paolo_novy Přidat reklamu

Téma: jawa 250 Travel končí
8.6.2012 v 08:35
Poté, co díky garážovýmu nadšenci (velký uznání Bertovi ) konečně rozhýbaly stojatý vody se národní socialistický podnik JAWA rozhodl ukončit výrobu 250ky - skvělé marketingové rozhodnutí špičkových managerů - prej se budou věnovat "perspektivním" větším objemům boha jeho, Janeček gdyby vstal z mrtvejch a viděl, co se děje v jeho fabrice, tak by vzal brokovnici a všechny by je postřílel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí

15.6.2012 v 08:14 | Nahoru | #1

pajapaja píše: Petrxx-- se škodou stjně jako s jawou.Šikovní ,pracovití lidi s vizí ,znalostma a pod. tady byli-Pudil,Král........ale mohli tvořit jen tehdy,pokud to Soudruh potřeboval proto aby se mohl chlubit.Potom byl/soudruh/ schopen ty stejné lidi zavřít-hokejisti.
Problém dneška je bohužel i to,že spouta lidí kteří se snaží,tak je svazují"předpisy a normy EU" ale klidně se sem vozí horší zbožíz číny,......../blatův motor a vůbec obstrukce při homologaci/Proč si američan může postavit téměř cokoli a bez problémů a zbytečných okolků mu "to" pustí na silnici?Jistě že jakási pravidla platit musí,ale není jich už doprdele nějak moc?



Lidi šikovné jsme měli (a máme), ale i tak.. těžko říct, jak by skončily projekty třeba tebou zmiňovaného Krále, my jsme z toho jásali, ale přišly nám úžasné v porovnání s běžnou produkcí východního bloku. Otázku jejich úspěchu na světovém trhu si já nedokážu odpovědět. Tatra, METALEX atd.. možná by obstály, možná ne.
Každopádně zvýhodnění asijského trhu vůči současným vývojářům je do očí bijící, na přihlášení perfektně propracovaných staveb je potřeba neskutečné práce a mraky peněz, ale kdejaké čínské bláto se sem lifruje pod tlakem. Likvidujeme si vlastní šance. Jak píšeš, je tu "přepravidlováno".

(reakce na) jawa 250 Travel končí

15.6.2012 v 10:48 | Nahoru | #2
PetrXX> ... spis bohuzel ne, pac nas milovanej socialistickej blok v 70tych a 80tych zacal celkem mohutne technologicky zaostavat. Spickove materialy nebyly k sehnani, stroje a vypocetni technika postupne zaostavaly taktez (byly sice i vyjimky, ale spis ve frome malych lokalnich zazraku). Zazil jsem osobne behem praxi na konci 80tych let v dnesnim Brisku a MAS Kovosvit (studoval jsem elektroniku a v ramci Svazarmu mel naslapnuto do armady k letectvu). No a spickova elektronika a prumyslova automatizace me zivi po Evrope do dneska, letani se pro vaznou nemoc na konci gymplu nakonec nekonalo....

Mladsim doporucuji toto luxusni cteni, i kdyz AZNP v Boleslavi mela v te dobe zasadne jine postaveni v CSSR a v ramci UV KSC nez n.p. Jawa: V soukoli okridleneho sipu.

... na Jawe se taky po revoluci podepsala zpackana privatizace a pravdo-laskova politika, diky ktere nasi tehdejsi novi predstavitele "zarizli" nebo "posrali" radu do te doby bezicich kseftu a vztahu.....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Jawa 250 VB Jawa 250 Travel suzu750 28 23.12.2022 v 11:17 jandaxx
Tovární známka Ing František Janeče... Jawa 250 Pérák, Jawa 175/356, Jawa 250 NTF, Jawa 250... Radouš5 5 8.11.2022 v 19:48 sardel
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22


TOPlist