tak vybírám novou moto a pořád se nemůžu rozhodnout jakou- na dojíždění do práce, cesty kolem komína ale i cestování po ČR.
Zatím jsem pro FZS 1000:
http://www.motorkari...00-fazer-384458.html
ale mohou být i jiné návrhy
Dík
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
Cook píše: udelej si radost a kup novejsi FZ1
jo kup FZ 1 a pocit tu nudu a nulové charisma a narostou sterilituBlesk90 píše: Díky za info, já jsem zastáncem originálu, na moto si dám maximálně doplňky typu mřížka chladiče s logem Yamaha atd ostatní serepetičky si mohou rozebrat ostatní Vím, jak dáš diodové blinkry tak musíš koupit nebo vyrobit odpor, jinak to bliká jak splašený
rozumim :) ale tohle jsou original YAMAHA blinkry a jinak odpory tam maji, ale na starem FZS to nefunguje korektne. Proto ten prerusovac.
btw. hornet je taky fajn :) ale se svyma 195 cm jsem se lepe poskladal na FZS a citim se na nem lepe.
Naposledy editováno 29.05.2012 18:19:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
http://www.motorkari...s-bandit-356680.html
bandit bude asi horší v rámu ne?:)
e-pismeno
Naposledy editováno 29.05.2012 20:10:32
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
jinak se chci zeptat jeste majitelu FZS, meli jste nedky na Fazeru pocit ze se vam krouti ram? uz se me na to ptalo vice lidi a fakt nevim jestli jezdim jak lemra a davam tomu malou cocku bo co, ale nikdy jsem nic takoveho necitil. Jak vy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
Floo píše: tady to zacina zit. Osobne bych do FZ1 taky nesel, ale z uplne jinych duvodu. Ma to o dva valce vic, pac pristi moto bude dvouval
jinak se chci zeptat jeste majitelu FZS, meli jste nedky na Fazeru pocit ze se vam krouti ram? uz se me na to ptalo vice lidi a fakt nevim jestli jezdim jak lemra a davam tomu malou cocku bo co, ale nikdy jsem nic takoveho necitil. Jak vy?
Co furt máte s kroucením rámu ???
Aby někdo poznal jak se kroutí rám to by musel být pan jezdec........
To samé platí pro Bandita.....
To že je to trošku nestabilní dělají tlumice u FZS je to daleko menší než u Bandasky,ta má měkké tlumiče takže se v zatáčkách houpe to je vše.....
U FZS je zadek taky docela měkkej ale já si to poladil lepší pružinou
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
jen kdyz jsme se tu tak sesli lidi co jezdi FZS, tak me to napadlo zda tu nejaky takovy pan hustokrutec nahodou neni, ze by se pod nim ten ram kroutil, aniz by mel 250 kg a mohl by rict jak se to projevuje, kdy atd.
p.s.Pochybovat o dostatecne tuhosti ramu u fazera je dle me posetilost.
Naposledy editováno 30.05.2012 12:44:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
Floo píše: vsak pisu, ze se me na to ptali lidi kolem...a taky nechapu VO CO JIM DE !
jen kdyz jsme se tu tak sesli lidi co jezdi FZS, tak me to napadlo zda tu nejaky takovy pan hustokrutec nahodou neni, ze by se pod nim ten ram kroutil, aniz by mel 250 kg a mohl by rict jak se to projevuje, kdy atd.
p.s.Pochybovat o dostatecne tuhosti ramu u fazera je dle me posetilost.
No když jsem vzal FZS na Krounou tak ve dvou zatáčkách nad 160 to bylo trošku cítit ale lepší jak FZS 600.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
Blesk90 píše: No když jsem vzal FZS na Krounou tak ve dvou zatáčkách nad 160 to bylo trošku cítit ale lepší jak FZS 600.
Já si toho nikdy nevšiml, spíš je motorka neklidná v náklonu na nerovnostech kvůli tlumičům, které prostě sportovní nejsou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
Dave81 píše: Já si toho nikdy nevšiml, spíš je motorka neklidná v náklonu na nerovnostech kvůli tlumičům, které prostě sportovní nejsou.
To máš pravdu, přemýšlím o úpravě viz jiná fóra- mám 110Kg tak je to znát.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
Srovnávací test (skoro)litrových (skoro)naháčů
ZRX 1200 S - Je moje, takže kritiku nechám na ostatních
B 12 S
Na Bandita jsem byl hodně zvědavý jako na přímého konkurenta ZRX. Hned na první posaz má měkčí sedlo a stupačky níž a víc vepředu. Řídítka nic moc, vařechy jak na fichtlu. Výborný výhled v zrcátkách. Oproti Kawě má trochu slabší motor s jemnějším charakterem a převodovkou. Otáčky chodí na obou úplně stejně. Přes kapotu víc fučí. Ve vyšších rychlostech je daleko lepší odezva od předního kola při náletu do zatáčky než na ZRX. Podvozek je měkčí, ale působí jistějším dojmem. Brzdy nebrzdí, ale loni to bylo úplně jinak – takže Peťo nešetři a vyměň desky!
TL 1000 S
Jsem TL 1000 a sežeru vaše děti – letí mi před očima známý titulek. Tak uvidíme. Zrcátka vypadají skoro zbytečně, ale po seštelování je v nich normálně vidět! První milé překvapení. Motor bere i nízké otáčky a po městě se dá jet úplně v pohodě na trojku 50. Jako s každou motorkou, i tady můžete jezdit pohodičku a zrychlovat bez nechtěných kaskadérských exhibic. Příjemně brzdí jak brzdy, tak motor. Docela dost vibrací jde do stupaček. Na šestku nezrychluje tak jako Kawa na poslední (5.) kvalt. Vynikající v zatáčkovitém úseku s dobrým asfaltem, nádherně se klopí. Na hrbolech je třeba být opatrnější, tlumič řízení přijde vhod. Možná úžasný zvuk laděných koncovek způsobil, že jsem měl pocit vyšší rychlosti než ukazoval tachometr.
Hornet 900
Jsem Hornet a povozím vaše děti. Asi takový je můj první dojem. Malý, lehký a s širokýma hrazďákama neskutečně ovladatelný. Převodovka typicky hondí, takže dvojka křáp, trojka jako po másle, čtyřka zase jinak, atd… A řadit je třeba pořád, i tak máte furt plný plyn. Točit se, točit se, točit se. Už nechci motorku bez polokapoty. Ve vyšších rychlostech začíná být nestabilní a poskakuje na nerovnostech. Kolem 200 km/h jsem měl pocit, že když foukne protivítr, přední kolo se vznese a hodím záda. A při rozjezdu zdechá! Thomasovi, Peťovi i mě.
Raptor
TL stokrát jinak. Chtěl bych být menší a menší, až se stanu trpaslíkem. Strašně málo místa. Pod sedlem? Tam je zadní kolo. Tah dvouválce je úžasný, ale ruce mám vytahané jak orangután a nohama se není kde zapřít. Mám pocit, jako bych se přitahoval na hrazdě. Ušetříte za fitcentrum. Ve vyšších rychlostech jsem naladěný na stejné frekvenci jako Hornet, pásmo VKV (místy SV). Na hrbolech vám stoupne tlak, teplota a rosný bod. Zvukový projev a odpich na nižší kvalty jsou monstrózní (no Monster má o pár koní míň). Řadí pěkně bez spojky i s. A vibrace jsou menší než na TL.
Mein fazit:
1. TL 1000 S – protože je to dvouválec, dobře jede a skvěle vypadá (a není to taková bestie, jak se traduje)
2. ZRX – silná a těžká, do zatáček jedině násilím (přezuju předek, to je jediné, kde na Bandita ztrácí)
3. Bandit – celkově trošku slabší, ale jistější řízení (třetí jenom o chlup)
4. Raptor – nevlezu se tam, ale je to V2 (raketa)
5. Hornet – čtyřválec pro holky do města (třeba do Brna)
PADOUCH NEBO HRDINA?
Je to jedna rodina. Mají stejné mateřské znaménko: 4 hrnky v řadě velikosti italského piva
Yamaha Fazer 1000 (vs. Suzuki Bandit 1200 S a Kawasaki ZRX 1200 S)
Srovnání Bandita 12 a Kawy ZRX? To už tady jednou bylo. Bylo, a už je to tu zas. Jenomže teď přišel Velký Fazer, a s ním zákon, takže se znovu vydáme na náš zkušební okruh porovnávat a „testovat“. Bude to on, mého srdce šampión?
Jako vždy, první jízdu jedeme každý na svém oři prozkoumat terén a podívat se kde je štěrk, kde jsou nové díry… Hned na první slušné rovince Peťa letí kilosedum a víc. a mě by zajímalo, jak stíhá sledovat ten štěrk. Kawu jsem od minula přezul na D207 vpředu a D204 vzadu. A taky (pod dojmem z minulého testu) jsem spustil předek o 1,5 cm níž. Mám pocit, že řízení je teď fakt lepší. Musím to hned porovnat s Banditem!
Škoda pro tebe olova, šejdíři! Zase je lepší. Nechápu, jak může být podvozek tak měkký a přitom tak jistý. Navíc už má nové brzdové desky, takže další zlepšení. Jenom nevím, jak může mít někdo tak vysoko řadící páku. No a ty řídítka už potřetí komentovat nebudu…
Na pumpě si dávám plechovku kofolalokovy limonády a sedám na Fazera. Posaz trochu vyšší, stupačky ne tak vepředu (oproti B12), krátká nádrž, křivé řídítka … Zrcátka celkem solidní. Nestartuje bez plynu, ale stačí jenom trošičku otočit gripem a … tý brďo. Ručička otáčkoměru hajluje nadšeně jak Henlein zamlada. No rači už jedem. Kličkuju rychlostí chůze ven z pumpy a chytám řídítka, která dost hodně moc padají do zatáček, až by se jeden lekl, kdyby mu to předtím dva neřekli. Vyjíždím po rovince a řadím dvojku, trojku, motor se točí jedna radost. Na další rovince tam nakopu šestku a zkouším jet tak 50 – 60. Jde to, ale není to jeho hobby. Před křižovatkou řadím dolů a furt je kam.
V táhlých rychlých úsecích to rozjíždím a zjišťuju, že menší kapotáž i plexi (oproti B12) produkuje kupodivu i menší turbulence (než B12 – na ZRX nefučí vůbec). Nálety do zatáček jsou v pohodě, ale do jistoty Bandita ještě něco chybí. Brzdy mají pitbullí zákus a brzdí asi nejlíp ze všech úplně na celém světě. V zatáčkovité pasáži musím začít řídit i nohama. Jenom řídítkama se mu do náklonu moc nechce, ale stačí trošku vysednout, opřít se stehnem o nádrž a je to paráda. Na trojku kolem 8 – 9 tisíc je to šupa. Jelo se mi tu skoro stejně dobře jako minule na TL-ku. Hlad po otáčkách je tu cítit daleko víc než u zbylých dvou. Rozbitou část trasy zvládl Fazer s přehledem a celkem v klidu. Ono taky na tankodromu nemá cenu probouzet celé to 143-koňové stádo.
V obci zkouším řadit bez spojky. Jde to pěkně a to i dolů. Celkově bych řekl slušný průměr. Akorát se furt divím, že řadím dál a dál. Těch kvaltů je na mě zbytečně moc. Poslední tři sezóny jezdím pětikvalty a přijde mi zbytečné tak často řadit. Zátah odspodu není tak impozantní jako u Kawy. Na čtverku předjíždím padesátkou jedoucí auto a zrychlení nic moc. Jak se ale motor sbírá z otáček výš, je to lepší a lepší. Při stovce a zařazené šestce otáčím plynem a jsem příjemně překvapený, zátah je stejný, jestli ne lepší, než na B12 na poslední kvalt. Rozdíl mezi pětkou a šestkou je při 100 km/h asi 400 otáček…
Docela se od západu zatáhlo. Jenom aby nám vydrželo. Tak honem zpátky, po dlouhých rovinkách si to Fazer sviští s větrem o závod a je znát, že má v sobě skryté výkonové rezervy. Před cedulí začátek obce zavírám plyn a nic. Podřazuju o dva, tři kvalty a furt nic.Nejvíc mě zbrzdilo, když jsem se ve dvou kilech narovnal v sedle. Motorem toho teda moc nenabrzdíte (pokud tam nenarvete jedničku). Ono taky ani není třeba, když jsou k dispozici tak parádní brzdy (pověstné modrooké).
Musím přiznat, Big Fazer mě příjemně překvapil. Nečekal jsem od litrového motoru žádné zázraky (jsem už zmlsaný, říct o dvanáctce Banditu že nejede odspodu…). Jeho charakter je úplně jiný než u zbylých dvou musclebiků. S Banditem a hlavně s Kawou se svezete na vlně krouťáku, tady je to příjemnější ve středních a vyšších otáčkách, tam je motor veselý a hravý. Jako všechny čtyřválce je velice kultivovaný a přitom zatraceně silný. R1 sbalená na cesty. Svezete se pokaždé. Ať jedete pro rohlíky, dovolujete se v Alpách nebo kroužíte Brno. Zkrátka pro každého něco. Pro alkoholiky i abstinenty – lihuprostá, alkoholická limonáda.
PS: Jdete nakupovat? Fazer je z nich nejlepší, ale jestli dáte na klasický vzhled, vede ZRX (ta Lawson replika, ach jo!). Banditů je všude plno. Až budete ve svém oblíbeném hypermarketu, zjistíte proč. Nejlepší cena za litr. Tip pro kutily: Funglovka Bandit, 1200 ccm, 152 koní, 360 000 Kč, 8 válců, spousta náhradních dílů…
Konec citace z r. 2004. A ještě chci říct, že při dějích výše popsaných nezahynulo žádné zvíře, nebyla porušována práva menšin ani porušovány právní normy a předpisy.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
:)) jo jo na tom něco bude...jako skvělá motorka, ale tak nezáživná :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
Pacholek píše: 5-9? tak to neni tak spatny, svizna jizda je tak 8 tis ot/min a vys resp. 170 km/h a vys
Poslední vyjížďka ve dvou, cestovní rychlost přes vesnice slušně jinak 100-150km/h spotřeba lehce přes 5 na sto, najeto 400km.
Jinak když jedu sám s klukama co maj SS, jezdím kolem 7.5 a to to fakt nešetřím a furt jde na doraz (v zatáčkách, rovinky většinou max. do 200km/h).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
Osobne ma karbec svoje a ve spojeni s 20ventilem je to dobra kombinace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
dakarista píše: ladiosh> nevim proc by jsi mel po zime utopit svicky? Maximalne jestli je clovek pako tak je utopi. A proc problemove studene starty? Mel jsem FZS 3 roku a zadny problem. Ani po zimni odstavce, kdy chytala bez problemu. A to mam garaz, kde je v zime i -20 ...
Osobne ma karbec svoje a ve spojeni s 20ventilem je to dobra kombinace
Tak tak uchlastat to může jen trubka ...já zatím žádný problém i po zimě...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 8 | 15.4.2024 v 23:27 2stroke |
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer | habrman | 3 | 15.4.2024 v 12:13 Anders |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 2 | 1.4.2024 v 22:04 Johny89 |
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer | satanek66 | 24 | 20.3.2024 v 09:15 Mňojo |