bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie
Zdravím všechny. Chtěl bych se jenom tak orientačně poptat, na 650 mně vadí zadní 160ka, raději bych dozadu silnější papuč a rady, jakože jsem si měl koupit litra neberu, jelikož jsem student a na litrový SV v dobrým stavu prostě peníze nebyly :( Uvažuju, že bych koupil další pneu šíře 170, nebo 180 mm. Myslíte si, že bych dokázal tenhle rozměr protlačit do TP kvůli například nehodě, nebo STK ??? Nebo je to neprůchozí??? A ještě mi jde op změnu jízdních vlastností... Otorka by měla jít hůře do náklonu, ale myslím si, že je to o zvyku a na hornetovi taky 180 mm není žádnej problém. Navíc má SVčko díky širší papuči hezčí look zezadu :) Co se týče konstrukčních problémů, tak si myslím, že žádný není, od kyvky je místa víc než dost. Předem díky za rady

Uzavřeno 09.06.2012 v 13:50 uživatelem MAJKL.2005
Anketa: šli by jste do toho
ano po protlačení rozměru do TP
8%
2
ano i bez protlačení rozměru do TP
12%
3
nestojí to za to
81%
21
Předchozí
1 2
Následující

Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

8.6.2012 v 22:30 | Nahoru | #1

Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

8.6.2012 v 22:33 | Nahoru | #2
Já bych netroškařil. Na RR jsem měl dřív 195/65. A vypadalo to fakt hustě racing

Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

8.6.2012 v 22:47 | Nahoru | #3
nevidím důvod se dobrovolně srát s úředním šimlem, navíc konstruktér není idiot (současná Jawa je vyjímka) a ví proč to osadil takovou gumou
Kdyby ti to tady snad nikdo nevymluvil, tak od výrobce papír že tam může být takový a makový alternativní rozměr pneu (a to tě můžou taky poslat do temných míst, páš se dnes podepsat pod nějakej papír nikomu moc nechce)a když by se ti to náhodou povedlo, tak už jen na dopraváku dopsat rozměr do techničáku

Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

8.6.2012 v 23:48 | Nahoru | #4
kamarade dej tam co patri , ja kdysi dal na xj6 misto 160 180tku a to se deli veci , naopak to slo vic do naklonu a mohl sem si nekolikrat rozbit hubu, klouzalo to jste vic a v primim smeru to porad hrabalo a brzdilo smykem , musel bys dat i jinej rafek , dej co mas v Tp , konstrukteri vedi co je nejlepsi pro danej typ moto

Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

8.6.2012 v 23:55 | Nahoru | #5
Tak nějak si nedovedu představit,že bych měl dělat na stroji něco,coby zhoršilo jízdní vlastnosti...teda pokud nejezdíš jenom rovně...Ale jasný,pokud ti jde o to vypadat "fakt hustě racing" jak píše SVSkritek,tak si tam dej třeba dvoustovku...
Chlape,drž se obratnosti,kterou SV má a tedy i rozměru,který tam patří...

Naposledy editováno 08.06.2012 23:58:19

Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

9.6.2012 v 07:54 | Nahoru | #6
Z první části tvýho příspěvku sem si myslel že ti jde opravdu o jízdní vlastnosti, ale tim "lookem" si to zabil , proboha v tomhle věku a řešit ještě takovýhle tuzingový kraviny.

Naposledy editováno 09.06.2012 07:56:37

Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

Skvělá odpověď, děkuji! 9.6.2012 v 08:03 | Nahoru | #7
Pokud ti jde o to aby byla širší, tak tam hoď 160ku Dunlop qualifier. Kamarád jí jezdí na Raptoru a když sme jí měřili velkou šuplerou tak má 170 mm.

1 reakcí na tento příspěvek Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

9.6.2012 v 08:10 | Nahoru | #8
Píšeš,že Ti vadí zadní 160. Jakej je důvod proč Ti vadí. Akorát doufám, že ne jenom vzhledovej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

Skvělá odpověď, děkuji! 9.6.2012 v 08:43 | Nahoru | #9
Kolega si koupil SV650 (starší typ) a vzadu byla nabastlená 180 guma. Kromě toho, že vůbec nebylo kolo v ose motorky si nedovedeš představit ten problém na STK, takže nakonec byl rád, že motorku prodal.
Fakt to nedělej!!!

Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

9.6.2012 v 09:00 | Nahoru | #10
jde mi především o vzhled, motorka by se mi po vzhledový stránce líbila víc. A jako nějakej "tuzing" to nevnímám, spousta motorkářů cpou na mašiny rozměry pneu, který tam nemají co dělat a starší ročníky, jako já... Za vše mluví oblíbené cpaní 170ky na starýho maxe, kterej má uzounkej ráfek... Jenom jsem chtěl vědět, jestli někdo nemá zkušenosti se 180kou nebo 170 kou na SVčku... Podle mně by se jízdní vlastnosti moc nezměnily... Ale dám na vaše rady a příště koupím 160ku, na STK přitvrdili, sám jsem to pocítil na vlastní kůži a pochybuju, že by se mi podařilo protlačit daný rozměr do TP... Jinak gumu mám právě Dunlop sprtmax roadsmart nebo nějak tak a ta má přesně 160 mm.... Ale omrknu toho qualifiera, s Dunlopkama jsem jinak spokojen :)

2 reakcí na tento příspěvek Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

Skvělá odpověď, děkuji! 9.6.2012 v 09:03 | Nahoru | #11
Pokud ti jde o vzhled, tak si dej dozadu 180. Pokud ti jde o jizdni vlastnosti, nech tam 160 a radeji si dej dopredu 120/70 misto predepsane 120/60,, tim se to hodne zlepsi. Vlastni zkusenost. A ta 160-ka Dunlop Q je fakt trochu sirsi, tak tu moznost ber jako kompromis.

2 reakcí na tento příspěvek Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

9.6.2012 v 09:13 | Nahoru | #12
Jj, hlavně aby to dobře vypadalo ...to je vážně smutný příběh...ty voe, já mám na staré GSX 1100 F 150tku gumu a taky mi to nevadí ...

Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

9.6.2012 v 10:02 | Nahoru | #13
Takovou blbost může vymyslet jen majitel CBR125RRRRR nebo podobné individuum.

Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

Skvělá odpověď, děkuji! 9.6.2012 v 10:05 | Nahoru | #14
Klidně bych tam byt tebou 170tku dal, jizdni vlastnosti se ale pravdepodobne zmeni, s tim pocitej. Ja osobne jsem driv jezdil 190tku misto origo 180 na R6 a moc dobrou zkusenost s tim nemam. Ostatne nevim jak ostatni, ale registruju celkem vyznamou zmenu v ovladatelnosti uz kdyz prejdu treba z Bridgestonu na Continental stejnych romzmeru, kazdej vyrobce pouziva trochu jiny pricny profil ty pneu. Ikdyz maji stejnou nominalni sirku (treba 180), tak po nasazeni na rafek jsou tam celkem znacne rozdily uz na pohled (sirka, strmost bocni krivky pneu), natoz pak pri jizde.
K tomu rozmeru predni pneu 120/70...mel sem na SVcku a vyrazne lepsi mi to neprislo. Ale tady muze zase hodne zalezet na konkretni zvolene pneu.

Jinymi slovy, jizdne je dle moji zkusenosti nejlepsi se podrzet origo rozmeru pneu...vzhledove = sirsi vypada lip .

(reakce na) Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

9.6.2012 v 10:48 | Nahoru | #15
2stroke> Zajímavý, že to říká člověk, kterej si upravuje motorky, aby se JEMU líbily.... Taky bych ti mohl říct, proč proboha upravuješ GSko do kafáče, když GSko bylo vyráběný pro jiný účely... No nic, člověk si tady chce ověřit zkušenosti lidí, kteří experimentovali s rozměry pneu (podle mně tak 70% fóra), ale málokdo se k tomu přizná. Mockrát děkuji těm, kterých příspěvek mi něco dal a který vycházel z vlastních zkušeností

(reakce na) Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

9.6.2012 v 10:52 | Nahoru | #16

2stroke píše: Jj, hlavně aby to dobře vypadalo ...to je vážně smutný příběh...ty voe, já mám na staré GSX 1100 F 150tku gumu a taky mi to nevadí ...



Říká člověk, který má u Jawy Dandy tyto úpravy:
"Přední vidlice je z čínského pitbiku, náboj předního kola je z Hondy XL 600R, náboj zadního kola je z Hondy MTX 80, oba ráfky jsou klasické hliníkové 1,5/16 ze Simsona."

Nabízí se otázka, zdali i ty chceš na dané ráfky použít předepsaný rozměr pneu stanovený od výrobce :D

(reakce na) Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

9.6.2012 v 10:55 | Nahoru | #17
danycb> Myslím si, že to bude dobrý kompromis, centimetr na šířce poznám a na STK nebudou žádný probémy, děkuju za tip Vepředu právě Qualifier mám, tak schválně zkusím změřit, jestli i předek nevyrábí širší.

1 reakcí na tento příspěvek Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

9.6.2012 v 11:14 | Nahoru | #18
ty ale musíš bejt blbej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

9.6.2012 v 11:26 | Nahoru | #19
HornisGSX> nevidím důvod, proč bych měl být podle tebe "blbej"... Jestli někdo chce na motorku vzadu širší pneu nesouvisí s jeho inteligencí, pouze mě vytáčí lidi, co tu akorát OT a neporadí z vlastních zkušeností... A tím bych tyto offtopicy zastavil, myslete si u mně co chcete, pranýřujte mně za to, že se mi líbí širší pneu, ale myslím si, že každý má právo na svůj vkus a když se mi to líbí, je to pouze moje věc... Jako výhledovou variantu asi zvolím tu 160ku Qualifier, na netu jí hodnotí pozitivně a jestli bude o trošku širší, budu rád.

(reakce na) Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

9.6.2012 v 11:27 | Nahoru | #20
Horác> Dobrá, z návrhu ustupuju, jenom se chci optat, jaktože nebylo kolo v ose??? muselo bejt vychýlený, protože na kyvce nebylo stejně místa na obou stranách ???

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

9.6.2012 v 11:33 | Nahoru | #21
MAJKL.2005>
musíš bejt blbej a víš proč? pač ti x lidí řeklo, že ti to zhorší jízdní vlastnosti, že se ti změní chování motorky, a že v případě nehody budeš mět průser... Tudiž absolutně žádná pozitiva!!!dále řešíš že to bude cool... čeče ty musíš bejt jeden s těch honičů co přijedou na benzínku letí na hajzl nagelovat si řepu a sedí tam celej den jak jantaři pač jinak si nedovedu představit k čemu ti za jízdy bude pohled na tvojí zadní gumu? né buď seš dutohlav nebo si to nedovedu přerdstavit ale víš co jelikož jsem povaha hodná k lidem vstřícná stav se válí se mě na garáži jedna sjeta 190 pirelka( má tak 1mm vzorku) na to tvoje ježdění na benzínku ti to na rok výjde

1 reakcí na tento příspěvek Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

9.6.2012 v 11:35 | Nahoru | #22
Ježiš tady je zase moralistů. Pokud tam dá místo 160ky 170tku se špičatějším profilem,tak dám ruku do uhně,že se jízdní vlastnosti nezměněj.Třeba nová Bridge S20,Pirelli Angel mají profil celkem do špičata.A když se mu to navíc bude líbit,tak vůbec o nic nejde.Jen je dobrý to protlačit do TP jako alternativní pneu.Policajtům to neva,ale v případě nehody se cukaj pojišťovny...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

9.6.2012 v 11:37 | Nahoru | #23

HornisGSX píše: MAJKL.2005>
musíš bejt blbej a víš proč? pač ti x lidí řeklo, že ti to zhorší jízdní vlastnosti, že se ti změní chování motorky, a že v případě nehody budeš mět průser... Tudiž absolutně žádná pozitiva!!!dále řešíš že to bude cool... čeče ty musíš bejt jeden s těch honičů co přijedou na benzínku letí na hajzl nagelovat si řepu a sedí tam celej den jak jantaři pač jinak si nedovedu představit k čemu ti za jízdy bude pohled na tvojí zadní gumu? né buď seš dutohlav nebo si to nedovedu přerdstavit ale víš co jelikož jsem povaha hodná k lidem vstřícná stav se válí se mě na garáži jedna sjeta 190 pirelka( má tak 1mm vzorku) na to tvoje ježdění na benzínku ti to na rok výjde



Valná většina lidí dělá na motorkách daleko větší prasárny ve snaze dosáhnout kýženého designu.Změna šíře o 1 cm je minimální zásah.Oni ty gumy vypadala taky trochu jinak,když je konstruktéři navrhovali pro model SV,ty profily se posunujou směrem k závodním.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

9.6.2012 v 11:40 | Nahoru | #24
HornisGSX> nevím podle čeho soudíš, že mám nagelovanou palici, ale trefil ses úplně mimo... Mám ježka už asi 10 let... No to je ale úplně mimo k tématu... V případě nehody jsem JÁ psal, že jsi sem vědom rizika, který to nese, proto jsem se taky ptal, jestli někdo nemá zkušenosti se zapsáním rozměru do TP... Čti pozorně :D Navíc podle mýho názoru by 170ka, nebo 180ka max, u tý si nejsem jistej, by podle mně moc jízdní vlastnosti nezměnily... Přemýšlel jsem nad tím, že bych koupil celý zadní ráfek z litrovýho SVčka, jestli je vůbec širší, jeho přesný rozměry nevím.... Zkusil jsem do Suzuki napsat e-mail, jestli mi podle VINu nemůžou nabídnout alternativní rozměry pneu... A tímhle bych prosím vás vážně ukončil offtopicy typu nagelovaná palice atd, soudíte někoho, koho vůbec neznáte, tak to mějte na paměti !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

9.6.2012 v 11:42 | Nahoru | #25
verybusy> pirelly angel ti připadne do špičky joo? no mě moc ne!

(reakce na) Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

9.6.2012 v 11:47 | Nahoru | #26

verybusy píše: Valná většina lidí dělá na motorkách daleko větší prasárny ve snaze dosáhnout kýženého designu.Změna šíře o 1 cm je minimální zásah.Oni ty gumy vypadala taky trochu jinak,když je konstruktéři navrhovali pro model SV,ty profily se posunujou směrem k závodním.



Přesně tak, kolik lidí si motorky doma bastlí různým domácím tuningem, člověk se tu slušně optá na změnu jízdních vlastností + možnost zapsání do TP a najednou je nagelovanej vypatlanec, co jezdí akorát na benzínky :D No za 2 měsíce mám najeto 4500 km, tak myslím, že ten typ nejsem... Navíc nechci kecat, ale na srazu jsem si prohlížel litra SVčko a kromě samozřejmě motoru, 2 laufů a 180ky gumy jsem nepozoroval rozdíl, kdyvka bvyla stejná, tudíž si nemyslím, že by změna na širší pneu byla takovou prasečinou, ale jak jsem psal, děkuju za tip na tu Dunlopku a asi to bude nejmenší zlo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

9.6.2012 v 11:48 | Nahoru | #27
MAJKL.2005> takže v případě nehody ( což ti samozřejmě v žádném případě nepřeju) se můžeš dostat do stádia, že sestřelíš auto za 1 míč vážně zraníš osobu jednoucí v tom autě které budeš veškeré lečebné procedury a pobyty v nemocnici platit ty.Dále oné osobě budeš platit veškerý ušlí zisk....jo a tohle může být uplně super když v tom voze bude těch lidí víc hmm tomu říkám svěědomitost no dělej si co chceš dej si tam třeba kolo s traktora mě je to u zadelky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

9.6.2012 v 11:50 | Nahoru | #28

HornisGSX píše: verybusy> pirelly angel ti připadne do špičky joo? no mě moc ne!



Oproti standardním gumám je,klopí se s ní výrazně líp. O tom nepolemizuj,přečti si třeba test kluků z MH,testovali ji na 990SM.Já mluvím z vlastní zkučenosti oproti běžný Dunlopce.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

9.6.2012 v 11:55 | Nahoru | #29
HornisGSX> ono spíš jde i o to, že do mě může nějkej trouba narazit a když budu mít jinej rozměr, jak v TP, nemusím dostat náhradu škody a to by nasralo víc.... A nevím, jak ty, ale já mám MOTORKU a ne tank, nevím, jak bych mohl motorkou těžce zranit osobu v autě třeba za míč. Kdyby se mi ho podařilo vážně zranit, tak je dost možný, že už by mi to bylo jedno, protože bezpečí v drahým a bezpečným autě versus motorka je úplně jinde.... Uvidíme, třeba mi v Suzuki nabídnou alternativu, kdyby ne, mohl bych to zkusit přečs zkušebny TUV... Viz odkaz: http://www.mdcr.cz/..._prukazu_vozidla.htm

Navíc já neříkal, že bych jezdil s pneu nezapsanou v Tp, proto mi jde o to protlačit to do techničáku, opět ČTI POZORNĚ :D Teď začínám o tvé inteligenci pochybovat pro změnu já...

Naposledy editováno 09.06.2012 11:56:31

(reakce na) Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

9.6.2012 v 12:31 | Nahoru | #30

danycb píše: Pokud ti jde o vzhled, tak si dej dozadu 180. Pokud ti jde o jizdni vlastnosti, nech tam 160 a radeji si dej dopredu 120/70 misto predepsane 120/60,, tim se to hodne zlepsi. Vlastni zkusenost. A ta 160-ka Dunlop Q je fakt trochu sirsi, tak tu moznost ber jako kompromis.


Jinak nezměnil by se obvod kola, tudíž by mi mohl blbě ukazovat tachometr, ne???
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Budiky Suzuki SV 650 Treable 4 29.2.2024 v 19:24 Mňojo
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 simon123 45 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 piknikk 4 29.6.2023 v 12:55 Rebel245


TOPlist