dostalo se mě do ruky zadřený mito, go proběhla a začal sem spojovat elektriku ... vše spojeno - otočím klíčkem - startuju - motor běží ... běží pěkně - mačkám chcípák nejde zhasnout - sdělám indučku ze svíčky. Potom to zkusím ještě jednou a to samý. Rozdělám chcípák, nic zvláštního nevidím, zadělám ... jdu spát ... dnes nehází jiskru (zničehož nic)
- když jsem včera stahoval tu indučku za chodu motoru, dostal sem hodně "elektrošoků" (nemůže to něco znamenat?)
- jak poznám, jestli jde proud k cívce? (vede tam bílomodrý a černobílý drát)
p. s. když točím startérem, otáčkoměr normálně ukazuje, světla svítí, klakson troubí, přívera otvírá zavírá...
Naposledy editováno 04.07.2012 16:37:47
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Typy retezu [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO | Davud | 32 | 5.7.2022 v 12:03 Properitus |
Světýlko v autě [1, 2, 3] Cagiva Mito 125 EVO | mito7 | 61 | 21.6.2022 v 08:56 mito7 |
Neodemknutelné auto [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO | mito7 | 38 | 19.6.2022 v 13:04 Hitak128CZ |
Kde kupujete brzdové hadice Cagiva Mito 125 EVO | mito7 | 18 | 3.6.2022 v 16:05 mariano |
Snížení spodního objemu u 2T. Cagiva Mito 125 EVO | mito7 | 6 | 12.10.2021 v 00:42 zbynda125288 |