... všecko jsem zapojil tak jak bylo, nikde jsem nezapomněl žádnou čepičku apod.
Systém ve zkratce:
škrtící klapky na společné hřídeli, jeden doraz pevný a druhý pohyblivý (ruční štelování volnoběhu), a ke každé klapce obtokový šroub. výchozí stav: pootevřená klapka pohyblivým dorazem, obtokový šroub na předním válci uplně uzavřený, na zadním čtvrt otáčky z minima. Aby byl podtlak stejný, tak je třeba mít přední uzavřený a zadní jednu otáčku z minima - toto se ukázalo jako místo s nejlepší odezvou na plyn a nejhladším volnoběhem - podtlak je nepatrně vyšší na zadním válci (hladina oleje výš než na předním).
... u starších RSV jako mám já je výchozí poloha cca 1 a čtvrt otáčky na zadním válci a jeden a 3/4 za předním, u novějších (04+ se prý přední šroub uzavře a šteluje se to zadním, jako jsem to teď měl já - neví někdo proč ten rozdíl??)
Naposledy editováno 22.05.2012 10:33:58
1 reakcí na tento příspěvek (?Podtlaky?) RSV-střílí do sání
Drik: cece ze tim podtlakem ladis na strikacce bohatost na volnobeh bych nerekl, teda sem si tim temer jist, viz nize.
T-freedom: hele ducati moc neznam, polaska taky ne tak nevimmjak hodne do toho vidi... ale jina davka pro kazdej vale, ok, je to mozny, ale pokud to pocita s tim ze to da treba zadnimu valci o 2 procenta vic paliva, tak bud jede na bohatejsi smes a nebo pokud mu nastavim mensi podtlak tak jede na "vic plynu". To je otazka, ale vedel to ten kdo system navrhoval a pokud je dodavka paliva navrzena na stejny podtlaky, je v servisnim manualu ze maj bejt podtlaky stejny. Doporucoval bych se tohodle drzet. Samo ladici tento tovarni stav vylepsuji a muzou nastavovat i neco jinyho, ale kdo nema zkusenosti a vybaveni mel by se podle me drzet manualu.
All: drzel bych se toho co doporucuje vyrobce, vetsina fi jede na volnobeh podle cidla podtlaku v sani, podle toho poznaj kolik jde vzduchu a podle toho daj palivo, u TL je cidlo podtlaku jen v jednom TB tzn tam kdyz udelam ten druhej valec bez cidla s mensim podtlakem tak ho ochudim a naopak, to podle sluchu hned tak nekdo neda. U rsv co ma fizzer je taky jen jeden senzor podtlaku, ale vyvedenej do obou TB tzn jednotka vidi nakej prumer z podtlaku v obou TB, tam si myslim ze se taky pocita s tim ze je podtlak nastavenej u obou stejne, kdyby se pocitalo s vetsim na jednom tak to prumerovani bude delat nepredvidatelnej bordel...v praxi ti muze fungovat ok, ale pri designu toho systemu takhle urcite nikdo nepostupoval.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (?Podtlaky?) RSV-střílí do sání
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Ale já zas neznám Aprilku ...tam je o dost menší rozchod válců (72°? myslím)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | Včera v 14:11 alpiniště |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |