paolo_novy Přidat reklamu

Téma: MZ ETZ 150 nebo MZ ETZ 251
2.7.2012 v 19:51
Dobrý den, prosím Vás chtěl bych se zeptat na vaše názory, zkušnosti. Chtěl bych si koupit MZ, ale nevím jestli 150 nebo 251. Mám tak 15 tisíc +- 2000.Slyšel jsem, že 150 je obratnější, spolehlivější, levnější, ale zase má menší výkon.Ohledně etz 251 sem slyšel, že je více poruchová - hlavně spojka - spojkový koš - že výdrží pár sezon a pak se ''ukroutí''.a taky je míň obratná ale má vyšší výkon. Je to pravda co tady píšu?? Měl sem simsona nedávno jsem ho prodal a hledám relativně spolehlivou mz tak abych s ní pár let vydržel a byl s ní spokojený. Děkuji za odpovědi.

Naposledy editováno 04.07.2012 13:20:33

2 reakcí na tento příspěvek MZ ETZ 150 nebo MZ ETZ 251

4.7.2012 v 20:27 | Nahoru | #1
Já mám teď MZ251 a znovu bych do ní asi už nešel, raději kup něco novějšího než 22 let starou motku.

K tématu:
Když už budeš kupovat MZ251, tak bacha na spojku. Doporučuji předělat regulátor nabíjení z orig. relé na ten ze škodovky 120. Předělat na nožové pojistky. Samotná elektroinstalace bývá taky dost v špatném stavu, takže zkontrolovat případně natahat novou. Další slabina je snímač otáček, u kterého odchází snímač, či se uklepou vodiče. K mému štěstí mě potkala většina uvedených závad...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MZ ETZ 150 nebo MZ ETZ 251

5.7.2012 v 10:56 | Nahoru | #2
Aqarel> co čekáš od 22 let staré motorky ? Ty závady cos popsal jsou k smíchu a každý šikovnější člověk si s nima hravě poradí a ani ho to finančně nezruinuje

(reakce na) MZ ETZ 150 nebo MZ ETZ 251

5.7.2012 v 13:16 | Nahoru | #3

Aqarel píše: Já mám teď MZ251 a znovu bych do ní asi už nešel, raději kup něco novějšího než 22 let starou motku.

K tématu:
Když už budeš kupovat MZ251, tak bacha na spojku. Doporučuji předělat regulátor nabíjení z orig. relé na ten ze škodovky 120. Předělat na nožové pojistky. Samotná elektroinstalace bývá taky dost v špatném stavu, takže zkontrolovat případně natahat novou. Další slabina je snímač otáček, u kterého odchází snímač, či se uklepou vodiče. K mému štěstí mě potkala většina uvedených závad...


Tyto "závady" jsem bral jako tuning
regler ze 120 novej stál 68 kč
pouzdro plus nožovky 78 kč
novej hallův snímač 3 ks asi 20 kč
vodiče ze snímače jsem taky pájel a dal tam drátky od PC myši a byl klid.
modré vysoce svítivé diody na podsvícení a do kontrolek dle dané barvy asi tak 70 kč
a elektronický přerušovač blinkrů z feldy byl asi nejdražší - 150 kč.....

A žádná 350 na mě neměla ...
Jediný co Jawka dokázala tak ukazovat za jízdy na tachu 80-110 takže jsi hovno věděl kolik jedeš.MZ ,rafika držela jak přibitá...
A o zadýmovaní Jawy ani nemluvit
Ta čudila aji když byla zahřátá ...MZ to byl po zahřátí šepot květin.....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... Apo-Rider 48 22.5.2024 v 19:37 Apo-Rider
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... Apo-Rider 9 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976
MZ 150 ETZ oprava vidlic MZ ETZ 150 Tomáš_63 14 1.5.2024 v 12:25 Dodo1976
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved


TOPlist