tak mne zajímá jak je na tom proti litrům ....hledám zábavnej stroj s výkonem a jakštakš krouťákem... rok kolem 08-09....když si udělám radost tak 2010-2011
150koní do zatáček stačí na slušný svezení a jde mi spíš o ovladatelnost/váhu k poměru výkonu a zábavy...
na co si dát pozor se neptám poněvač to není předmětem je to japonec a má stejné neduhy jako ostatní...
Jsem velkej kluk a vím že všechno není jen o koních ... jezdit se slušně dá i na 6TCE ale proti litru by to bylo asi málo.
Vím že gsxr750 nemá ve třídě srovnání....6tky slabší ...litry výkonější
dík Marek
kozizdech píše: jak vas tu posloucham samy znalec!! Pico 750 je jak 6ka to mi staci!! a co je lepsi to nebo tamto! Pritom mate u 5tisic pavuciny vy troubove a jste vsichni vystihovani,vsichni melete a jak vas clovek potka tak spz vylestena a max.rychlost kilo. Napresujte se do tech kombinez a jedte na namesti dat si kavu,nejlip bez prilby at kazdy vidi.na huba plna kecu v hospode a pred kundama to vam de lestenky vyjebane!!!!!!!!!!!
a právě, že to je tak, tak potřebuješ litra. bo na 6ce bys jel furt na 1ku, aby to trochu jelo, na 750 na 2ku (spíš taky na jedničku), ale na litru hochu pyčo je úplně fuck, co tam máš za kvalt. a na 6ku to žere v těch 100 kmh míň
2 reakcí na tento příspěvek GSXR750-GSXR1000-ZX10R
mirda1234 píše: Včerejší poznatek: K6 vs ZX10 04... na každej kvalt jsem ho dával a od 250 mu to vůbec nejelo...takže seno promin Bubraku
Víc takovýchto příspěvků... On ti stejně napíše, že to bylo řidičem nebo to byla olítaná motorka (i když ta jeho jela údajně stejně, i když měl špatný ventily nebo co to psal)...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R
mirda1234 píše: Včerejší poznatek: K6 vs ZX10 04... na každej kvalt jsem ho dával a od 250 mu to vůbec nejelo...takže seno promin Bubraku
to je fakt divny, pac prave od 250 by to melo ject co mas za upravy a co ma on? taky sem jel na zx10 co nechtela ani na zada, mela nakej potiz
ale nikdy sem s k5/6 nedelal porovnani, tak nemuzu posoudit, pokud vim tak by mela jet podobne ve vrsku (175 vs 178 hp) a pak uz jde jen o rozdil ve stavu (retez a spoustu dalsiho), jel sem kdysi na Oxygenove K5 a jelo to nahore podobne. kazdopadne 04 je o 2 roky starsi nez K6
1 reakcí na tento příspěvek GSXR750-GSXR1000-ZX10R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R
Dolík.... píše: Bubrak-ZX10R> tak ono ani tak nezáleží na té nejnesmyslenější hodnotě výkon ale na krouťáku a převodovce
tak kroutak souvisi s vykonem celkem primo, resp. s jeho prubehem. pokud ma neco 175hp pri 12tis a neco jinyho 178hp pri 12tis, tak je ve stejnym pomeru i kroutak v tech otackach.
a prevodovka souhlas, tim sem myslel to "retez a spoustu dalsiho" coz zahrnovalo i treba neorig. prevod (a ten muze byt i z vyroby jinej a asi bude).
stejný výkon nemusí znamenat, že to jede stejně (i když o tom se snad už ani nedá bavit, protože ty motorky už sou 10 roků skoro dokonalé a převyšujou 95% pilotů, co na tom jezdí )
stejný pocit nemusí znamenat, že to má stejný výkon
1 reakcí na tento příspěvek GSXR750-GSXR1000-ZX10R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R
mirda1234 píše: Bubrak-ZX10R> úpravy žádný, oba stejnej převod, řetězovka ve stejným stadiu vytahanosti, jezdci stejně tlustí a já dokonce na K6 vzadu 200/55, takže už jenom podle pláště bych měl dostat na frak a leda tak houno
stejne oleje? stejne zadelanej filtr? ale jo tak K5/6 jede lip, kapituluju taky je o 2 roky mladsi zejo ta K6
1 reakcí na tento příspěvek GSXR750-GSXR1000-ZX10R
nevím proč stejný množství oleje, co je to za blbost nevím jak on, ale já ten muj filtr tam mám ještě snad z výroby, takže pořád to hraje do karet zx10r a najeto nevím kolik má on, stejně to je všechno stočený...
s těma dvouma rokama sice můžeš mít pravdu, ale kdo ví jakej mrdal s oběma motorkama jezdil, takže muže bejt možny že moje K6 je motorově víc v p.či než ta jeho Jawasaki
2 reakcí na tento příspěvek GSXR750-GSXR1000-ZX10R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R
BlackSabbath píše: Zajímavá je ta guma. On je třeba docela poznat rozdíl mezi 190/50 a 190/55. A to samozřejmě tak, že s 55 má motorka menší zátah.
tak to je jasny a i je motorka vic nakopla na predek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R
Dolík.... píše: BlackSabbath> voe, to ti to tvoje peklo moc nepeklí!!! měl sem to kdysi taky a že by se tam něco dělo sem si nevšiml...
Jo, to mně říkal Frank taky. Ale pravda je ta, že to je rozdíl asi jako dva zuby na rozetě... I s assassinem jsem to probíral. Takže to, že jsi to nepoznal ty, tak to neznamená vůbec nic...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R
Bubrak-ZX10R píše: tak to je jasny a i je motorka vic nakopla na predek
Z toho plyne, že ta jeho K6 musí být o dost silnější...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R
Dolík.... píše: BlackSabbath> nevíš o nějaké sprint akci? začínám mít chuť ti to tvoje peklo zostudit
Tak já se o sprint akce nezajímám...Ale jestli chceš opravdu porovnávat, nemám s tím problém...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |