru | #1
mít já takový rozhodování du asi do 999, rsv 05 sem jezdil a dobrý, bavilo mě to, tak 999 bude asi podobný... vtr sp nevím, nejel sem na ní...

1 reakcí na tento příspěvek V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP

9.7.2012 v 20:46 | Nahoru | #2
taky bych bral 999... kup ji, a když ti nebude sedět, vyměnim za RSV

V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP

9.7.2012 v 20:50 | Nahoru | #3
Ahoj, takže 999 nebrat, moc hezkej křáp. to Tě sežere, vzhledem k rokum výroby a čtení recenze v čmn bych do toho nešel, i když po odstarnění těch ugly zrcátek a přidáním klasických je ta mašina i hezká, servisu bych se ale asi bál..klasika jako že Honda je hujda . VTR..na to jsem Ti odpověděl v předchozí větě a vítězem se stává RSV.. to je společně s TLR jediný pravý V2 kladivo pro krutý týpky , nic pro buzíky s límečkama nahoře.

(reakce na) V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP

9.7.2012 v 20:51 | Nahoru | #4

FiZzeR píše: taky bych bral 999... kup ji, a když ti nebude sedět, vyměnim za RSV



V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP

9.7.2012 v 21:20 | Nahoru | #5
ty si do toho nechas kecat??

V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP

9.7.2012 v 22:07 | Nahoru | #6
a to já bych koupil SP...to je kurva mašina jak má bejt pořádnej superbike s tou duší co o ní píšeš...jen to asi moc nepojede no

V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP

9.7.2012 v 22:14 | Nahoru | #7
a já bych bral to tuono 08+

V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP

9.7.2012 v 22:34 | Nahoru | #8
Jezdil jsem jak na VTR SP2,tak na Ducati 999.Mě osobně se líp sedělo na VTRku než na 999 a dodnes se na ní moc v posezu necítím.Poruchovost Ducati bych neřešil,to jsou bludy.Servis je asi malinko dražší,ale je to tím že rozvody potřebují malinko větší péči při svojí mechanické složitosti.Motoricky,podvozkově je opravdu nejdál Ducati.Co se týče pomyslných koulí...tak jedině Ducati.
Jinak doporučuji zapátrat ve fóru,už se tu tu několikrát rozebíralo...

V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP

9.7.2012 v 22:50 | Nahoru | #9
KTM nepřipadá v úvahu?

1 reakcí na tento příspěvek V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP

9.7.2012 v 22:58 | Nahoru | #10
pche, pokud chceš něco opravdu krotit tak jedině TLS/TLR, vše ostatní má tak dokonalý podvozky, že to skoro začne nudit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP

10.7.2012 v 05:41 | Nahoru | #11

dewwil píše: pche, pokud chceš něco opravdu krotit tak jedině TLS/TLR, vše ostatní má tak dokonalý podvozky, že to skoro začne nudit



to je asi pravda, na TLR jsem najel cca 16 tisíc km.je s tím legrace,místy velká. ale bestie to není, jako třeba Fároš

V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP

10.7.2012 v 07:34 | Nahoru | #12
VTR si nekupuj :D .... (pak by jich tady litalo moc) :D :D
Kdyby ses, ale prece jen pro ni rozhodl tak vitej do klubu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP

10.7.2012 v 07:35 | Nahoru | #13

kawazx10r píše: to je asi pravda, na TLR jsem najel cca 16 tisíc km.je s tím legrace,místy velká. ale bestie to není, jako třeba Fároš



jakej r.v. ten Fároš??? Bo jsem jel na 08 a na tak hodnym elektromotoru jsem ještě neseděl Rychlej je, podvozek taky OK, ale nenadchne

V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP

10.7.2012 v 09:26 | Nahoru | #14
Co KTM SuperDuke?

1 reakcí na tento příspěvek V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP

10.7.2012 v 10:01 | Nahoru | #15
jesttli to chces na zatačky a funfactor tak RSV podvozkově funguje supr a narozdil od duc 999 se na to už valej díly fšude kdyz stim prastíš

(reakce na) V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP

10.7.2012 v 10:05 | Nahoru | #16

Milosek.m píše: jesttli to chces na zatačky a funfactor tak RSV podvozkově funguje supr a narozdil od duc 999 se na to už valej díly fšude kdyz stim prastíš



jestli to chce na zatáčky a fun factor, tak duka čím dál víc zjišťuju, že rsv se vlastně nehodí na nic je to slabý, nepohodlný, bolí z toho záda a krvácej uši...

1 reakcí na tento příspěvek V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP

10.7.2012 v 10:28 | Nahoru | #17
Hele zvrhlo se to kam sem tusil.... Kecat si do toho nenecham...nejdu po konich jelikoz sem jezdil i na s 1000rr a na profil mych trati je to zbytecne prekonovane.... Vtr sp me lakala a jak je udelany motor a ze to nejede by se dalo polemizovat... Suza me nebere...podvozek.... Nudnost hondy je diskutabilni...zatim sem potkal ty co o tom jen mluvi ale na ceste byly dost pomalejsi i se zbesilima zx10 a gsxr... Takze opravdu mi jde jen srovnani splehlivosti a uzitku kde podle mne Honda vede...motor je udelan opravdu poctive..

Dukna je takove volani srdce... Rsv je podle mne v zavesu za Hondou...

Ktm nevim mno ...moc pochval sem na to neslysel a nabizi tak lc8 coz mi neprijde jako srdcovka spis image pro pozy na srazu...odlisovat se..... Ja srazy nemam rad...nejezdim na ne a radej stravim 3hodiny v sedle nez 7hodin v lihu
proste kone nejsou vsechno a ty masiny od roku 2005 mi prijdou porad dokola...

Posledni uvazeni bylo u triuphu jenze tam je tak 675 na ktere sem jezdil a bavila mne jenze v2 ma ten zatah od spodu jinej....

(reakce na) V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP

10.7.2012 v 10:48 | Nahoru | #18
marekparek> já bych taky chtěl VTR SP, za prvý se mi líbí, a za druhý tam je cítit jak je to kvalitně postavený, navíc rozvod kolama. Ale nejsem si jistej jestli je na tom tak dobrý svezení mimo okruh, a na okruhu už je taky mimo.
To KTM není žádná imidžovka, já to naopak chápu jako motorku která je udělaná jak nejlíp to jde pro svůj účel, a to je pobavit v zatáčkách. Není tam nic navíc, ani není hezká a načančaná, ale podvozek má špičkovej. Motor navíc dost zábavnej. A vyhovující posaz.

Asi by to chtělo se na všem svézt, já kdybych vybíral tak KTM aspoň zkusím, argumenty co píšeš zavání předsudky

V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP

10.7.2012 v 10:49 | Nahoru | #19
RSV nebo VTR RSV je mnohem peknejsi, VTR zase mozna spolehlivejsi, taky zase kus od kusu, jak se kdo o to staral atd. Vic poruchove byly ty starsi RSV (do 03), u tech novejsich trpi udajne zadni kyvka na prasknuti. Jinak RSV se mi jevi jako vetsi srdcovka

1 reakcí na tento příspěvek V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP

10.7.2012 v 13:12 | Nahoru | #20
Ktm spis tak z doslechu jak to kluci opravuji... Maj 2.... Ale je to asi predsudek po baba povidala to je pravda...

Mno tak koukam pokud to letos nezabalim a pockam na zimu kdy bude vetsi vyber....vtr je problem sehnat tak jeste kouknu po svete .

(reakce na) V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP

10.7.2012 v 13:35 | Nahoru | #21
marekparek> No a co takový Griso od MOTO GUZZI?
Na tom je taky docela dobrá zábava

V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP

10.7.2012 v 13:43 | Nahoru | #22
1098??

V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP

10.7.2012 v 16:15 | Nahoru | #23
KTM je do zatáček opravdu super, podvozek a brzdy jsou skvělý a motor má dost slušnej zátah, ze zatáček vyletíš jak dělová koule . Kámoš má čerstvě SP-2 a ta mašina jede taky dobře, na to že je o pár let starší a má menší objem oproti RC8. Honda má takovej jemnější chod motoru, dá se skoro srovnat se čtyřválcem (z mého pohledu), RC8 je opravdu po motorový stránce syrová.

V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP

10.7.2012 v 16:53 | Nahoru | #24
Vrátím se k tomu co jsi chtěl původně srovnávat, (myslím že ty výše uvedené moto, se moc srovnávat třeba s RC8 nedaji-jak je to v posledním příspěvku)
SP jsem nejel-moc se mi nelíbí designem ....a to zblízka,zdálky mne příjde fajn, ale zblízka mi to příjde takový jako nedotažený,.. ale to je jen můj názor
RSV mám 06 Rko a můžu porovnat s 999 04,taktéž s ohlinsama, 999 je trochu užší, ale jen nepatrně, podvozkově v podstatě stejný(když to máš dobře nastavený), jen mne RSV baví víc, tím, že mám pocit, že je taková hrubější,takový kladivovatější, u té 999 mne to přišlo takový jako jemnoučký tahat za plyn, prostě jsem měl pocit, že se to nesbírá tak rychle jak RSV.
Takže za mne RSV
jinak mám ho 3 roky, a když když tomu dáš údržbu, tak se ti na tom nic neposere.(tak jako mne)
Každej mne předtím varoval, a ted na italy nedám dopustit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP

10.7.2012 v 18:09 | Nahoru | #25

dewwil píše: jakej r.v. ten Fároš??? Bo jsem jel na 08 a na tak hodnym elektromotoru jsem ještě neseděl Rychlej je, podvozek taky OK, ale nenadchne



Dewwile, to byla čistá ironi a doufám že ty v ní jen pokračuješ :D Nesnáším Fároše, ano jsou to nudný elektromotory měl jsem 929 - málem jsem usnul za jízdy, jel jsem na 09, před tím 954, nic mě nebavilo. prostě opak TLR. vždy jsem se vrátil z vyjíždky a měl hodiny o čem povídat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP

10.7.2012 v 19:57 | Nahoru | #26
kawazx10r> jel jsi na SP nekdy? :) jinak 929 i 954 sie nuda, ale jelo to fajn :)
hladovépedro> me zase prijde ze RSV je vice uhlazene, to paleni valcu mi pripada vice surovejsi na VTR. Nicmene co clovek to nazor. SP neni uz zadna hitparada, ale jeste dokaze dodat spoustu fun factoru, jak na ceste tak na okruhu. Nicmene 996,999 bych taky rad mel v garazi :).

V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP

10.7.2012 v 20:12 | Nahoru | #27
Z tohohle výběru bych asi volil VTR SP2. Ale to bude to nejmíň pohodlný co si v týhle kategorii asi můžeš koupit a a sehnat jí v pěkným stavu nebude sranda. Respektive bude stát stejně jako 999. Možná i 999S.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP

10.7.2012 v 22:14 | Nahoru | #28

babynek píše: kawazx10r> jel jsi na SP nekdy? :) jinak 929 i 954 sie nuda, ale jelo to fajn :)
hladovépedro> me zase prijde ze RSV je vice uhlazene, to paleni valcu mi pripada vice surovejsi na VTR. Nicmene co clovek to nazor. SP neni uz zadna hitparada, ale jeste dokaze dodat spoustu fun factoru, jak na ceste tak na okruhu. Nicmene 996,999 bych taky rad mel v garazi :).



čau, ano jel, červeno černá klasická SP1, i bílá Sp2. super motorka, ale krátká na mě. jinak možná až moc tvrdý, na posez oproti TLR který má gauč. když V2, tak za mě jsou tak nějak všechny stejný, VTR jsou jediný motorky od Hujdy, který mají kouzlo a jsou to kladiva. neber mě tak vážně. SP1-2 jsou užasný stroje. stejně jako RSV i TLR. nebýt toho stresu ze servisu a minulosti na okruhu...byla by super i 999. jenže u té má člověk možná předsudky, ale já bych do ní prostě nešel.

Naposledy editováno 11.07.2012 05:47:49

V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP

11.7.2012 v 06:46 | Nahoru | #29
1098 se mi líbí ale... ale jel sem na tom a zas taková pecka mi to nepříjde..za ty samí prachy koupíš asi zábavnější motorku..z řad japonců nebo KTM

jelikož nejsem člověk co jde jen po ročníku ... tak mě je celkem jedno jestli 03 nebo 07 jde o stav a motorku ke které může mít člověk vztah...

A pomalu se všechno začíná točit spíš k SPčku...aprilia druhá.. vyzkoušel sem duknu a moc se na tom necítím nevím...

jinak tohle chci na ježdění jen pro sebe a tak si plním klukovské sny.... v profilu ani nemám všechno co sem měl nebo měl současně dohromady...

třeba sem měl i szr660 jen tak pro zajímavost... a sranda na tom byla i když to mělo jen 35kw

k tomu sem měl faroše 96 a R1 2003 ...

takže motorek dosti dle libosti... VTR SEM měl možnost jet jen jednou a líbili se mi to

(reakce na) V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP

11.7.2012 v 09:20 | Nahoru | #30
kawazx10r> jasne ja to beru s nadhledem :). TL bylo take v hledacku pri koupi VTR, ale kaceni vzhled a "zvesti" o rotacnim tlumici me nakonec utvrdili, ze pujdu do hujdy :).

marekparek> jak psal Poggy vyse, bude problem koupit nejakou v peknem stavu. Kdyz uz budes nejakou vybirat, tak treba hod link do PM nebo na stranky www.sp-club.wbs.cz/ . Kluci nektere znaji, takze muzou pomoct ;)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Tuono 2009 chcípá Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV... Michal.R6 4 12.6.2021 v 13:05 Michal.R6
Obutí na RSVMetzeler M7RR nebo Brid... Aprilia RSV 1000, Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000... Mates92 12 12.6.2020 v 08:50 Ti_rex
Aprilia RSV nestabilni volnobeh Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1... krusi 9 24.2.2020 v 18:09 Sculptor
Brzdovy trmen predni Aprilia rsv 10... Aprilia RSV 1000 Factory krusi 5 10.12.2019 v 21:19 Ti_rex


TOPlist