bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chtěl bych poradit 4T
Zdravím chtěl bych poradit 4T

Nechci silnici !!

cena cea 65Tis max

A chtěl bych k té motorce par informací =) jak to jezdi kolik to jezdí =)

Vím že 4T nebude jezdit 150 =) o to mi ani nejde ale alespon těch 120 =)

Díky

1 reakcí na tento příspěvek Chtěl bych poradit 4T

29.6.2012 v 20:33 | Nahoru | #1
tak zpátky na zem jooo 4T enduro/motard ti nikdy nepojede po rovině 120, na to ten motor prostě nemá výkon... ten odpor vzduchu, co dělá vzpřímený řidič je už natolik velkej, že se přes kilo nedostaneš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chtěl bych poradit 4T

29.6.2012 v 20:39 | Nahoru | #2
VojtasTTR> Nemusí přímo 120 Nevím asi si to blbě pochopil ale je tam psáno Moto a par informaci o ní ;) ta rychlost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chtěl bych poradit 4T

29.6.2012 v 20:53 | Nahoru | #3

vacekk píše: VojtasTTR> Nemusí přímo 120 Nevím asi si to blbě pochopil ale je tam psáno Moto a par informaci o ní ;) ta rychlost


Rychlost je samozřejmě nejdůležitější. Je jedno nakolik je to sráč a že těch 120 tam máš pod plným plynem se spotřebou 15 litrů /100 a až po třech kilometrech pod plným, ale těch 120 tam prostě je

1 reakcí na tento příspěvek Chtěl bych poradit 4T

29.6.2012 v 20:54 | Nahoru | #4
Zařad si do výběru MZ 125 SM, spolu s WR 125X/R a Derbinou má nejvýkonější motor

(reakce na) Chtěl bych poradit 4T

29.6.2012 v 20:58 | Nahoru | #5

seikos píše: Rychlost je samozřejmě nejdůležitější. Je jedno nakolik je to sráč a že těch 120 tam máš pod plným plynem se spotřebou 15 litrů /100 a až po třech kilometrech pod plným, ale těch 120 tam prostě je



hodně přemýšlím o DT Sice 2T tak tu 6l by si to vzalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chtěl bych poradit 4T

29.6.2012 v 20:59 | Nahoru | #6

FrankySS píše: Zařad si do výběru MZ 125 SM, spolu s WR 125X/R a Derbinou má nejvýkonější motor



Docela rad bych Wr ale všude čtu že je hodně vysoké já mám 178 cm tak nevím A pak sem od derbini koukal na Terru
a u MZ tam je prý problém z přihlášením

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chtěl bych poradit 4T

29.6.2012 v 21:07 | Nahoru | #7

vacekk píše: Docela rad bych Wr ale všude čtu že je hodně vysoké já mám 178 cm tak nevím A pak sem od derbini koukal na Terru
a u MZ tam je prý problém z přihlášením



S jakým přihlášením? Jakej problém?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chtěl bych poradit 4T

29.6.2012 v 21:23 | Nahoru | #8
FrankySS> nevím někde sem něco takového četl .... Napiš mi sem něco o ty MZ ta tvoje zrovna dobře vypadá =)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chtěl bych poradit 4T

29.6.2012 v 21:30 | Nahoru | #9

vacekk píše: FrankySS> nevím někde sem něco takového četl .... Napiš mi sem něco o ty MZ ta tvoje zrovna dobře vypadá =)



Nějaká blbost, možná u nějakýho kusu, že bylo něco podělanýho (VIN nesedělo atd), jinak platí to samý jak u každé motorky, musíš natrefit na dobrý kus, pak jsi spokojenej a jen jezdíš. Mezi výhody patří pružnej motor na 4takty, značkový díly (plasty, nadrž atd Acerbis, chladiče KTM, motor návrhu KTM a konstrukce Rotax, kvalitní podvozek, mohutnost motorky a třeba pro mě vzhled. Nevýhody - díly musíš shánět z Německa (což když máš ůčet na ebayi tak to odpadá, dodání rychlejší než většina obchodů sídlící v ČR), výměna rozvoďáku po 12 000km (otázka 1000kč), když trápíš motorku na skoro mrtvou baterku tak se může posrat volnoběžka (když bys kupoval, doporučuju koupit nějakou co ji má už měněnou, nová je celkem ranec - 2800,- za kousek železa

(reakce na) Chtěl bych poradit 4T

29.6.2012 v 21:38 | Nahoru | #10

FrankySS píše: Nějaká blbost, možná u nějakýho kusu, že bylo něco podělanýho (VIN nesedělo atd), jinak platí to samý jak u každé motorky, musíš natrefit na dobrý kus, pak jsi spokojenej a jen jezdíš. Mezi výhody patří pružnej motor na 4takty, značkový díly (plasty, nadrž atd Acerbis, chladiče KTM, motor návrhu KTM a konstrukce Rotax, kvalitní podvozek, mohutnost motorky a třeba pro mě vzhled. Nevýhody - díly musíš shánět z Německa (což když máš ůčet na ebayi tak to odpadá, dodání rychlejší než většina obchodů sídlící v ČR), výměna rozvoďáku po 12 000km (otázka 1000kč), když trápíš motorku na skoro mrtvou baterku tak se může posrat volnoběžka (když bys kupoval, doporučuju koupit nějakou co ji má už měněnou, nová je celkem ranec - 2800,- za kousek železa



Koukal sem že jí prodáváš .... :D

1 reakcí na tento příspěvek Chtěl bych poradit 4T

29.6.2012 v 22:39 | Nahoru | #11
Jojo, už je potřeba něco silnějšího

(reakce na) Chtěl bych poradit 4T

29.6.2012 v 22:44 | Nahoru | #12

FrankySS píše: Jojo, už je potřeba něco silnějšího

koukal sem že to máš něco z kitem na 180 ale zase jestli nahodou není 32tis najeto hodně na tu MZ kolik ti to tak jede abys to nevtačel na maximum ? Docela bych o to měl i zájem =)

1 reakcí na tento příspěvek Chtěl bych poradit 4T

30.6.2012 v 06:03 | Nahoru | #13
29500km bylo najeto na tom 125ccm válci, ted na tom 180ccm bude tak 3000km Maximálka je kolem 120km/h, mám to zpřevodovaný hlavně do síly, na jedničku to jde na zadek docela snadno, aniž bys musel nějak skákat a pomáhat tomu 100 - 110 se dá držet i do mírných kopců, v zatáčkách se popereš lehce i s 2taktama díky tomu, že to táhne už hezky od spodu, chce to hlavně vidět a projet, když si vybíráš motárda tak nehled na maximálku ale na podvozek a jaký to má zrychlení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chtěl bych poradit 4T

30.6.2012 v 08:43 | Nahoru | #14

FrankySS píše: 29500km bylo najeto na tom 125ccm válci, ted na tom 180ccm bude tak 3000km Maximálka je kolem 120km/h, mám to zpřevodovaný hlavně do síly, na jedničku to jde na zadek docela snadno, aniž bys musel nějak skákat a pomáhat tomu 100 - 110 se dá držet i do mírných kopců, v zatáčkách se popereš lehce i s 2taktama díky tomu, že to táhne už hezky od spodu, chce to hlavně vidět a projet, když si vybíráš motárda tak nehled na maximálku ale na podvozek a jaký to má zrychlení



To je mi jasné =) ale tak abych někde netrčel 80 a pak to šlo pomalu nahoru =)
Uvidím hele musím se rozhodnout dostal sem nabídku na blatu ale je to zase Enduro

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chtěl bych poradit 4T

30.6.2012 v 10:39 | Nahoru | #15
vacekk> Hele řeknu ti to asi takhle, na základní verzi MZty máš 90-100 na 4takt dvácu hodně rychle, těch 105 ještě celkem uválčíš na rovince, ale s tim zbytkem ti pomůže už jen vítr do zad a mírnej kopec dolů já osobně jsem sní jel nejvíc něco málo přes 120, ale to už se mi to hezky povedlo rozhejbat, 100 je standart to tam máš pořád i do nějakejch príznivějších kopců. Pokud ti tohle nestačí, tak jedině silně doporučuju koupi od Frankyho.. Ale jak tady bylo už řečeno Motárd je hlavně o zrychlení o tahu a to MZta plní moc hezky.
Nebo pak už jedině 2T Motárd.

(reakce na) Chtěl bych poradit 4T

30.6.2012 v 11:13 | Nahoru | #16

VajziK píše: vacekk> Hele řeknu ti to asi takhle, na základní verzi MZty máš 90-100 na 4takt dvácu hodně rychle, těch 105 ještě celkem uválčíš na rovince, ale s tim zbytkem ti pomůže už jen vítr do zad a mírnej kopec dolů já osobně jsem sní jel nejvíc něco málo přes 120, ale to už se mi to hezky povedlo rozhejbat, 100 je standart to tam máš pořád i do nějakejch príznivějších kopců. Pokud ti tohle nestačí, tak jedině silně doporučuju koupi od Frankyho.. Ale jak tady bylo už řečeno Motárd je hlavně o zrychlení o tahu a to MZta plní moc hezky.
Nebo pak už jedině 2T Motárd.



Já už vůbec nevím mám v tom fakt bordel
rozhoduji se mezi Blatou Enduro/Motard ,tou MZ,Yamaha DT 125 X a nebo Derbi terra 125
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zalomena svíčka Yamaha WR 125R Yamahous23 16 22.4.2024 v 07:54 grooll
Diagnostika Yamaha Yamaha WR 125R zaks 17 8.4.2024 v 12:46 Peťkous
tvrdé klepání Yamaha WR 125X DOUPI 0 23.3.2024 v 13:00 DOUPI
Nevrací se páčka spojky Yamaha WR 125X Yamahous23 3 24.2.2024 v 14:18 Yamahous23
Netáhne ve vysokých otáčkách Yamaha WR 125X DOUPI 8 19.2.2024 v 23:16 DOUPI


TOPlist