Kamarád tě sice poslal za náma na vlákno (sice jawablázni ale máme i čízy a podobný starý dobrý stroje) ale já to náhodou našel
Problém s přetékajícím karburátorem může mít dvě příčiny - první je ta že by byl dlouhej přeplavovací kolík a díky němu by se plovák dostatečně nezvedl aby zavřel ve "ventilu" přívod benzínu. Druhá příčna může být ta, že je v tom místě kam dosedá jehla plováku nějaká nečistota anebo prostě vzájemně nesedí konus jehly s konusem ventilu. On to není nějakej extra ventil, je to jen konický otvor v trubičce, která prochází víkem plovákovky a měla by mít stejný konus jako ukončení jehly. Sundej vršek plovákovky, dej do něj kam patří plovák a koukni jestli přeplavovací kolík netlačí na vršek plováku . Přidrž plovák zespoda prstem a pusť benzín - uvidíš jestli zavírá či ne. Nebude-li zavírat, vyčistit to sedýlko kam dosedá jehla plováku, případně vzít trošku jemný brusný pasty, nanést na jehlu a plovákem za mírného přítlaku otáčet aniž bys s ním moc viklal ze strany na stranu - tím to zabrousíš navzájem a mělo by to těsnit. Pak je vlastně ještě třetí možnost- že je plovák moc těžkej , ale to bych v dnešní době šetření materiálem neřepokládal. Máš doufám na přeplavovacím kolíčku pružinku a vrací se ti nahoru?