bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: kouslý motor
6.5.2012 v 20:26
zdravím mám týden funglovku exc 300, nyní najeto 10mth/300km , mažu výrobcem doporučeným motorexem 1*50 a dneska se mi to kouslo, při návratu z tratě jsem chtěl zkusit kolik to jede a ve 160 jsem zavřel plyn a už jsem táhnul zadní kolo po zemi,málem jsem se z toho po***l v té rychlosti,-jel jsem na plný plyn max. půl minuty než se to rozjelo-,jak to zchládlo tak to normálně chytlo,a jezdí, mám to nějak řešit???

Uzavřeno 07.05.2012 v 20:57 uživatelem micar

kouslý motor

6.5.2012 v 20:38 | Nahoru | #1
tak se div kdyz nezajetymu motoru davas takovej coud, mozna ti to neni znamo, ale kdyz u 2T zavres plyn tak prestane mazat.
minimalne bych shodil hlavu a koukl na pist jak vypada

kouslý motor

6.5.2012 v 20:42 | Nahoru | #2
Ty koukám docela sereš na nějaký zajíždění Jak napsal KubaLC8, určitě bych omrknul píst a válec, jestli je to ok..

kouslý motor

6.5.2012 v 20:43 | Nahoru | #3


Musím uznat, že zdejší diskuze na motorkari.cz začínaj bejt víc zábavný, než zprávy na TV Nova.

1 reakcí na tento příspěvek kouslý motor

6.5.2012 v 20:44 | Nahoru | #4
U 2T se nesmi brzdit motorem nebot tam nejde dostatecne mnozstvi benalu s olejem a jak rika kuba davat nezajetymu motoru takhle pokourit za to by te ten pist mel koupnout do rite

kouslý motor

6.5.2012 v 20:50 | Nahoru | #5
Pokud to jde nastartovat tak by to nemělo být tak vážné. Pro jistotu to rozeber a mrkni na nikasil a hlavně na pístní kroužky jestli nejsou zalepené.
Jo já mám na 250 doporučení od jednoho závodníka poměr 1:40
Aspoň máš poučení pro příště

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kouslý motor

6.5.2012 v 20:51 | Nahoru | #6
Beny.> co to je za kokotiny, takže jedeš do zatáčky s plným plynem a brzdíš jo, 2takt maže i trávu kolem cesty

(reakce na) kouslý motor

6.5.2012 v 20:58 | Nahoru | #7
tkubik2004> Co to meleš proboha?

kouslý motor

6.5.2012 v 20:58 | Nahoru | #8
výrobce uvádí záběh 5hodin pak už je možno využívat maximum

(reakce na) kouslý motor

6.5.2012 v 21:07 | Nahoru | #9
tkubik2004> a co takhle spojka ??

micar> a neuvádí i jinej poměr mazání?

E: Neztratí s tím nějakou záruku, že se v tom bude hrabat?

Naposledy editováno 06.05.2012 21:10:07

1 reakcí na tento příspěvek kouslý motor

6.5.2012 v 21:08 | Nahoru | #10
jawky (kde jsou ty vule daleko vetsi a otacky daleko mensi) se zajizdi cca 2000km s tim, ze se stridaji otacky a premazava se, to nikdy neuskodi.
ono neni kousnuti jako kousnuti, shod hlavu a uvidis, pokud ve valci nebude nic, tak maz vic klidne i 1:40 a nedavej tomu jeste tolik zrat

(reakce na) kouslý motor

6.5.2012 v 21:11 | Nahoru | #11

tkubik2004 píše: Beny.> co to je za kokotiny, takže jedeš do zatáčky s plným plynem a brzdíš jo, 2takt maže i trávu kolem cesty


2T se zavrenym plynem mazi, protoze je to karbec a porad tam jde nejake mnozstvi smesi, ale v tomhle pripade je to mnozstvi znacne nedostatecny

kouslý motor

6.5.2012 v 21:32 | Nahoru | #12
mazání uvádi 1*60 pořád

kouslý motor

6.5.2012 v 21:35 | Nahoru | #13
10 Hodin je zajetý až kam. To můžeš honit jak chceš, že tomu na chvíli zavřeš plyn to tak prostě je. To že se kousla by se stávat nemělo, ale asi se i to stane. Pokud doufáš že ti nekdy někdo uzná na takový motorce záruku, tak jí vem do KTM servisu (stejně je tam podmínkou nějaká kontrola po zajetí tuším). Jestli na záruku kašleš, tak mrkni na píst sám, abys nemusel zbytečně děla nikasil už takhle zkraje životnosti motoru....

(reakce na) kouslý motor

6.5.2012 v 21:51 | Nahoru | #14

KubaLC8 píše: jawky (kde jsou ty vule daleko vetsi a otacky daleko mensi) se zajizdi cca 2000km s tim, ze se stridaji otacky a premazava se, to nikdy neuskodi....


2000 km je cca 100 mh a to jsou u ostrýho MX/endura už 2 výměny pístu (ber to v nadsázce ).

kouslý motor

6.5.2012 v 22:12 | Nahoru | #15
1, 10mth je zajetý uplně krásně, to už je zajetej i 4T
2, mázlý to asi trochu bude i když to startuje a jede, to nakonec poznáš podle výkonu (ale toho tu je až kam) a podle toho, jak se bude hřát.
3, asi bych konzultoval s KTM servisem, ono podívat se dovnitř není o nějakých hrozných financích, ale jak tu někdo psal...se zárukou bych nepočítal.

Jinak stát by se to nemělo, ale slyšel jsem to už xkrát, 2T prostě není dělanej na takový věci. Nicméně i na trati nebo XC ho můžeš po poli honit ve vysokých otáčkách (o rychlost tu přece vůbec nejde) a pak zavřít plyn na chvilu. Pokud si ho neměl zavřenej z těch 160 dlouho (třeba 20-30s), tak by to nemazání nemělo vadit ani na nažhaveným motoru.

kouslý motor

7.5.2012 v 03:27 | Nahoru | #16
jestli to má najeto 10mth tak to je zajetý na 100% u mojí 125 stačí po výměně pístu s nikasilem vyjet jednu nádřz a můžu zase brát plnej tak pochybuju že u 300cc která točí míň otáček to bude jinak

kouslý motor

7.5.2012 v 09:31 | Nahoru | #17
Bez komentare.

kouslý motor

7.5.2012 v 14:27 | Nahoru | #18
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 Norous123 28 22.2.2024 v 13:05 premikp
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... jirka-čz 28 26.1.2024 v 09:46 Metric
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Klíček zapalování KTM EXC 300 2019 ... KTM EXC 300, KTM EXC 300 E, KTM EXC 300 Six Days MalejMazel 14 23.1.2024 v 13:16 ktm525smerák
Sroub volnobehu KTM TPI KTM EXC 300 Norous123 4 10.1.2024 v 17:12 Metric


TOPlist