obracim se na toto forum s prosbou o radu jak by se dalo prihlasit CBR 400 nc 23 r.v. 1989 na CZ znacky. Privezl jsem ji z Irska, kde nemaji zadne technicaky atd. a tak sem zde v CR trosku v prusvihu. Po dlouhych telefonatech uz i primo se zastupci hondy od ktere jsem potreboval nejakej ofiko glejt mi bylo receno, ze je moc stara a nemaji udaje jako limity hluku, zatez na napravu atd. atd. a ze si to mam jit nechat namerit do technickeho ustavu a pak doufat, ze to bude stacit. Setkal se nekdy nekdo s necim podobnym? budu vdecny za jakoukoliv radu jak moto dostat na silnici.
Predem diky
Naposledy editováno 23.03.2018 13:36:29
No nic, já mám z motoscootem katastrofální zkušenosti, pan ing. Brída zrovna ochotou neoplývá.. Ale za pokus to stojí.. spíše nic jiného nezbývá.
Kolega měl CBR400R zhruba stejně starou, odešel mu ventil nebo píst, na náhradní díl čekal 1,5 roku.. Musel se dovést z japonska, u nás od těchto modelů dává honda ruce pryč.. Pak otázka, v jakém je motorka stavu a jakou má pro tebe hodnotu, jestli ti to za ty prachy za přihlášení stojí. Protože u nás je v podstatě neprodejná.. S papíry, v pěkném stavu, byla dlooouho v inzerci za 14tis..
Škoda, že se k nám tyto "japonské" verze oficiálně nevozí a že si je japonci škudlí pro sebe.. Měl jsem GPZ 400R, jel jsem jednou i na té CBR400. Čtyřstovku jsou oproti šestkám mnohem lépe ovladatelnější, leckdy i technicky mnohem výše, motor přitom díky nižší váze není o moc slabší a třeba konkrétně rozdíl v maximálce u GPZ400 a GPZ600 byl jen 20km/h.
Něco málo je o čtyřstovkách napsáno zde Téma: Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi