zvažoval sem RSV od 04>
taky sem koukal po 999
nebo VTR SP 1-2
nebo mě napadl Monster ale v těch motorech se něják nevyznám (nesledoval sem je)
suzuki TL ani SV mě něják nebere... řeknu to tak že podvozkově si mysslím jsou výše uvedené motorky na tom líp...
Jel sem jen na VTR a RSV jen kousek to že to jede +/- stejně vím... jde spíš o spolehlivost a u japonců žalostně slabý výběr nabízených V2
Duknu sem nejel, ale považuji ji za IKONU sportovního ježdění..
takže by mi pomohlo pár názorů těch co tohle mají... spolehlivost ...časté poruchy...nebo co je na těch mašinách na nic náročnost údržby u dukny či toho monstra..
jo a měřím 193cm/93kg
nechtěl bych ani rozebírat 4R vs V2 to nechci hledám novej druh zábavy za řidítky ..a jezdím hlavně rychlé střídající se zatáčky a pár úseků zatáček s průjezdovkou 160-210km/h
prostě mi jde trochu o porovnání těch 3 mašin
RSV předpokládám dostupnější díly než dukna
prostě hledám motorku co má duši ...to sem v těch novějších nenašel...to co měl třeba starej faroš nebo ZXR atd.
dík
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP
dewwil píše: jakej r.v. ten Fároš??? Bo jsem jel na 08 a na tak hodnym elektromotoru jsem ještě neseděl Rychlej je, podvozek taky OK, ale nenadchne
Dewwile, to byla čistá ironi a doufám že ty v ní jen pokračuješ :D Nesnáším Fároše, ano jsou to nudný elektromotory měl jsem 929 - málem jsem usnul za jízdy, jel jsem na 09, před tím 954, nic mě nebavilo. prostě opak TLR. vždy jsem se vrátil z vyjíždky a měl hodiny o čem povídat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP
hladovépedro> me zase prijde ze RSV je vice uhlazene, to paleni valcu mi pripada vice surovejsi na VTR. Nicmene co clovek to nazor. SP neni uz zadna hitparada, ale jeste dokaze dodat spoustu fun factoru, jak na ceste tak na okruhu. Nicmene 996,999 bych taky rad mel v garazi :).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP
kawazx10r píše: Dewwile, to byla čistá ironi a doufám že ty v ní jen pokračuješ :D Nesnáším Fároše, ano jsou to nudný elektromotory měl jsem 929 - málem jsem usnul za jízdy, jel jsem na 09, před tím 954, nic mě nebavilo. prostě opak TLR. vždy jsem se vrátil z vyjíždky a měl hodiny o čem povídat.
jj, jen tak si tu rejpu do Hondařů Ale, že každá honda na který jsem jel je tak universální pro každého za tím si stojím, sedneš na Hondu a je to jak kdyby jsi tu motorku měl postavenou, kromě hodnýho motoru na míru, TLR krotím 4roky a furt s tím mám co dělat jako s každou litrovou a víc Suzuki, podobně to má i Kawasaki, prostě Honda by už měla dělat nějaký zlejší motory, něco jako, přeleze to 6000ot/min. a nakopne tě to jak zuřivá kobyla a snaží se tě to shodit
Naposledy editováno 11.07.2012 21:51:32
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Tuono 2009 chcípá Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV... | Michal.R6 | 4 | 12.6.2021 v 13:05 Michal.R6 |
Obutí na RSVMetzeler M7RR nebo Brid... Aprilia RSV 1000, Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000... | Mates92 | 12 | 12.6.2020 v 08:50 Ti_rex |
Aprilia RSV nestabilni volnobeh Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1... | krusi | 9 | 24.2.2020 v 18:09 Sculptor |
Brzdovy trmen predni Aprilia rsv 10... Aprilia RSV 1000 Factory | krusi | 5 | 10.12.2019 v 21:19 Ti_rex |