bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nehce naskočit
4.7.2012 v 20:51
Zdravím všechny. Mám problém, nevím jak závažný.... Večer jsem se varcel z couračky po městě a cca 500 metrů od baráku, mi přišlo že má motorka jakoby zpožděnou reakci na přidání plynu, bylo to hodně znát na neutrál, když jsem dojížděl z kopce. Bylo to obdobné jako když dochází šťáva. Ke garáži jsem dojel za jedna a chcípnul. Pak mě napadlo přenout na rezervu a nastartoval jsem a jel to ještě prubnout (cca 3 km) Přijel jsem ke garáži, vyřadil, lehce protočil plyn a dobrý. Najednou chcípla a už jsem nenastartoval, startérem ani klackem.....statér točí, ale motorka nechce naskočit, nevíte čím by to mohlo být??
Pokud tu podobný problém už byl, omlouvím se za opakování ale nenašel jsem.
Díky všem za rady a odpovědi. Mirek

Nehce naskočit

4.7.2012 v 20:59 | Nahoru | #1
mas mokrou svicku? jestli jo, dava jiskru?
tipoval bych to na privod benzinu bud je chyba nekde cetou do karbecu, ja na tom mival pravidelne usazeny kohout v nadrzi nebo si pak nechej vycistit karbecy. ty dnesni biosracky v benzinu mi uz ucpaly karbec

Nehce naskočit

4.7.2012 v 23:28 | Nahoru | #2
Ty jezdis z kopce na neutral a do toho pridavas plyn?

Nehce naskočit

5.7.2012 v 08:20 | Nahoru | #3
Mas tam vubec benzin kdyz rikas ze jsi prepl na rezervu ?

Nehce naskočit

5.7.2012 v 08:53 | Nahoru | #4
Tohle byl posledni projev u mne, pred tim nez umrelo CDI Taky jsem prolezl, vycistil a nastavil vsechno kolem davkovani smesi, nadrz jsem vyplachnul, filtr zkontroloval, rozvody, ventily a nic. Nakonec to bylo to CDI.

Nehce naskočit

5.7.2012 v 09:19 | Nahoru | #5
Kamarád řeší taky podobnou záhadu na LC4 Asi mu umřel stator. Více ve vláknu tady .

1 reakcí na tento příspěvek Nehce naskočit

6.7.2012 v 20:56 | Nahoru | #6
Tak tak! Problém mám stejný ale příčina bude pravděpodobně jiná. Hlavně podle toho, jak to začalo. V tomto případě bych to typoval na benzín, tedy karburátor.

U mě to začalo z ničeho nic jako když utne!
Půl roku jsem startoval v pohodě. I v zimě při slabé baterii a ztuhlé motorce.
Až před třemi týdny normálně nastartuji, jedu a začalo pršet. Schoval jsem se z motorkou pod strom a když trochu přestalo zkouším startovat, startér motorem v pohodě točí a motor ani neslíbí. Přepnul jsem na rezervu, zkoušel našlapovat a nic.
Potom jsem to rozjel z mírného svahu, pomohl jsem si startérem a motorka chytla a jela úplně normálně.
Druhý den a vlastně jsem se v tom vrtal asi týden a pořád to samé.
Šel jsem po kontaktech. Skoro všechny spoje drátů jsem prostříkl a pořád nic. Motorka nehází jiskru ani na startování a ani na našlápnutí. Na roztlačení chytne a běží úplně normálně!

Až jsem to odvezl odborníkovi a ten zjistit že stator nedává skoro žádný proud.
Ještě s ním budu řešit příčinu, jestli to má spojitost s tím deštěm? Nebo prostě náhoda?

Ale v tvém případě, když začala motorka ztrácet výkon postupně, to bude v něčem jiném.

Nehce naskočit

7.7.2012 v 13:20 | Nahoru | #7
...tak svíce byla venku, hází jiskru normálně. Měl jsem vyndanej kohout pod nádrží, i s těma trubičkama, vypustil jsem benzín.... je fakt že ty trubičky byly vobalený nějakým sajrajtem. vyčistil jsem dolil benzín. Nastartoval, když už byla prohřátá na provozní teplotu, chci vrknout....chcíp a zas nic. Je možný že ty sračky co byly dole u kouhoutu se dostali do karburace.... To jsem nikdy neměl rozdělaný, takže v pondělí hurá do boleslavi.

Nehce naskočit

25.7.2012 v 13:59 | Nahoru | #8
..tak závada odstaněna KTM jsem odvezl do bolči do Flash teamu rovnou, jsem nechal udělat olej, filtry + ventily a nějaký drobnosti a jsem z prací servisu max. spokojenej. V průběhu prací přišel mechanik ješta na nějaký drobnosti, který by byly za pár stovek km likvidační pro motor, tak ještě že tak! Sice tam pobyla o týden dýl, ale je klid a je připravená na ježdění...

Nehce naskočit

25.7.2012 v 20:21 | Nahoru | #9
ahoj. co byla ta hlavni zavada?

(reakce na) Nehce naskočit

22.10.2012 v 12:33 | Nahoru | #10

storeman píše: Tak tak! Problém mám stejný ale příčina bude pravděpodobně jiná. Hlavně podle toho, jak to začalo. V tomto případě bych to typoval na benzín, tedy karburátor.

U mě to začalo z ničeho nic jako když utne!
Půl roku jsem startoval v pohodě. I v zimě při slabé baterii a ztuhlé motorce.
Až před třemi týdny normálně nastartuji, jedu a začalo pršet. Schoval jsem se z motorkou pod strom a když trochu přestalo zkouším startovat, startér motorem v pohodě točí a motor ani neslíbí. Přepnul jsem na rezervu, zkoušel našlapovat a nic.
Potom jsem to rozjel z mírného svahu, pomohl jsem si startérem a motorka chytla a jela úplně normálně.
Druhý den a vlastně jsem se v tom vrtal asi týden a pořád to samé.
Šel jsem po kontaktech. Skoro všechny spoje drátů jsem prostříkl a pořád nic. Motorka nehází jiskru ani na startování a ani na našlápnutí. Na roztlačení chytne a běží úplně normálně!

Až jsem to odvezl odborníkovi a ten zjistit že stator nedává skoro žádný proud.
Ještě s ním budu řešit příčinu, jestli to má spojitost s tím deštěm? Nebo prostě náhoda?

Ale v tvém případě, když začala motorka ztrácet výkon postupně, to bude v něčem jiném.



Taky mě motorka zmokla. Dva dny problem při startování, a pak během jízdy chcípla a nedává jiskru. Zkusím kontakty, pak cívku, pak cdi, v posledním případě stator... to bude jabačka zas....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM rolny vahadel , par foto KTM 640 LC4 Supermoto SuperPivis 14 19.2.2024 v 20:23 Jirka-ZXR
Elektroinstalace KTM 640 LC4 Supermoto Soliš1 2 3.1.2024 v 21:04 combust
Snížení výkonu KTM LC4 640, KTM 640 LC4 Supermoto pavouk25 6 22.6.2023 v 13:26 Krautkopf
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83
Serizeni riditek KTM lc4 Supermoto ... KTM 640 LC4 Supermoto Dolf0123 16 24.4.2022 v 07:53 krokoš


TOPlist