Jednak cvakaly ventily tak jsem je seřídil a pohoda, vyměnil jsem olej.
Motorka je z Anglie má full servis history. 5 majitelu a stala 2200. Najeto má cca 17000km.
JInak sundal jsem plasty hrál si s nima a pak jsem to dával dokupy a na levý straně nesedí jeden plast mezi blatníkem a krytem na fyltr je shoženej cca o 1cm. Takže to vypadá fakt hrozně nevíte někdo čím by to mohlo bejt že to tam takhle nesedí?
Jinak jsem koukal na doplnky a nic moc mužete mi dát nějaký tipy s jakou motorkou ty díly pasujou třeba kastle atp.
Puvodně jsem si myslel že motorka byla padlá kvuli tomu že to tam nesedí ale na DVLA neni žádná registrace nehody a to tady funguje na 200 procent. Takže nevim co s tím plastem jak to udělat nebo co. Napadá me jen to že mohla někde padnout a přihnul se rám.
Díky za rady a tipy.
Naposledy editováno 02.05.2012 15:41:08
cvakani ventilu ti neodstraní olej, chce seřídit ventilové vůle a ani to nemusí nutně znamenat že nebude nic cvakat....
plasty dej pořádně, stačí přisřípnutá hadice, lanko a cm je na světě hned...
doplnky budou nejlepší na ktm lc4 640, popřípadě asi budou pasovat všechny lc4... nevim jakou jinou kastli bys tam chtěl dávat??
Ty plasty to je v celku problem protože zrovna pod tímhle nic neni jen vzuch. Přijde mi jako by byl hnutej rám. nejde to ani vyštelovat od krytu na vzduchovej filtr se to rozjizdi smerem dozadu. na druhej strane to krasne sedi ladi a na tej druhej to je hrozny.
1 reakcí na tento příspěvek Pár otázek k 640 lc4 SM
1 reakcí na tento příspěvek Pár otázek k 640 lc4 SM
Zkus mi zakrouskovat na fotce o co ti jde a ja ti muzu treba do pm poslat fotky me motky, at mas srovnani.
Mimochodem, kdyby byla nejak hnuta, mel bys to poznat za jizdy, pokud pojedes trochu ostreji. Ale ta motorka je hodne pevna, to uz by muselo byt.....
Jo a kdybys mel hnutou podsedlovou cast ramu, na ktere to drzi, projevilo by se to na blatniku, videl bys to.
Jinak mam jeste otazecky kdyz nakopnu stroj a necham klapat tak se mi zda zvuk v pohode nikde nic se nedeje.
Kdyz si sednu na motorku a zmacknu spojku tak se vybrace uklidni a kdyz pustim spojku slysim jak kdyby se v motoru zaclo cosi tocit a vybrace jsou intenzivnejsi.
Muzete nekdo vyskouset jestli vam to tez dela?
Jo a delal jsem vymenu podle navodu co je tady na forku 1.5l do motoru a 0.6l do ramu coz je spatne protoze do motoru podle manualu patri jen 1.3 ted mi zaclo saknout sklicko tak doufam ze to neodsraly nejaky simerinky.
Takze zejtra neco malo vytahnu ven pri horkym motoru nevidim skoro hladinu je nad max coz je spatne. Jak to mate vy? mate to v polce nebo jak na tom okynku budem to brat pri studenym motoru. Diky za rady
Naposledy editováno 08.05.2012 01:55:16
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM rolny vahadel , par foto KTM 640 LC4 Supermoto | SuperPivis | 14 | 19.2.2024 v 20:23 Jirka-ZXR |
Elektroinstalace KTM 640 LC4 Supermoto | Soliš1 | 2 | 3.1.2024 v 21:04 combust |
Snížení výkonu KTM LC4 640, KTM 640 LC4 Supermoto | pavouk25 | 6 | 22.6.2023 v 13:26 Krautkopf |
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |
Serizeni riditek KTM lc4 Supermoto ... KTM 640 LC4 Supermoto | Dolf0123 | 16 | 24.4.2022 v 07:53 krokoš |