globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie
Zdravím všechny. Chtěl bych se jenom tak orientačně poptat, na 650 mně vadí zadní 160ka, raději bych dozadu silnější papuč a rady, jakože jsem si měl koupit litra neberu, jelikož jsem student a na litrový SV v dobrým stavu prostě peníze nebyly :( Uvažuju, že bych koupil další pneu šíře 170, nebo 180 mm. Myslíte si, že bych dokázal tenhle rozměr protlačit do TP kvůli například nehodě, nebo STK ??? Nebo je to neprůchozí??? A ještě mi jde op změnu jízdních vlastností... Otorka by měla jít hůře do náklonu, ale myslím si, že je to o zvyku a na hornetovi taky 180 mm není žádnej problém. Navíc má SVčko díky širší papuči hezčí look zezadu :) Co se týče konstrukčních problémů, tak si myslím, že žádný není, od kyvky je místa víc než dost. Předem díky za rady

Uzavřeno 09.06.2012 v 13:50 uživatelem MAJKL.2005
Anketa: šli by jste do toho
ano po protlačení rozměru do TP
8%
2
ano i bez protlačení rozměru do TP
12%
3
nestojí to za to
81%
21

Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

Skvělá odpověď, děkuji! 9.6.2012 v 08:03 | Nahoru | #1
Pokud ti jde o to aby byla širší, tak tam hoď 160ku Dunlop qualifier. Kamarád jí jezdí na Raptoru a když sme jí měřili velkou šuplerou tak má 170 mm.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

Skvělá odpověď, děkuji! 9.6.2012 v 08:43 | Nahoru | #2
Kolega si koupil SV650 (starší typ) a vzadu byla nabastlená 180 guma. Kromě toho, že vůbec nebylo kolo v ose motorky si nedovedeš představit ten problém na STK, takže nakonec byl rád, že motorku prodal.
Fakt to nedělej!!!

2 reakcí na tento příspěvek Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

Skvělá odpověď, děkuji! 9.6.2012 v 09:03 | Nahoru | #3
Pokud ti jde o vzhled, tak si dej dozadu 180. Pokud ti jde o jizdni vlastnosti, nech tam 160 a radeji si dej dopredu 120/70 misto predepsane 120/60,, tim se to hodne zlepsi. Vlastni zkusenost. A ta 160-ka Dunlop Q je fakt trochu sirsi, tak tu moznost ber jako kompromis.

Pneu 180 na SV 650 - změna vlastností + policie

Skvělá odpověď, děkuji! 9.6.2012 v 10:05 | Nahoru | #4
Klidně bych tam byt tebou 170tku dal, jizdni vlastnosti se ale pravdepodobne zmeni, s tim pocitej. Ja osobne jsem driv jezdil 190tku misto origo 180 na R6 a moc dobrou zkusenost s tim nemam. Ostatne nevim jak ostatni, ale registruju celkem vyznamou zmenu v ovladatelnosti uz kdyz prejdu treba z Bridgestonu na Continental stejnych romzmeru, kazdej vyrobce pouziva trochu jiny pricny profil ty pneu. Ikdyz maji stejnou nominalni sirku (treba 180), tak po nasazeni na rafek jsou tam celkem znacne rozdily uz na pohled (sirka, strmost bocni krivky pneu), natoz pak pri jizde.
K tomu rozmeru predni pneu 120/70...mel sem na SVcku a vyrazne lepsi mi to neprislo. Ale tady muze zase hodne zalezet na konkretni zvolene pneu.

Jinymi slovy, jizdne je dle moji zkusenosti nejlepsi se podrzet origo rozmeru pneu...vzhledove = sirsi vypada lip .
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 simon123 45 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 piknikk 4 29.6.2023 v 12:55 Rebel245


TOPlist