globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jedu pro ni ALE ...
18.6.2012 v 07:28
Caute vsichni,

tak v UT by jsem si pro ni mel konecne jet, ale je zde jedna drobnost ... Cena je prizniva tak to ze tece vydle neresim, necham opavit. Znepokojuje mne rana z motoru pri vypnuti popr. dobehu motoru kdyz nechytne (musi se asi 3x protocit nez naskoci, ale vycetl jsem ze je to relative bezne). Vzdy to bouchne jen jednou, ale zato poradne, motka ma 45000km ... kdyz motor bezi je to lahoda, krasne si seveli zadny zvuk od ventilu ani jinde, proste krasa. Domluvil jsem se s prodavajicim, ze do smlouvy mi zapise zaruku na 1000km na motor jelikoz stim hned chci jet nekam kde mi mohou zjitit co to je popr. opravit. Neporadite mi prosim nejaky spolehlivy servis popr nekdo z Vas kdo by mi stim mohl pomoci? Jedu si proto do Bohumina a jsem z Hranic jezdim casto do Brna ... Tak kdyby mi mohl poradit pomoc z JHM, OLM, MRSL kraje budu moc vdecny ...


Naposledy editováno 30.07.2015 06:34:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jedu pro ni ALE ...

Skvělá odpověď, děkuji! 25.6.2012 v 23:25 | Nahoru | #61
Ugy> ty jo nebylo moc z čeho vybírat byli tam sintrované za 940 kč za pár, a nebo pak standarty za 680 za pár, a jelikož teď honím každou korunu abych se vůbec letos ještě projel tak sem taky volil zlatou střední cestu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jedu pro ni ALE ...

25.6.2012 v 23:33 | Nahoru | #62

ShortyF4zEr píše: Ugy> ty jo nebylo moc z čeho vybírat byli tam sintrované za 940 kč za pár, a nebo pak standarty za 680 za pár, a jelikož teď honím každou korunu abych se vůbec letos ještě projel tak sem taky volil zlatou střední cestu


lucas má výběr od pětikila za obyč až po čtyři a půl litru za pár.ty už jsou asi ze zlata

(reakce na) Jedu pro ni ALE ...

25.6.2012 v 23:46 | Nahoru | #63

Ugy píše: lucas má výběr od pětikila za obyč až po čtyři a půl litru za pár.ty už jsou asi ze zlata

to abys pak sám musel vlastnit zlatý doly

1 reakcí na tento příspěvek Jedu pro ni ALE ...

26.6.2012 v 07:54 | Nahoru | #64
Chlapi, když se tu bavíte o destičkách tak jak vám brzdí ty origo 6 písty? U mě po odvzdušnění páčka zabírá po zmáčknutí po 1 cm a brzdný učínek vyhovující ale po pár jízdách se páčka propadne a zabírá po zmáčknutí tak 3 cm a brzdný učinek je na zabití Odvzdušnoval jsem to 20krát a vždy se to opakuje, jak jsem popisoval. Jediný co mě napadá tak natáhnout od pumpy ke třmenu zvlášť brzdovou hadici a nebo upravit ty třmeny vyvrtání té 5ky dirky u odvzdušňováku, ale nemůžu najít ten postup z TLzone Třmeny zrepasovaný, destičky AP racing sinter, kotouče EBC(nový), pancíře, opravná sada v pumpě nová a pořád mě to jebe

Naposledy editováno 26.06.2012 07:59:09

1 reakcí na tento příspěvek Jedu pro ni ALE ...

26.6.2012 v 07:59 | Nahoru | #65
Já si nestěžuju,ale dost tomu pomohli pancéřový hadičky. je taky potřeba občas brzdiče rozebrat a vyčistit,rozdíl je pak znát

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jedu pro ni ALE ...

26.6.2012 v 09:33 | Nahoru | #66

dewwil píše: Odešlo ti těsnění na hřídelce vodní pumpy, musíš ho vyměnit nebo budeš furt dolejvat a pak to uvaříš, ta dírka je tam schválně, by nešla kapalina do oilu v motoru a chcalo to ven... Jsem ti říkal, vem to TLR za 40tkč Jinak z desek se mi nejlíp osvědčily Nissin a pak Racing SBS, ale jak zaprší tak brzdíš i očima, prostě ty racing mi v dešti nebrzdily, hodně dobře brzděj Bendixy jenže ty zas žerou kotouče a teď mám v plánu ty AP racingy nebo Brembo...S tím těsněním uděláš nejlíp koupit nový, mě to dělalo taky lišky jak sviň(měněno 3x za sezonu) viz. video u profilu, a to byl hlavní důvod koupit laděný svody, který tuhle píčovinu nemaj



Pocitam ze si mam objednat dil c. 3 a 4?!?!

Naposledy editováno 26.06.2012 09:34:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jedu pro ni ALE ...

26.6.2012 v 09:51 | Nahoru | #67
janpta> Objednal bych ještě č.5, časem by ti to tam mohlo začít chcát a když už to děláš tak to udělej při jednom aby si se tomu vyhnul. jinak je lepší to rozebrat a pak uvidíš v jakém to je stavu, podle toho objednat co je potřeba.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jedu pro ni ALE ...

26.6.2012 v 09:56 | Nahoru | #68
Ugy> Ty jsem zrepasoval vyčistil komplet, prostě vše je udělaný pancíře mam taky ale po cca 100km mi to brzdí jak 120ka V jaký poloze páčky ti to brzdí fest?

(reakce na) Jedu pro ni ALE ...

26.6.2012 v 10:07 | Nahoru | #69

r-a-k píše: janpta> Objednal bych ještě č.5, časem by ti to tam mohlo začít chcát a když už to děláš tak to udělej při jednom aby si se tomu vyhnul. jinak je lepší to rozebrat a pak uvidíš v jakém to je stavu, podle toho objednat co je potřeba.



5ka ta je jasna ... Bude vymackana ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jedu pro ni ALE ...

26.6.2012 v 11:11 | Nahoru | #70
r-a-k> ještě sem ty svoje netestoval ale, pak ti povyprávím, postup to samí pumpa, sada těsnění a manžet třmenů, akorát bez pancířů tak sem zvědav, ale když sem tu soustavu rozdělal dost jsem valil oči jak to mohlo brzdit protože v hadičkách nalepená tuna čehosi zalepený průtokáče a když sem profukoval třmeny tekla spíš hnědá vazelína místo brzdovky předchozí majitel zřejmně neznal slovo pravidelný servis

(reakce na) Jedu pro ni ALE ...

26.6.2012 v 11:40 | Nahoru | #71

ShortyF4zEr píše: r-a-k> ještě sem ty svoje netestoval ale, pak ti povyprávím, postup to samí pumpa, sada těsnění a manžet třmenů, akorát bez pancířů tak sem zvědav, ale když sem tu soustavu rozdělal dost jsem valil oči jak to mohlo brzdit protože v hadičkách nalepená tuna čehosi zalepený průtokáče a když sem profukoval třmeny tekla spíš hnědá vazelína místo brzdovky předchozí majitel zřejmně neznal slovo pravidelný servis



toho se taky trochu bojim ... On tomu mc nedaval, cekam v brzdach mazut ... Jen co zitra udelam evidencku pustim se do cisteni ...

Jedu pro ni ALE ...

26.6.2012 v 11:41 | Nahoru | #72
Při tom chcípání ta rána je určitě volnoběžka,kámošoj to dělá taky dicky rána jako kráva,člověk se bojí že někde něco vyjede a zabije :D ale ne dělám si srandu,ale rána je to vskutku obrovská a je to volnoběžka.Potom přesně jak píšeš musí se to chvilku protočit aby chytla :)

1 reakcí na tento příspěvek Jedu pro ni ALE ...

26.6.2012 v 11:48 | Nahoru | #73
Mě to brzdí fest na 1-2cm zmáčknutí páčky, dával jsem pancíře, rozebral a vyčistil komplet třmeny, vyměnil piny co držej desky(byly vymačkaný a desky se v nich jakoby zasekávaly takže jsi zmáčkl brzdu, slabě to přibrzdilo, zmáčkl si víc a v tu chvíli to překonalo ten schůdek na pinech a šlo to na fest, nicmoc pocit) a nakonec jsem odvzdušnil odsávačkou přes kompresor co maj v každým pneuservisu nebo autoservisu A je to kurva rozdíl, odvzdušňoval jsem klasicky, ale furt to bylo takový bláto a pak jsem si to vzal v práci tou odsávačkou a kua rozdíl

Janpta: jj, to jsou ty těsnění

Jedu pro ni ALE ...

26.6.2012 v 11:50 | Nahoru | #74
Jinak ta volnoběžka mi to udělá v průměru tak 1-2x za měsíc, takže to neřeším, asi záleží v jaký poloze natočení kliky to zdechne nebo startuje...

(reakce na) Jedu pro ni ALE ...

26.6.2012 v 12:07 | Nahoru | #75
Vakuovku jsem taky používal, ale je to marný Pístky byli tak v řiti, že kotouč na nýtech vymačkali cca 1 cm do strany v nýtech, jelikož chodila na každým třmenu jedna strana pístků, rozebral jsem, vyklepal hnuj, vyčistil, stírací gumičky v poho ale místo prachovek jsem dal klasický O kroužky, ale to si myslím že nedělá problém. Jak říkám po odvzdušnění je páčka tvrdá jak moje koule před ejakulací, zabírá cca 1 cm od zmáčknutí ale po x km změkne, ale nikde nic nechčije. To mě zaráží Celý to rozhodím, zkusím provrtat ten kanálek k odvzdušňováku a natáhnu hadice od pumpy ke třmenům solo a ne do jednoho třmenu a pak do druhého.

2 reakcí na tento příspěvek Jedu pro ni ALE ...

26.6.2012 v 12:53 | Nahoru | #76
...může mi tady někdo vysvětlit co je na tom koupit si motorku pak jí celou rozebírat a zčásti repasovat v půlce sezóny možná sem už starej

(reakce na) Jedu pro ni ALE ...

26.6.2012 v 13:01 | Nahoru | #77

SPEEDY21 píše: ...může mi tady někdo vysvětlit co je na tom koupit si motorku pak jí celou rozebírat a zčásti repasovat v půlce sezóny možná sem už starej



Co je na tom koupit moto v plce sezony? No v lednu to nebude ono
Repasovat ... No koupil jsem 12 let stary stroj a to ma svoje kdyz neco predestli maj. zanedba ... Koupit a jezdit si rovnou si troufnu na zanovni moto, ale na na 12 let 46000tkm ...
To neni o tom ze jsi starej proste to mas jinak ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jedu pro ni ALE ...

26.6.2012 v 13:02 | Nahoru | #78
SPEEDY21> Kup si 13 let starou motorku a poznáš to

Jedu pro ni ALE ...

26.6.2012 v 13:21 | Nahoru | #79
S repasem veterána není takovej problem jak s repasem TL, ale škoda že nebudu mít nárok na V značky hned bych toho využil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jedu pro ni ALE ...

26.6.2012 v 23:24 | Nahoru | #80

r-a-k píše: SPEEDY21> Kup si 13 let starou motorku a poznáš to

..promiň ale nekoupim ještě nejsem tak bohatej abych si kupoval levný věci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jedu pro ni ALE ...

27.6.2012 v 00:47 | Nahoru | #81

SPEEDY21 píše: ..promiň ale nekoupim ještě nejsem tak bohatej abych si kupoval levný věci


NO, no comment ... Proč jsi se vlastně připojil do diskuze?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jedu pro ni ALE ...

27.6.2012 v 06:25 | Nahoru | #82

janpta píše: NO, no comment ... Proč jsi se vlastně připojil do diskuze?

....protože je to tu velice výživný

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jedu pro ni ALE ...

27.6.2012 v 10:16 | Nahoru | #83
SPEEDY21> Mít 300 papírů naráz tak si taky pískám

(reakce na) Jedu pro ni ALE ...

28.6.2012 v 06:52 | Nahoru | #84

sejrac píše: babynek> Tak jako verybusyho to znervoznuje asi stejne jako me, ale ty jsi to vzal jinak



pane bože

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jedu pro ni ALE ...

28.6.2012 v 09:15 | Nahoru | #85

ShortyF4zEr píše: SPEEDY21> Mít 300 papírů naráz tak si taky pískám

mít jen 3 sta papírů tak sem kurevsky nasranej

(reakce na) Jedu pro ni ALE ...

29.6.2012 v 07:40 | Nahoru | #86

SPEEDY21 píše: mít jen 3 sta papírů tak sem kurevsky nasranej



(reakce na) Jedu pro ni ALE ...

1.7.2012 v 08:56 | Nahoru | #87

r-a-k píše: Ugy> Ty jsem zrepasoval vyčistil komplet, prostě vše je udělaný pancíře mam taky ale po cca 100km mi to brzdí jak 120ka V jaký poloze páčky ti to brzdí fest?


fest podle toho jaký stupeň si na páčce(titax( nastavím.na autodromu jsem jezdil na čtyřku,pak jsem přepnul na pětku,v běžném provozu na trojku a to brzdí post po cca cenťákua půl

1 reakcí na tento příspěvek Jedu pro ni ALE ...

4.7.2012 v 12:40 | Nahoru | #88
No tak pri tech vedrech jsem si rekl, ze se pujdu ocvachnout do nedalekeho lomu ... Nechal jsem zahrat a vyrazim ... nebylo to daleko, pekny asfalt tak jsem vyzazil jen v plavkach ... zaplakal jsem ... Nevim jestli mi tam neco chybi, ale ram jak je holi az pod sedlo, se tak urevsky nahral, ze mam na stehne peknou pamatku ... A to kdyz jsem ji vezl z asi 60 km s kapotama tak mi to chtelo zase uvarit vajca ... ted bez kapot jen ten ram ... Nema tam byt nejaky tepelne stineni ... Ne ze by to byl nejaky ukrutny problem jako tesneni v pumpe, ale tohle vytapeni je dosti neprijemne kor v tehle vedrech ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jedu pro ni ALE ...

4.7.2012 v 12:59 | Nahoru | #89
janpta> To je normální, nelez na to v plavkách

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jedu pro ni ALE ...

4.7.2012 v 15:19 | Nahoru | #90

dewwil píše: janpta> To je normální, nelez na to v plavkách



tak aspon neco je normalni ... Krome tech plavek teda ... Ale zjistil jsem ze potrebuju predni kotouce ... v nztech letaji vic nez by mely Nemate nekdo "navic"?
Téma je zamknuto


TOPlist