globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: karbec
Zdravím,mám další a zásadní problém :D ,a to takoví že mi chčije s karbecu tou přeplňovací dirkou nahoře benál,vubec nevim proč..,dal jsem i novej plovák s jehlou a dělá to pořád..prosim poradtě..jo a ještě něco..,včera sem jel tak kolem 100 km/h na čtverku a najednou to udělalo takovej zvuk jak když zařadite kvalt přes ''zuby'' (říkáváme),začlo to brzdit a nebyl slyšel zvuk motoru,hodně to spomalilo tak sem zmačkl spojku a podřadil na trojku,a potom čz zase v pohodě jela,v tu chvíli sem si dival na karbec a ani kapka..vubec nechapu

karbec

23.5.2012 v 18:35 | Nahoru | #1
Ahoj, a máš dobře nastavenou hladinu na plovák?Novej bejt sice může,ale to nemá s nastavením nic společnýho.S tím jak říkáš při jízdě to mohlo být uchlastaný nebo naopak nedostatečně pod benzínem, pak se vytváří špatná směs a může to vynechat.Máš čistý trysky? a dobrej filtr?

karbec

23.5.2012 v 18:55 | Nahoru | #2
Se ptej tady...

1 reakcí na tento příspěvek karbec

Skvělá odpověď, děkuji! 23.5.2012 v 19:36 | Nahoru | #3
Kamarád tě sice poslal za náma na vlákno (sice jawablázni ale máme i čízy a podobný starý dobrý stroje) ale já to náhodou našel Problém s přetékajícím karburátorem může mít dvě příčiny - první je ta že by byl dlouhej přeplavovací kolík a díky němu by se plovák dostatečně nezvedl aby zavřel ve "ventilu" přívod benzínu. Druhá příčna může být ta, že je v tom místě kam dosedá jehla plováku nějaká nečistota anebo prostě vzájemně nesedí konus jehly s konusem ventilu. On to není nějakej extra ventil, je to jen konický otvor v trubičce, která prochází víkem plovákovky a měla by mít stejný konus jako ukončení jehly. Sundej vršek plovákovky, dej do něj kam patří plovák a koukni jestli přeplavovací kolík netlačí na vršek plováku . Přidrž plovák zespoda prstem a pusť benzín - uvidíš jestli zavírá či ne. Nebude-li zavírat, vyčistit to sedýlko kam dosedá jehla plováku, případně vzít trošku jemný brusný pasty, nanést na jehlu a plovákem za mírného přítlaku otáčet aniž bys s ním moc viklal ze strany na stranu - tím to zabrousíš navzájem a mělo by to těsnit. Pak je vlastně ještě třetí možnost- že je plovák moc těžkej , ale to bych v dnešní době šetření materiálem neřepokládal. Máš doufám na přeplavovacím kolíčku pružinku a vrací se ti nahoru?

karbec

23.5.2012 v 19:38 | Nahoru | #4
No a ten podivnej zvuk - raději se koukni jestli ti nesežrala číza kroužek. Valit ji stovkou je tak docela na hraně...

(reakce na) karbec

24.5.2012 v 15:57 | Nahoru | #5
Bimbam> tak diky moc za rady,jo na přeplavovacím kolíčku pružinku mám,za chvili jdu vyzkoušet tvoje rady

karbec

24.5.2012 v 15:58 | Nahoru | #6
při jedine situaci to nedělá,a to té když jedu do kopca na plnej..

karbec

24.5.2012 v 21:34 | Nahoru | #7
tak plovák zavírá uplně v pohodě
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 Rider372 15 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 milous_xx 10 24.2.2024 v 16:44 Destroyer
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 milous_xx 5 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
ojnice originál nebo CKR ČZ 175/487 milous_xx 4 16.8.2023 v 18:26 kuba350


TOPlist