3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz a jeho údžba - zkušenosti
VladaM píše: No, já hned na začátku psal, že po 600 km řetěz na pohled čistý, suchý,
ale na pohmat byl pořád namazaný.
Jízda sportovně-turistická a počasí bylo i únorové, březnové, bez deště, jednou padal sníh.
Nechci tady tvrdit nebo obhajovat cokoliv, ale základ vlákna je zkušenosti a názory na údržbu.
Já mám dobré zkušenosti s WD-40 a W5, horší zkušenosti s Castrolem.
Vše čistě subjektivně.
včera jsi měl vše podloženo, nemáš přeci rád nepodložené kecy a dneska už jen subjektivně?
na pohmat je ten řetěz namazaný kde? V těch válečkách? Tam asi nedosáhneš, takže zvenku a to je ti úplně k ničemu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz a jeho údžba - zkušenosti
Jindrej píše: včera jsi měl vše podloženo, nemáš přeci rád nepodložené kecy a dneska už jen subjektivně?
na pohmat je ten řetěz namazaný kde? V těch válečkách? Tam asi nedosáhneš, takže zvenku a to je ti úplně k ničemu
Ve válečkách je mazivo od výrobce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz a jeho údžba - zkušenosti
VladaM píše: Ve válečkách je mazivo od výrobce.
Ovšem pouze za předpokladu, že kroužky těsní. Jinak tam je prd.
1 reakcí na tento příspěvek Řetěz a jeho údžba - zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz a jeho údžba - zkušenosti
fomachrom píše: roztavená vazelína s koloidním grafitem po každých 20 000 je jaako novej a před tim vyprat v benzínu do čista pro tupce : mluvím o řetězu bez kroužků
Ty budeš fakt dobrý ,,dáreček". Pokud někdo hned nepochopí tvůj příspěvek, který je bez dodatku docela kravina,je to tupec a to nemluvím o tom co jsi napsal ve vedlejším vlákně jak jsi schopný zabít motorkáře ve svém směru tím, že mu neuhýbáš!
1 reakcí na tento příspěvek Řetěz a jeho údžba - zkušenosti
"Yamaha se hlásí k WD-40
Yamaha, známá svou kvalitou, se hlásí k WD-40 a tam, kde to bylo schváleno, vně Spojených Států, dává Yamaha své jméno na WD-40 jako “Genuine Yamaha Parts” (Originální díl Yamaha). Rozsáhlé testy, které Yamaha provedla, zaručují, že WD-40 je naprosto spolehlivý pro motocykly.
WD-40 je mazivo, které čistí a chrání kovové části a které zároveň vzlíná. WD-40 je vysoce efektivní v odstraňování vrzání, rychle uvolní zaseknuté či zarezlé části a zanechává molekulární vrstvu mazadla a antikorozní ochrany kovu. Je perfektním mazivem pro udržení hladkého chodu řetězu, ventilů, pákoví a kabelů.
WD-40 je také velmi účinný při odvodňování vlhkého systému zapalování, odstraňuje vodu, promaže části karburátoru, ochrání kontakty baterie před korozí. Výrobek je šetrný ke tkaninám, gumám a lakům a nikdy se nestane lepkavým."
VladaM píše: Ve válečkách je mazivo od výrobce.
mazivo od vyrobce ktere tesni krouzky je preci v pouzdrech, ale prostor co mazes je mezi valeckem a pouzdrem. Tenhle prostor se snazis namazat, a taky mazadlem ochranit tesnici gumove krouzky.....
btw. ty tvoje prispevky to je show...prirovnal bych to k pocasi, take se meni kazdou minutu
Naposledy editováno 01.06.2012 21:08:21
Vladimir píše: asi je námaha uplně blbá
"Yamaha se hlásí k WD-40
Yamaha, známá svou kvalitou, se hlásí k WD-40 a tam, kde to bylo schváleno, vně Spojených Států, dává Yamaha své jméno na WD-40 jako “Genuine Yamaha Parts” (Originální díl Yamaha). Rozsáhlé testy, které Yamaha provedla, zaručují, že WD-40 je naprosto spolehlivý pro motocykly.
WD-40 je mazivo, které čistí a chrání kovové části a které zároveň vzlíná. WD-40 je vysoce efektivní v odstraňování vrzání, rychle uvolní zaseknuté či zarezlé části a zanechává molekulární vrstvu mazadla a antikorozní ochrany kovu. Je perfektním mazivem pro udržení hladkého chodu řetězu, ventilů, pákoví a kabelů.
WD-40 je také velmi účinný při odvodňování vlhkého systému zapalování, odstraňuje vodu, promaže části karburátoru, ochrání kontakty baterie před korozí. Výrobek je šetrný ke tkaninám, gumám a lakům a nikdy se nestane lepkavým."
Tohle jsi někde četl, nebo jsi si to vymyslel?
Vypadá to jako překlad odněkud...
Naposledy editováno 01.06.2012 21:45:49
1 reakcí na tento příspěvek Řetěz a jeho údžba - zkušenosti
Vladimir píše: to je zde http://www.automax....lasi-k-wd-40 [/quote]
Na těch stránkách jsem byl a tohle nečetl.
Tak ještě že mám Yamahu, ta WD-čko na řetěz doporučuje.
Co na to třeba kolega Cook, taky Yamahák?
Bude to muset prodat!
Sorry, voe Cook, nic ve zlým, ať to jezdí!
1 reakcí na tento příspěvek Řetěz a jeho údžba - zkušenosti
collombo píše: Já sem koupil novou řetězovku a to komplet od čz s O kroužky řekl si,že to vyskouším.5000km sem ho nenamazal,protože podle omaku byl pořád namazaný.Pak sem chytil déštˇ tk mě to nedalo a trochu sem ho nastříkal mazivem na řetˇezy a zas mu dám pokoj,pokud bude mastný.Před 20lety byly řetězy obyčejné a mazaly se dvakrát za sezonu.Dneska jsou vymakané a mám je mazat,jak tu někdo někdy radil,po 500km?tomu nevěřím a mýslím,že je to blbost.
mno, ony motorky před 20lety taky byly krapet jine, oleje do motoru byly krapet jine, gumy byly jine....vlastně docela dost věcí bylo jiných, například jsem si v tý době ještě nemusel mazat kolenanehledě na to, že (teď tě nechci napadat - píšu o sobě) naše zkušenosti s mašinama končily u Jawa 350 a raketou byla 500OHC (nejsem odborník na Jawy, jezdil jsem kývačku tam byl řetěz na 100000km spolu s paknama bubnových brzd)...njn 22hp nebo kolik ta raketa měla ho moc nevytahalo a 90km/h po rovině, 140km z kopce bylo o tom co upadne.
...testem 5000km poznáš prd, na reálnej test by jsi potřeboval mnohem víc, stejné podmínky, stejné chování k mašině, stejnou zátěž na mašině, počasí....je toho vcelku hodně .... nebo možná studium por mikroskopem, každopádně zkouška nového řetězu tím že ho nebudu mazat 5000km je o ničem
Naposledy editováno 02.06.2012 10:15:22
e: protože mě serete , tak jsem chvilku googloval výraz ´Yamaha WD 40´, a psali tam že "good" , podrobně se mi to teda číst nechce (koukal jsem na první stránky u asi 3 diskuzí, co mi vyskočily)...
Naposledy editováno 02.06.2012 10:50:53
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz a jeho údžba - zkušenosti
Záleží na tom, jestli to Yamaha doporučuje i pro řetězy motocyklů nebo jen všeobecně pro nějaké sekačky. Tam si to umím představit bez problémů.
garis66 píše: Negativ> petrolejem to umyji jelikož je teprolej dobře rozpustný v saponátech můžeš si to zkusit, tak tím potom umyji řetěz spolešně z moto a nechám vyschnout PDL apliku na suchý řetez nejsem trouba, a ještě jedna věc mazivo se aplikuje hlavně na Oring nebo Xring. Všem kdo byměli zájem jak pojedou přes vsetín milerád moto předvedu
Ja taky pouzivam PDL, ale cistim to jen flanelem a jednou za cas normalnim cistidlem na retezy, co odmastuje. Nerikam ze jsi trouba, ale o tom myti v saponatu jsi v uvodu nic nepsal, takze sorryZávěrem: když mažeš a děláš maintenance cca co tisíc, tak řetěz vydrží neuvěřitelně (D.I.D. zlatíčko) )
1 reakcí na tento příspěvek Řetěz a jeho údžba - zkušenosti
http://www.motorkari...ft=128221&fid=34
Všem předem dík.
To je přesně ono.. ať mažu řetěz olejem do sucha nebo do mokra, je stále čistý... ono když se to na to jenom napajcuje jak sprej stříká, tak to bude vždycky mazat... Olej se má aplikovat na klouby řetězu, nechat zatéct a po chvilce důkladně setřít... když tím omažu celý řetěz, nemůžu se pak divit, že z toho mám olejničku a následně černou brusnou pastu...
Pod tenhle postup bych se podepsal...
mazivo od vyrobce ktere tesni krouzky je preci v pouzdrech, ale prostor co mazes je mezi valeckem a pouzdrem. Tenhle prostor se snazis namazat, a taky mazadlem ochranit tesnici gumove krouzky.....
Také parádní a přínosná rada
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Můj Transpublik 2023 Kawasaki ZZR 1400 | kaw.asaki | 16 | 14.1.2024 v 11:05 čydlo |
Jakou řetězovou sadu na ZZR 1400? [1, 2, 3] Kawasaki ZZR 1400 | Alarm | 90 | 19.8.2020 v 21:32 Vlada-XX |
Typ Leo Vince - co je to Kawasaki ZZR 1400 | Patrikos | 0 | 18.4.2020 v 14:15 Patrikos |
E24 Homologace = EURO4 Kawasaki ZZR 1400 | Killdr | 4 | 3.10.2019 v 08:34 nena1 |
Promačkané svody origo koncovek u n... Kawasaki ZZR 1400 | Killdr | 5 | 18.5.2018 v 09:24 BraňoZZR |