1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon
WoxmenRX píše: Tobiáš.>a jestli nic neumíš tak se do toho neser :) obzvlášť do těch kanálků! na to jsou speciální frézky
smím vědět jaké speciální frézky? A obyčejný pilník by nestačil?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon
Inspiroval se v něm Arkadij Švecov, snížil zdvih, zmenšil rozměry a odlehčil jej. Tak vznikl nepříliš povedený motor M-25, použitý třeba v I-16. Trpěl silnými vibracemi a přes tvrdé uchycení třásl s celým letounem. To dělalo z I-16 dost nestabilní platformu pro střelbu.
Dalšími úpravami vznikl M-62, značený také Aš-62. Právě ten je použit v An-2. :
La-5 a La-7 jsou ale osazeny motorem Aš-82 , což už je čtrnáctiválec, odvozený z motoru Wright R-2600 Twin Cyclone.
Jeho první série (Aš-82-111) měla dost problémů s mazáním a karbci v nízkých teplotách.
Jinak ale máš recht, že "žabák" byl letěl snad i na naftu s vyjetým olejem... No, to už trochu přeháním, ale podobně se tradovalo, že Kukuruznik (Po-2) letí i na slivovici. To je ale blbost, samozřejmě
1 reakcí na tento příspěvek co nejvyšší výkon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon
j.m.k> krasne fotky a dik za doplneni informaci. Ty se nejak vic zajimas o letectvi?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon
J.M.K. píše: HornisGSX> Takové podobné modely jsem viděl i za několik stovek... Ale důvěru (cena vs kvalita) k tomu moc nemám.
Jednorotor za pár stovek opravdu nebude....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon
Ale byl jsem kdysi (cca 15let zpátky) na jednom modelářském leteckém dnu a tam byl jeden maník s vrtulníkem, který měl i procesorovou stabilizaci a všechno možné... dodnes si pamatuju hlasatele, jak říká, že se diví, že se majitel nebojí pustit těch 40000,- do vzduchu. To se mi tenkrát docela protočily panenky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon
Posléze jsem ovšem zjistil, že je to jen polystyrénový výlisek s dvěma elektromotorky na křidle, bez řídicích ploch a ovládal se jen změnou tahu motorů. Samozřejmě dlouho nevydržel letět a nebyl moc stabilní, v zatáčkách nevyzpytatelný a měl tendenci k pádu po křídle. Naštěstí se povedlo jej vyreklamovat a prachy dostat zpátky a od té doby mám právě k tomuto nedůvěru i u těch vrtulníků.
Mám jinak dva elektrické RC čluny (výdrž cca 20min.) a to mi na občasné "dospělácké hraní" stačí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon
V tomhle je obyčejný balíček šesti tužkových NiCd:
Vadí mi ale, že šachta na akumulátor je moc malá na to, aby se tam vešlo klasické pouzdru na šet tužek, v kterém se dají jednotlivě vyměňovat. Takže po 20ti minutách plavby vždy následují tři otravné hodiny nabíjení.
Tento závoďák má v sobě bohužel specielní pouzdřený akumulátor, takže tam s improvizací nepochodím už vůbec:
Ale na létání je dobrá hračička tohle. Pochopitelně je to to, co minutu letí a pak to tři minuty nabíjíš:
1 reakcí na tento příspěvek co nejvyšší výkon
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 11 | 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1 |
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr | macgiver66 | 40 | 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA |
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr | ales799 | 29 | 12.4.2024 v 20:35 elvis78 |
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr | Jawa_Babetta | 14 | 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA |