globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Serizeni riditek KTM lc4 Supermoto rok 2006
11.4.2022 v 20:19
Ahoj, poradi někdo jak seridit do roviny řiditka na LC4 640 Supermoto? Uchycení v hornich brylich je trochu nakrivo, ale nevím jak je srovnat do roviny. Ohnuta nejsou.

1 reakcí na tento příspěvek Serizeni riditek KTM lc4 Supermoto rok 2006

11.4.2022 v 20:36 | Nahoru | #1
Povolit obě brýle na stojanu a rovnat.

A doufat, že nemáš hnutí brýle a rám

(reakce na) Serizeni riditek KTM lc4 Supermoto rok 2006

11.4.2022 v 20:58 | Nahoru | #2
KubaLC8> Hnuty to neni, to jsem si jistej. Horní brýle jsem povolil u krku, ale u spodních jsem neviděl kde povolit. Zkusím znovu kouknout. Tím pádem mi s tím neslo hnout. Kdyžtak dam nějaký fotky. Každopádně diky za pomoc.

Serizeni riditek KTM lc4 Supermoto rok 2006

11.4.2022 v 21:48 | Nahoru | #3
Povol to na tlumicich ne na krku!

Serizeni riditek KTM lc4 Supermoto rok 2006

11.4.2022 v 22:12 | Nahoru | #4
A bacha při utahování!
Je tam stanovený utahovací moment. Teď nevím kolik, jestli poradí někdo, kdo má k dispozici manuál...
Některé KTMky mají ten utahovací moment vyražen přímo na brýlích.

Serizeni riditek KTM lc4 Supermoto rok 2006

11.4.2022 v 22:20 | Nahoru | #5
Nejspíš máš špatně srovnane přední kolo, povol na vidlicich ty spodní svěrné šrouby několikrát silně propruzit vidlici se zamacklou přední brzdou a pak utahni, mělo by to byt pak cajk
Edit:ty srouby co sviraji osu kola

Naposledy editováno 11.04.2022 22:21:28

1 reakcí na tento příspěvek Serizeni riditek KTM lc4 Supermoto rok 2006

11.4.2022 v 22:47 | Nahoru | #6
Foxdive: pokud to lezelo tak muze mit i prekrizene bryle. Idealne to vse povolit a seskladat jako kdyz se montuji vidlice … bud je navod v manualu, nebo to odvezt nekomu kdo to umi. Tady to vypada, ze dotycnej nema ani paru a seslo se tu nekolik lidi a kazdej mu radi povolit neco jineho

Serizeni riditek KTM lc4 Supermoto rok 2006

12.4.2022 v 01:30 | Nahoru | #7
Tak ať to povolí všechno

Serizeni riditek KTM lc4 Supermoto rok 2006

12.4.2022 v 06:34 | Nahoru | #8
Tam není moc plastů, tak by šlo, co jsem dělal teď o víkendu. Po několika pokusech srovnat brýle, kterými jsem si sám při výměně tlumičů pohnul, jsem zvolil postup. Koupil jsem 1,5m laminátové (plastové) "tyčky na rajčata". á 50,-. Vyjmul přední kolo, namontoval zpět osku kola a ve vodorovné poloze jsem přichytil laminátové tyčky na spodek vidlic, pod spodní brýle a k patkám, co drží trubku řídítek. Vidlice lehce povolil v brýlích tak, aby nevyjely ven. Pohledem shora srovnal brýle tak, aby byly tyčky v optickém zákrytu, vše podotahoval, namontoval zpět kolo, propružil, vyhodil kolo, tyčkami překontroloval a hotovo. Tyčky jsem upevňoval gumou, pro jednoduchost a rychlou montáž a demontáž. Po pátrání, jako to udělat v domácích podmínkách na 100% jsem nic lepšího a přesnějšího nenašel.

Serizeni riditek KTM lc4 Supermoto rok 2006

12.4.2022 v 06:37 | Nahoru | #9
mazec postup

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Serizeni riditek KTM lc4 Supermoto rok 2006

12.4.2022 v 06:44 | Nahoru | #10

assassin píše: Foxdive: pokud to lezelo tak muze mit i prekrizene bryle. Idealne to vse povolit a seskladat jako kdyz se montuji vidlice … bud je navod v manualu, nebo to odvezt nekomu kdo to umi. Tady to vypada, ze dotycnej nema ani paru a seslo se tu nekolik lidi a kazdej mu radi povolit neco jineho

jo to je taky pravdu, každopádně je to operace na pár minut celé, pokud k tomu teda nepotřebuješ tycky na rajčata

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Serizeni riditek KTM lc4 Supermoto rok 2006

12.4.2022 v 09:55 | Nahoru | #11

foxdive píše: jo to je taky pravdu, každopádně je to operace na pár minut celé, pokud k tomu teda nepotřebuješ tycky na rajčata



na zavodech par vterin, jeden dva dobre mirene kopy a riditka jsou zase rovne

krosky a u endur edice s frezovanejma brejlema (6days) maji vygravirovane momenty, horni bryle 17Nm a spodni 13Nm (nebo 12) - u tech spodnich je to docela dulezite, ovlivnuje to funkci.

Naposledy editováno 12.04.2022 09:57:25

1 reakcí na tento příspěvek Serizeni riditek KTM lc4 Supermoto rok 2006

12.4.2022 v 10:54 | Nahoru | #12
Diky za rady. Dělal jsem repas tlumičů, takže to zase povolim a budu vyrovnavat. Snad se zadari. Utahovaci momenty jsou v manuálu a momentak mám.

Naposledy editováno 12.04.2022 10:56:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Serizeni riditek KTM lc4 Supermoto rok 2006

12.4.2022 v 11:51 | Nahoru | #13

assassin píše: na zavodech par vterin, jeden dva dobre mirene kopy a riditka jsou zase rovne

krosky a u endur edice s frezovanejma brejlema (6days) maji vygravirovane momenty, horni bryle 17Nm a spodni 13Nm (nebo 12) - u tech spodnich je to docela dulezite, ovlivnuje to funkci.

je to jak říkáš, prý se tim pretazenim ty vidle aj fest kurví, borec co tu dělá tlumiče říkal ze když nemáš momentak tak utahovat malou racnou a ukazovacek a prostrednicek hned za hlavu racny a utáhnout co ty prsty zvládnout a je to cajk

(reakce na) Serizeni riditek KTM lc4 Supermoto rok 2006

12.4.2022 v 11:54 | Nahoru | #14
Dolf0123> nejlepsi je to odstrojit a zacit od spodnich bryli - chytis trubky a dotahnes bryle, nahodis horni bryle, melo by to jit sesadit bez nasili - pokud nejde, je mozne, ze je neco krive - zjistit co. dotahnes horni brejle na trubky a posledni davas osu kola. propruzis a az jako posledni se dotahuji ty sverne spoje co drzi osu kola. osa by take mela chodit pred utazenim volne, casto miva roznytovane konce jak do ni lidi mlati kladivem - to je problem, ze muzes stahovat vidlice k sobe a nechodi dobre...

Serizeni riditek KTM lc4 Supermoto rok 2006

18.4.2022 v 19:14 | Nahoru | #15
Nevíte někdo, jak se řízení srovnává při výrobě motorky nebo v servisu? Mám na CBR 600F 2006 taky hnuté řízení. Doma to od oka trochu poladit zvládnu. Ale klidně bych si nechal řízení ustavit v servisu, kdybych měl jistotu, že to udělají profesionálně a ne tak, jak bych to dělal já doma.

(reakce na) Serizeni riditek KTM lc4 Supermoto rok 2006

24.4.2022 v 07:53 | Nahoru | #16

foxdive píše: je to jak říkáš, prý se tim pretazenim ty vidle aj fest kurví, borec co tu dělá tlumiče říkal ze když nemáš momentak tak utahovat malou racnou a ukazovacek a prostrednicek hned za hlavu racny a utáhnout co ty prsty zvládnout a je to cajk



Čau, no, do riti, zas som o niečo múdrejší. Až teraz som pochopil, že pre tých, menej chápavých , ako napríklad ja , to výrobca vyrobil tak, že na mojej motorke tam nestrčíš ani väčšiu golu, aby si to neskurvil. je tam skrutka M8 , ale hlavička skrutky je na kľúč 10 a je to zapustené , aby si tam mohol dať len malú golu. Ja som to utiahol očkovým kľúčom , kua , ale asi viac ako píšete. Ako sa kurvia tie vidle pri väčšom dotiahnutí? Deformuje sa tá rúra? Veď tá je po obvode dosť tuhá na to aby si ju zdeformoval . Ja som deformáciu nespozoroval a to všetky spoje na tom endure som povoľoval rázovým uťahovákom ( najprv som sa 15 minút modlil) a to aj včítane hliníkových skrutiek čo sú na nich sitká pred olejovým čerpadlom a aj zátku filtra. Pritom všetky tesnia cez o krúžky , čiže to vôbec netreba doťahovať na fest, ale stačí kúpiť nový o krúžok.

PS: idem sa pozrieť na tie vidlice, ste ma prestrašili , zas.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM rolny vahadel , par foto KTM 640 LC4 Supermoto SuperPivis 14 19.2.2024 v 20:23 Jirka-ZXR
Elektroinstalace KTM 640 LC4 Supermoto Soliš1 2 3.1.2024 v 21:04 combust
Snížení výkonu KTM LC4 640, KTM 640 LC4 Supermoto pavouk25 6 22.6.2023 v 13:26 Krautkopf
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83
startováni KTM 640 LC4 Supermoto vasek114 3 7.3.2022 v 19:21 KubaLC8


TOPlist