paolo_novy Přidat reklamu

Téma: jawa 250 Travel končí
8.6.2012 v 08:35
Poté, co díky garážovýmu nadšenci (velký uznání Bertovi ) konečně rozhýbaly stojatý vody se národní socialistický podnik JAWA rozhodl ukončit výrobu 250ky - skvělé marketingové rozhodnutí špičkových managerů - prej se budou věnovat "perspektivním" větším objemům boha jeho, Janeček gdyby vstal z mrtvejch a viděl, co se děje v jeho fabrice, tak by vzal brokovnici a všechny by je postřílel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí

13.6.2012 v 23:38 | Nahoru | #1
laďa prášil>
Láďo - Ty jsi taky ideologik .
Myslím, že jsi zapoměl třeba na stav MS silnice 350ccm před 50.-ti lety 2. místo F. Šťatný, Jawa, ČSSR 3. místo G. Havel, Jawa, ČSSR.
O deset let později dokázal František dojíždět svět okolo 5. místa stále na Jawě.
A v roce 1969-70 by Bill Ivy na Jawě, Anglie mistrem světa === nezasánout v DDR Sachsenringu patník !
František byl tak trochu kamarád a přestože tady 12 let není - byl největší z těch, díky kterým JE ZNAČKA JAWA HISTORICKY SVĚTOVÁ - BEZ DISKUZÍ!
Dokonce ještě okolo roku 1985 se Stašou a Balážem na poslední silniční 250 postavené nadšenci a patrioty z podniku spíše proti vůli vedení dokázala opakovaně dojet okolo 10. místa v MS - když se omylem na závod dostala!
JE SVĚTOVÁ A ŽÁDNÁ DEMAGOGIE V TOM NENÍ - "ŽE MÁM PRAVDU FRANTIŠKU?!!!"

(reakce na) jawa 250 Travel končí

14.6.2012 v 07:42 | Nahoru | #2
Franky> No, já s tebou souhlasím, sport je něco jiné a jsem rád, že mě rovnou neposíláš do pekel a bereš to rozumně, asi bych to jednoduše nevypsal vše, takže jsem to nekomplikoval. Fakt je, že jawa vyráběla hodně a prodávala levně v době, kdy v číně byl průmysl nerozvinutý, čili jsme byli tak nějak předchůdce toho stavu teď. Produkce pro sport se serii neměla nic společné, jistě díky masové výrobě bylo možné dělat ten sport, nemá cenu rozebírat co by kdyby, jisté je, že české motorky konkurovaly hlavně cenou. Když někdo sháněl soutěžní motorku, byla doba, kdy koupil seiovou jawu a byla cenově dostupná a třeba pro klubové ježdění dostačující. Přece nebudeš otloukat svého třikrát dražšího triumpha... No, rozebírat to nemá moc cenu, hlavně že byla plná zaměstnanost. Je to tak nějak, že každý začátek je vlastně začátek konce a kromě vyjímek všichni padli, z té masové produkce nedokázala jawa vytěžit místo na Slunci, zejména technologickou zaostalostí (což umožnilo levnou výrobu bez investic v centrálním plánování). Jestli jsi viděl dokument o výrobě trabanta, je skoro neuvěřitelné, v jakých podmínkách ti lidé pracovali. A skoro bych to srovnal. Jaw mám několik, +- je mi současný stav a co budou dělat fuk, já mám na čem jezdit do smrti (díky jednoduchosti a opravitelnosti), a je to pouze srovnání se s realitou. Pokud bych si kupoval motorku, tak rozhodně ne podle značky, ale zajímá technika, konstrukce, vlastnosti... Logo si tam můžu nalepit sám podle libosti.
Jinak myslím, že bez výroby vlastního motoru je těžké vyrábět motorky, protože nemáš na čem vydělat, když zbytek věcí jsou věci od specialistů a vyvíjet všecno vlastní není reálné nebo by to mělo dnes nevyhovující vlastnosti. To víc vyděláš na tom, když prodáš motorky, které si necháš někde udělat, stylem new pionýr.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Jawa 250 VB Jawa 250 Travel suzu750 28 23.12.2022 v 11:17 jandaxx
Tovární známka Ing František Janeče... Jawa 250 Pérák, Jawa 175/356, Jawa 250 NTF, Jawa 250... Radouš5 5 8.11.2022 v 19:48 sardel
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22


TOPlist