bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr válců pro výbrus, záměna karterů 354/360
Ahoj všem!
pustil sem se do renovace svojí panelky, která má zrepasovanou převodovku a nový ložiska, ale po ujetí několika kilometrů se rozsypal jeden píst (válec nejeví známky poškození). Chci nechat udělat výbrus.

Motor (typ 360) mám rozpůlenej, skříň je vyčištěna od střípků pístu, není poškozena, ložiska chodí lehce, nedělají žádné zvuky, nedrnčí, takže vše mohu zase složit. Ale když už to mám rozpůlené, říkal sem si, že bych mohl pořešit ulomený kus levého karteru (nahoře kam dosedá kryt karburátoru, jen estetická vada). Tedy otázky:

1.OTÁZKA) je zaměnitelný pravý karter typu 360 za typ 354 (po zavaření děr pro šroub, který drží u typu 354 středovou vložku zepředu pod válci)? Jeden pravý karter typu 354 se mi válí doma. Nebo zabrousit lom a nechat původní karter?

2. OTÁZKA) bude tedy výbrus válců a nové písty, čepy, pouzdra. Mám 2 páry válců. jeden má průměry 58mm, tedy bez výbrusu, druhý pár má průměry cca 58,7mm, takže 3. výbrus. Vypadají podobně zachovale a předpokládám, že jsou stejné (tady není rozdíl mezi typy, že ne?). Který pár nechat vybrousit? Co je pro mě výhodnější, pokud je v tom vůbec rozdíl.

Díky za rady.


Výběr válců pro výbrus, záměna karterů 354/360

Skvělá odpověď, děkuji! 15.6.2012 v 22:21 | Nahoru | #1
Kartery se nadají kombinovat, jsou párované. Nejdou ani že stejnýho typu. Jo a rozhodně nenechávat zavařit, zkroutí se. A u toho výbrusu je to jedno, stojí to stejně

Výběr válců pro výbrus, záměna karterů 354/360

Skvělá odpověď, děkuji! 16.6.2012 v 07:10 | Nahoru | #2
Zdar asi bych to taky nekombinoval.Jak je to z víc kusů stojí to vždycky za hovno.

Výběr válců pro výbrus, záměna karterů 354/360

Skvělá odpověď, děkuji! 16.6.2012 v 08:47 | Nahoru | #3
Jak píšou výše,kartery se párují při výrobě aby seděly díry na ložiska.Výměna za jiný je možná,ale díry nebudou souosé a z toho plynou potencionální problémy.
Nech si vybrousit ty jeté válce.Lepší bude když ti zůstanou originály.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr válců pro výbrus, záměna karterů 354/360

16.6.2012 v 15:24 | Nahoru | #4
Díky všem! Ještě jeden dotaz: Až budu měnit futra za nový 16mm, budu je pravděpodobně muset vystružit a čepy do nich prej musí jít stahovákem ztuha. Jak moc ztuha musí jít? Jak zamezit tomu, abch je nevystružil moc? Máte někdo na odkaz na výstružník, který budu potřebobvat za co nejlepší cenu (asi ho v budoucnu moc nevyužiji). Díky.

(reakce na) Výběr válců pro výbrus, záměna karterů 354/360

Skvělá odpověď, děkuji! 16.6.2012 v 15:55 | Nahoru | #5

PetrL3 píše: Díky všem! Ještě jeden dotaz: Až budu měnit futra za nový 16mm, budu je pravděpodobně muset vystružit a čepy do nich prej musí jít stahovákem ztuha. Jak moc ztuha musí jít? Jak zamezit tomu, abch je nevystružil moc? Máte někdo na odkaz na výstružník, který budu potřebobvat za co nejlepší cenu (asi ho v budoucnu moc nevyužiji). Díky.



Ne ztuha. Suvne bez patrne vule.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3869, 3870] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116082 Dnes v 20:45 P_B
Jawa problém s předním kolem Jawa 350/360 panelka Jawa ČZ Jirk_K 3 15.4.2024 v 08:56 Dolin
Jawa, spravne natoceni segrovky na ... Jawa 350/360 panelka Marty634 11 2.4.2024 v 10:55 Johny_R
brzdy Jawa 350/360 panelka petrap 2 1.4.2024 v 20:03 cmiral
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... Jirk_K 3 4.3.2024 v 22:59 kokoška.


TOPlist