globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: co ovlada Pilot screw ?
27.6.2012 v 14:20
mam na masine karburatory Mikuni BS32. na vrchu maji sroub bohatosti smesi,navolnobeh. (pilot screw) podle manualu maji byt otoceny na dve otacky. taak to ted mam ale volnobeh je nanic. podle svicky je to chudy. Procet jsem tady par temat ale jasna odpoved tam neni. Tedy kdyz povoluji sroub bohatosti,tak smes obohacuji nebo naopak ochuzuji ?
ovladam tim vzduch nebo benzin ?
jinak jak serizujete volnobeh v domacich podminkach ?
pripomenu ze svicky podtlaky filtr novy vse vycisteno a utesneno.
dik za rady.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek co ovlada Pilot screw ?

27.6.2012 v 14:29 | Nahoru | #1
Cus Mirku. Mas vlastne ten co ja. Ja mam sroub o 1,5 otacky. Jinac volnobeh mi taky blbnul kvuli membranam. Koukals na ne ? Nejsou popraskane ? Jinac to ho pak chce doladit podle tlaku. Vrchnima sroubama.

co ovlada Pilot screw ?

27.6.2012 v 14:29 | Nahoru | #2
Já jsem tuším u TRX měl 2.5 ot. (od max dotáhnutí povolit).
Volnoběh se přece šteluje jiným šroubem, než je šroub bohatosti směsi. Jen jsem nikdy nevěděl jistě, zda povolením šroubu bohatosti směsi tu směs ochuzuji, nebo obohacuji množstvím vzduchu!

co ovlada Pilot screw ?

27.6.2012 v 14:31 | Nahoru | #3
Jo a jeste jsem musel poladit hladinu benzinu v plovakovej komore.

1 reakcí na tento příspěvek co ovlada Pilot screw ?

27.6.2012 v 14:41 | Nahoru | #4
Pilot screw povolenim obohacuje, zasrouvovanim ochuzuje.

(reakce na) co ovlada Pilot screw ?

27.6.2012 v 14:43 | Nahoru | #5
fafo> cau. membrany mam ok. podtlaky su urobene. akurat ten volnobeh blbne.

(reakce na) co ovlada Pilot screw ?

27.6.2012 v 14:44 | Nahoru | #6

petrvtr_new píše: Pilot screw povolenim obohacuje, zasrouvovanim ochuzuje.


Dík. Musím si to vtlouct do hlavy!

1 reakcí na tento příspěvek co ovlada Pilot screw ?

27.6.2012 v 14:59 | Nahoru | #7
Jak pise Petr_new Pilot screw povolenim obohacuje, zasrouvovanim ochuzuje.
Ty 2 otacky je pouze init hodnota, pro ladeni. Alespon tak je to u hond (konkretne u moji 2 a 1/4). Z odsud se musis dostat do vhodne smesi a fakt je ze 1/4 otacky udela hodne.
Kdyztak koukni na moje vlakna, resil jsem to nedavno a jsou tam dobre rady.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co ovlada Pilot screw ?

27.6.2012 v 15:10 | Nahoru | #8
gugo> no delal jsem to tak ze jsem vzdy povolil o 1/4 otacky a jel to projet cca 20km. po kontrole svicek jsou porad bile. ad to zasroubuji nadoraz nebo naopak odsroubuji nadoraz zadna zmena. nechapu. nad 2000 otacek uz motorka jede jak ma krasne za plynem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co ovlada Pilot screw ?

27.6.2012 v 15:24 | Nahoru | #9
motomiro> Jukni do toho meho vlakna o puilot screw, nekdo tam daval graf jak pilot tryska podili na chodu motoru. A neni to ani tak zavisly na otackach, jako na otevreni plynu.
Ja mel presne opacny problem a taky jsem z toho byl na mrtvici svicky cerny jak bota po ujeti 10 km. A mel jsem rozhozeny hladiny ,,,jako ze hladiva vyssi. Takze u tebe bych cekal ze kdyz to je chudy, tak bude hladina bud nizka. tzn hladina ti konci nekde pod tryskou a saje to blbe a nebo je ta tryska pricpana/ucpana.
Zacal bych zmerenim ty hladiny a jak vypada tryska pri te prilezitosti uvidis taky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co ovlada Pilot screw ?

27.6.2012 v 15:39 | Nahoru | #10
gugo> koukal jsem na tve tema. dik. jinak hladiny jsou ok a vycisteny je to taky. mel jsem to venku vse. davat to dolu z masiny je na pikaču tak bych nechtel opakovat zbytecne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co ovlada Pilot screw ?

27.6.2012 v 15:43 | Nahoru | #11
motomiro> Me povidej, vis kolikrat jsem to mel venku ja

Nevyndaval si ty pilot srouby ven ? TO me napada ze pokud vse predchozi mas OK, tak na pilot sroubu je pruzinka,podlozka a okrouzek. POkud by ti netestnil okrouzek, pak by tamtudy mohl prisavat vzduch. Zkus podivat tam. JInak me nic nenapada...tedy paklize si na vzduchovym kanalu pripojil vsechny trubicky tam kde maji byt , filtr nasadil spravne , priruby na karburator atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co ovlada Pilot screw ?

27.6.2012 v 15:51 | Nahoru | #12
gugo> ne venku jsem je uplne nemel.
jinak je vse nasazeny spravne.

co ovlada Pilot screw ?

27.6.2012 v 16:01 | Nahoru | #13
kounul jsem jeste jednou do servisniho manualu. je spolecny pro XJ FJ XY radian. zvlastni je ze xj a fj maji stejny karbce ale u FJ je hodnota pilot screw napsana jako preset...
u xj 2 turn...
co se tyce utesneni toho sproubku skusim to zvrhu zaslepit izolecni paskou....uvidim

(reakce na) co ovlada Pilot screw ?

27.6.2012 v 16:02 | Nahoru | #14

motomiro píše: gugo> ne venku jsem je uplne nemel.
jinak je vse nasazeny spravne.


Tak nevim . ale neco bude spatne kdyz tam jde malo benzinu nebo moc vzduchu.
Ta bohatost je blba na vsech 4 valcich ?

co ovlada Pilot screw ?

27.6.2012 v 16:03 | Nahoru | #15
JOoooo : co synchronizace , delal si predtim ?

1 reakcí na tento příspěvek co ovlada Pilot screw ?

27.6.2012 v 16:07 | Nahoru | #16
Kdyztak koukni tohle je to sice suza, ale stejny karburatory, takze bych se asi neridil poctama otacek, bo tam budou mit asi jine trysky. Ale o ladeni pilot svcrew, tam neco bude, bo jsem to tak probehl a odvrtavali tam plombu, takze americka verze.

edit: hod to dyztak potom do manualu, bude-li to prinosne

Naposledy editováno 27.06.2012 16:07:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co ovlada Pilot screw ?

27.6.2012 v 16:13 | Nahoru | #17
gugo> jo sinchronizace je udelana. v podstate mi volnobeh tahnou 2,3 valec a 1,4 se obcas pripoji. sel jem i po elektrice alw vse je ok nedavno to bylo u mechanika. jedna inducka byla na odpis. jiskru to dava ted v pohode na vsech valcich. mrknu jeste tam jak jsi dal odkaz. jinak kdyz je to vse jak ma tak se to serizuje tak ze zvednu volnobeh a povoluji sroubky od utazeni nebo od toho vychoziho nastaveni tj. dve otacky. ?

2 reakcí na tento příspěvek co ovlada Pilot screw ?

27.6.2012 v 16:15 | Nahoru | #18
Není to náhodou Air pilot screw? U DT125 aspoň jo.

(reakce na) co ovlada Pilot screw ?

27.6.2012 v 16:23 | Nahoru | #19
Najt_Rajdr> ne v manualu mam napsano jenom ,,pilot screw''

(reakce na) co ovlada Pilot screw ?

27.6.2012 v 16:40 | Nahoru | #20

Najt_Rajdr píše: Není to náhodou Air pilot screw? U DT125 aspoň jo.


Nejni to air pilot screw.

(reakce na) co ovlada Pilot screw ?

27.6.2012 v 16:45 | Nahoru | #21
motomiro>

rady z toho manualu co jsem ti poslal. POctem otacek bych se neridil(je to na suzu).
Nastovani (prakticky na 4 valci jsem nedelal, ale cekal bych ze to bude stejne).Na vsech karburatorech nastavit pilot screw do polohy pro nastavovani, tedy zasroubovat aby si sednul sroub uplne dosedla neutahovat. A potom povolit na tebou uvedeny stav pro serizovani tzn 2 otacky 720 stupnu !!! Obcas pozor ono clovek kdyz ma v ruce sroubovak tak ma nekdy pocit ze 180stupnu je jedna otacka.

Potom ohrat motor na probozni teplotu;

A potom postupne karburator po karburatoru, otacet o small amount, takze cca 1/4 otacce dokud se zvysuji otacky (to zvyseni je v radu 50-100 vic ne. Po serizeni jednoho karburatoru snizit otacky volnobenu na standard a pokracovat na dalsim karburatoru.

•The bike will run very poorly, or not at all, without the airbox installed. The airbox also needs to
be properly sealed, so consider replacing any deteriorated foam seals as needed.
•If pod air filters are installed the carbs will have to be rejetted to match the low restriction
airflow. A header may also trigger the need to rejet, but not to the extent pods will. Dynojet kits
are a popular choice.
•Fine tune the carbs (engine fully warmed up and idling) by adjust the pilot screws in roughly
equal amounts until the highest idle speed is achieved. If the engine speed doesn’t respond to
this tweak, leave them at 2.5 turns.
•If the engine stumbles just off idle, try opening the pilot screws another 1⁄2 turn and try again.
The maximum number of open turns is four, otherwise you should get larger pilot jets.
•If the engine surges or feels like it’s running out of gas when cruising at steady speed, such as
on the freeway, opening the pilot screw more and/or shimming the needles may help
•Vacuum sync is critical. An erratic idle is often the result of poor sync
•If the idle speed increases significantly when the engine gets hot, or hangs and doesn’t drop
down quickly from higher rpm, there is likely a vacuum leak in the system or the pilot screws
are set too lean

co ovlada Pilot screw ?

27.6.2012 v 16:48 | Nahoru | #22
btw: zajimava je ta posledni veta:

If the idle speed increases significantly when the engine gets hot, or hangs and doesn’t drop
down quickly from higher rpm, there is likely a vacuum leak in the system or the pilot screws
are set too lean

Coz podle me rika to co jsem rikal ja: mas to chudy protoze ti tam nekudy tahne Ale zase kdyz to projizdis tak to musi delat pekny zvuky POPOPOPOPOPOPOPOPOOOOOOOOOOOOOOOP

1 reakcí na tento příspěvek co ovlada Pilot screw ?

27.6.2012 v 16:56 | Nahoru | #23
strileni do vyfuku se mi neprojevuje. jen obcas jednou bafne ale to asi proto ze nekdo predemnou ty vyfuky vykuchal...tady FaFo mi dal vyfuky ze sve suzy tak je tam brzo nasadim. ale nemyslim si ze by to nekde prisavalo. napada me mozna kolem hridele klapek,je to tam zahnedly jakoby od benzinu...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co ovlada Pilot screw ?

27.6.2012 v 20:15 | Nahoru | #24
motomiro> Divny, kdyby to bylo chudy, ze je svicka po 10 km bila, tak by si mel pri ohratym motoru po stazeni na volnobeh, kdy jakoby brzdis motorem lehce strilet.

(reakce na) co ovlada Pilot screw ?

27.6.2012 v 20:34 | Nahoru | #25
gugo> no prave. kdyz je smes chuda tak to strili do vyfuku. ale me ne jen obcas to jednou bafne pri zavreni plynu ale vazne jen jednou. dnes nato uz kaslu ale zitra rano nato jned vlitnu a seridim to podle toho postupu ze suzuki co jsi mi dal. jinak dik.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co ovlada Pilot screw ?

27.6.2012 v 20:36 | Nahoru | #26
gugo> no prave. kdyz je smes chuda tak to strili do vyfuku. ale me ne jen obcas to jednou bafne pri zavreni plynu ale vazne jen jednou. dnes nato uz kaslu ale zitra rano nato jned vlitnu a seridim to podle toho postupu ze suzuki co jsi mi dal. jinak dik.

(reakce na) co ovlada Pilot screw ?

27.6.2012 v 20:50 | Nahoru | #27
motomiro> Jeslti je to pri uplne ohratym vejfuku a dejme tomu rychly jizde kdy to mastis treba kilo a stanehes to na volnobeh a udela to POP , tak je to uplne cajk a ma to tak byt.

Naposledy editováno 27.06.2012 20:51:05

co ovlada Pilot screw ?

27.6.2012 v 23:47 | Nahoru | #28
ted jsem to byl projet. pres celou plzen do kopecka smer dalnice na Rokycany a zpet. obcas to baflo do vyfuku. trosku jsem stim pokroutil,tedy obohatil vsechny o stvrt otacky a na volnobeh ted bezi kdyz je hodne zahrata. ale bezi hladce jen svicky porad bile...nechapu. zitra to skusim udelat poradne.

co ovlada Pilot screw ?

28.6.2012 v 09:42 | Nahoru | #29
Nechci nic říkat, ale pilot screw(šroubek bohatosti volnoběžné směsi)má vliv na složení(bohatost) směsi na volnoběh a max. tak do 1/4 otočení škrtící klapky nebo ani ne. Když deš motorku projet tak pochybuju že jedeš celou cestu na čtvrt plynu, takže pokud máš bílé svíčky nemusí to nutně znamenat že je zrovna špatná volnoběžná bohatost. Samozřejmě nejlepší by bylo mít po ruce lambdu nebo něco čím bohatost změříš a pilot screw nastavíš přesně. Ale de to i následujícím způsobem. Jestli máš volnoběžnou bohatost nastavenou dobře poznáš snadno, jak už ste se tu bavili tak při jízdě když zavřeš plyn-brzdíš motorem, neměl by střílet výfuk,jako nějaké sem tam jemné uprdnutí neberu, ale nesmí to být prostě střelba. A další věc, když nastartuješ zahřátou motorku a vytočíš z volnoběhu, stačí střeba na 6-7000ot. tak jak rychle padají otáčky na volnoběh. Pokud je ta volnoběžná směs chudá, tak se to obvykle také projevuje tím, že pomalej padají otáčky, když sleduješ ručičku otáčkoměru, tak z těch třeba 6ti tisíc padá v pohodě a cca kolem 3000ot. jako by zpomalí a chvilku ji trvá než spadne až na volnoběh. Pokud je směs ok, tak když vytočíš motor, musí otáčky krásně volně padat až k volnoběhu bez jakéhokoli zpomalení.

1 reakcí na tento příspěvek co ovlada Pilot screw ?

28.6.2012 v 12:00 | Nahoru | #30
přesně tak, čumět na svíčku - blbost. Emulzní dírku z pilot screw kromě stání na křižovatce vůbec nepoužiješ.
Jedná se fakt pouze o brždění motorem a volnoběh.. Osobně jsem to měřil a laboroval, to proto že se říká do 1/4 plynu.. no zdaleka ne..

Co píše Misha je naprostá pravda. Možná jen že pomalé padající otáčku nemusí způsobovat vždy jen chudá směs. Poukud to s volnoběžnou směsí přestřelíš bude to při rozpáleným motoru hodně špatně a dlouho startovat..

A ještě jsem se zděsil toho postupu nahoře... v žádným případě netočte šroukama individuálně.
Nechat vždy stejně, maximálně se dá krajní válce o 1/4 otáčky povolit oproti středovým.

Naposledy editováno 28.06.2012 12:03:24
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zatuhlý plyn Yamaha XJ 600 Paja.ml 1 26.3.2024 v 17:13 Destroyer
Serizeni retezu XJ 600 Yamaha XJ 600 Rollinman 24 24.3.2024 v 01:57 tompok76
Můžu odjet po snížení motorky na ni... [1, 2] Yamaha XJ 600 H1d30k 42 21.3.2024 v 15:02 H-D82
XJ600 - jede na 2 válce [1, 2] Yamaha XJ 600 Animals21 52 22.2.2024 v 07:40 Koudy01
Dá se někde ověřit reálný výkon mot... Yamaha XJ 600 H1d30k 13 5.9.2023 v 13:20 panTerek


TOPlist