ovladam tim vzduch nebo benzin ?
jinak jak serizujete volnobeh v domacich podminkach ?
pripomenu ze svicky podtlaky filtr novy vse vycisteno a utesneno.
dik za rady.
1 reakcí na tento příspěvek co ovlada Pilot screw ?
Volnoběh se přece šteluje jiným šroubem, než je šroub bohatosti směsi. Jen jsem nikdy nevěděl jistě, zda povolením šroubu bohatosti směsi tu směs ochuzuji, nebo obohacuji množstvím vzduchu!
1 reakcí na tento příspěvek co ovlada Pilot screw ?
1 reakcí na tento příspěvek co ovlada Pilot screw ?
Ty 2 otacky je pouze init hodnota, pro ladeni. Alespon tak je to u hond (konkretne u moji 2 a 1/4). Z odsud se musis dostat do vhodne smesi a fakt je ze 1/4 otacky udela hodne.
Kdyztak koukni na moje vlakna, resil jsem to nedavno a jsou tam dobre rady.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co ovlada Pilot screw ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co ovlada Pilot screw ?
Ja mel presne opacny problem a taky jsem z toho byl na mrtvici svicky cerny jak bota po ujeti 10 km. A mel jsem rozhozeny hladiny ,,,jako ze hladiva vyssi. Takze u tebe bych cekal ze kdyz to je chudy, tak bude hladina bud nizka. tzn hladina ti konci nekde pod tryskou a saje to blbe a nebo je ta tryska pricpana/ucpana.
Zacal bych zmerenim ty hladiny a jak vypada tryska pri te prilezitosti uvidis taky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co ovlada Pilot screw ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co ovlada Pilot screw ?
Nevyndaval si ty pilot srouby ven ? TO me napada ze pokud vse predchozi mas OK, tak na pilot sroubu je pruzinka,podlozka a okrouzek. POkud by ti netestnil okrouzek, pak by tamtudy mohl prisavat vzduch. Zkus podivat tam. JInak me nic nenapada...tedy paklize si na vzduchovym kanalu pripojil vsechny trubicky tam kde maji byt , filtr nasadil spravne , priruby na karburator atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co ovlada Pilot screw ?
jinak je vse nasazeny spravne.
u xj 2 turn...
co se tyce utesneni toho sproubku skusim to zvrhu zaslepit izolecni paskou....uvidim
1 reakcí na tento příspěvek co ovlada Pilot screw ?
edit: hod to dyztak potom do manualu, bude-li to prinosne
Naposledy editováno 27.06.2012 16:07:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co ovlada Pilot screw ?
2 reakcí na tento příspěvek co ovlada Pilot screw ?
rady z toho manualu co jsem ti poslal. POctem otacek bych se neridil(je to na suzu).
Nastovani (prakticky na 4 valci jsem nedelal, ale cekal bych ze to bude stejne).Na vsech karburatorech nastavit pilot screw do polohy pro nastavovani, tedy zasroubovat aby si sednul sroub uplne dosedla neutahovat. A potom povolit na tebou uvedeny stav pro serizovani tzn 2 otacky 720 stupnu !!! Obcas pozor ono clovek kdyz ma v ruce sroubovak tak ma nekdy pocit ze 180stupnu je jedna otacka.
Potom ohrat motor na probozni teplotu;
A potom postupne karburator po karburatoru, otacet o small amount, takze cca 1/4 otacce dokud se zvysuji otacky (to zvyseni je v radu 50-100 vic ne. Po serizeni jednoho karburatoru snizit otacky volnobenu na standard a pokracovat na dalsim karburatoru.
•The bike will run very poorly, or not at all, without the airbox installed. The airbox also needs to
be properly sealed, so consider replacing any deteriorated foam seals as needed.
•If pod air filters are installed the carbs will have to be rejetted to match the low restriction
airflow. A header may also trigger the need to rejet, but not to the extent pods will. Dynojet kits
are a popular choice.
•Fine tune the carbs (engine fully warmed up and idling) by adjust the pilot screws in roughly
equal amounts until the highest idle speed is achieved. If the engine speed doesn’t respond to
this tweak, leave them at 2.5 turns.
•If the engine stumbles just off idle, try opening the pilot screws another 1⁄2 turn and try again.
The maximum number of open turns is four, otherwise you should get larger pilot jets.
•If the engine surges or feels like it’s running out of gas when cruising at steady speed, such as
on the freeway, opening the pilot screw more and/or shimming the needles may help
•Vacuum sync is critical. An erratic idle is often the result of poor sync
•If the idle speed increases significantly when the engine gets hot, or hangs and doesn’t drop
down quickly from higher rpm, there is likely a vacuum leak in the system or the pilot screws
are set too lean
If the idle speed increases significantly when the engine gets hot, or hangs and doesn’t drop
down quickly from higher rpm, there is likely a vacuum leak in the system or the pilot screws
are set too lean
Coz podle me rika to co jsem rikal ja: mas to chudy protoze ti tam nekudy tahne Ale zase kdyz to projizdis tak to musi delat pekny zvuky POPOPOPOPOPOPOPOPOOOOOOOOOOOOOOOP
1 reakcí na tento příspěvek co ovlada Pilot screw ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co ovlada Pilot screw ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co ovlada Pilot screw ?
1 reakcí na tento příspěvek co ovlada Pilot screw ?
Jedná se fakt pouze o brždění motorem a volnoběh.. Osobně jsem to měřil a laboroval, to proto že se říká do 1/4 plynu.. no zdaleka ne..
Co píše Misha je naprostá pravda. Možná jen že pomalé padající otáčku nemusí způsobovat vždy jen chudá směs. Poukud to s volnoběžnou směsí přestřelíš bude to při rozpáleným motoru hodně špatně a dlouho startovat..
A ještě jsem se zděsil toho postupu nahoře... v žádným případě netočte šroukama individuálně.
Nechat vždy stejně, maximálně se dá krajní válce o 1/4 otáčky povolit oproti středovým.
Naposledy editováno 28.06.2012 12:03:24
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zatuhlý plyn Yamaha XJ 600 | Paja.ml | 1 | 26.3.2024 v 17:13 Destroyer |
Serizeni retezu XJ 600 Yamaha XJ 600 | Rollinman | 24 | 24.3.2024 v 01:57 tompok76 |
Můžu odjet po snížení motorky na ni... [1, 2] Yamaha XJ 600 | H1d30k | 42 | 21.3.2024 v 15:02 H-D82 |
XJ600 - jede na 2 válce [1, 2] Yamaha XJ 600 | Animals21 | 52 | 22.2.2024 v 07:40 Koudy01 |
Dá se někde ověřit reálný výkon mot... Yamaha XJ 600 | H1d30k | 13 | 5.9.2023 v 13:20 panTerek |