paolo_novy Přidat reklamu

Téma: jawa 250 Travel končí
8.6.2012 v 08:35
Poté, co díky garážovýmu nadšenci (velký uznání Bertovi ) konečně rozhýbaly stojatý vody se národní socialistický podnik JAWA rozhodl ukončit výrobu 250ky - skvělé marketingové rozhodnutí špičkových managerů - prej se budou věnovat "perspektivním" větším objemům boha jeho, Janeček gdyby vstal z mrtvejch a viděl, co se děje v jeho fabrice, tak by vzal brokovnici a všechny by je postřílel

1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí

14.6.2012 v 14:54 | Nahoru | #1
franky-"Taková spolupráce je nutná pro chod vyrovnaného hospodářství státu.
Nám trouba Klaus Bohužel vnutil myšlenku, že trh vyřeší vše a jsme z toho .... víte kde!"

Tak teda nevím,vlastně vím-to cos napsal je totální kravina a názor trouby levičáka.Svrab ve kterým je dnes Evropa a USA je zapříčiněn právě dotacemi /přerozdělováním peněz od pracujících a úspěšných k líným a neúspěšným/ a tím,že úspěšným se bere a neúspěšným se cpe,stejně jak dnes Charouzovi a jemu podobným.Nikdo,natož pak úředník,neví líp než úspěšný majitel firmy ,kam s penězi, aby se dostal dál.Nebo si vážně myslíš,že úředník,politik,rom na dávkách nebo neúspěšný podnikatel naloží s těmi penězi lépe? Jo jasně,do krabice od vína s něma,že?
Kde dnes mohla Jawa být,kdyby peníze který vydělala investovala do vývoje a výroby a soudruh Bolševik jim do toho nekecal?

(reakce na) jawa 250 Travel končí

14.6.2012 v 20:05 | Nahoru | #2

pajapaja píše: Kde dnes mohla Jawa být,kdyby peníze který vydělala investovala do vývoje a výroby a soudruh Bolševik jim do toho nekecal?



To je velmi sporná otázka.
Mohla být tam, kde byla Škoda Mladá Boleslav před tím, než ji koupil VW - dvacet let za opicema, nebo třeba i tam, kde skončily (bez politických zásahů) značky jako Matchless, Norton, které byly podstatně etablovanější.
Druhá věc je, že -paradoxně- Jawa vyrostla právě díky bolševikovi, který jí zaručil odbyt v řádech statisíců, což jí umožnilo tebou zmiňovaný vývoj ústící v zapsání Jawy do světových motocyklových podniků. S nástupem honby za vysokootáčkovými motory a šponováním výkonů ale Jawa narazila stran markantního rozdílu mezi nabízenými sériovými stroji (východní trh si žádal motocykly jednoduché, opravitelné Ivanem kdesi na Uralu pomocí kladiva a krumpáče) a závodními speciály, což v kombinaci s normalizací byla jasná stopka.
Další ranou Jawě byl její bolševikem řízený odstřel (možná to je to, o čem píšeš ty) v osmdesátých letech. Porevoluční vývoj už je jen nabalzamovaná mrtvola, o které je smutně naivní si myslet, že začne znovu tančit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Jawa 250 VB Jawa 250 Travel suzu750 28 23.12.2022 v 11:17 jandaxx
Tovární známka Ing František Janeče... Jawa 250 Pérák, Jawa 175/356, Jawa 250 NTF, Jawa 250... Radouš5 5 8.11.2022 v 19:48 sardel
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22


TOPlist