Taky bych šel do dvojciferníku a laufy bych pustil níž.Fakt je,že takhle vytáhne osu když dělá zadní kolo.
Taky se občas musím uklidnit na svojí.Jak na to člověk sedne,tak ho přejde ta adrenalínová záplava,která je ze silných motorek.
Pěkně v klídku,poslouchat motor,kde co cinkne,zavybruje.
Jawka musí být cítit mezi nohama.S tou se musí jezdec sžít,žádný fofrování,pěkně v klídku.
1 reakcí na tento příspěvek První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro
pech. píše: na tý první fotce máš ale 2x ČZ 350 a jen jednu 4ku jawu
Čeče,myslíš si,že jsem nechodil do školy?Jasně,že tam jsou dva Zetory 350,to se to tak někdy sejde a vyrazíme si s kámošema na našich "Renovátorech 350".Chápeš?!?
1 reakcí na tento příspěvek První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro
rancher píše: bimbo750> Kdo ti čmáral po RZ?
Malej Janeček a Wanderér... Všechno Mě schovávaj po dílně , když dělám motor. Jedeš na Rodewisch??1 reakcí na tento příspěvek První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro
1 reakcí na tento příspěvek První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro
A.....dodneška marně čekám na nějakou odpověď!
Ne,znovu NE!V dnešní době už opravdu nebudu nikoho ukecávat,aby mi prodal motorku!Nebudu!Jsou to moje těžce vydělané peníze!
Takže jsem se těžce"krknul"a začal koukat kolem,co se jako dá v této a podobné kubatuře a za olik koupit.kámoš mi poslal odkaz na Piaggio Carnaby 300.V akci s kufrem za rovných 80000,-Kč.Vím,je to nesrovnatelná kategorie,ale opravdu se nedá srovnávat?!
V této kategorii praktických přibližovadel si myslím může klidně skůtr figurovat(a bavit se o kvalitě Piaggia je nošením dříví do lesa).
Škoda přeškoda...Pořád se mi Jawa four líbí!A moc!
Ale jak už někdo psal:Bez Berta by nic nebylo!(a pro mě není i s Bertem!
Kolem nových jaw se hodně napsalo, na výdělek to asi nebude, ale vždy je třeba říct, že je to dotažené do konce a se vkusem a za to klobouk dolů.
jestli se nekomu libi tak proc ne, asi se snazili aby tam pasovala vetsina nahradnich dilu coz se jim snad i povedlo az na ty brzdy
1 reakcí na tento příspěvek První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro
2stroke píše: No, vzhledem k tomu, že je to pouze renovovoná JAWA 350/634 s motorem z 638čky...634 se dá koupit do 10 000, motor z 638 asi tak za 1500...jen by mě zajímalo, co na tom stojí těch 70 000 ...ale jinak je to hezký, to jo
Řekl bych, že nejvíc stojí funglová 640 z Týnce (ano, furt se vyrábí pro Kubu, Irán a podobně zaostalé izolované země) a pak spousta práce se sháněním a renovací dobových dílů, co už jsou v mototechnách vykoupené.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro
Naposledy editováno 01.05.2012 08:23:23
1 reakcí na tento příspěvek První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro
Výfuky 7tis.
Nové dvou-budíky ala 634 plus klakson další 3tis.
Stupačky 800Kč, návleky vidle 200Kč. řídítka, držák světla další 1tis.
Světla + blinkry minimálně další 2tis. A zadní svěštlo z 634 nevidím nikde, jen sklíčko.
No to je zatím cca 45tis, plus třeba starší nádrž, kastlíky, přední blatník. S lakem nevím, 5tis nejméně? Nové chromované bočnice 500Kč, kryty řetězu a gumové návleky 1tis, zadní chromovaný blatník nový nikde nevidím.. Plus sedlo.. Dál se mi nechce počítat, ale tipuju, že budu na 55tis a to mám pořád starou, ojetou motorku
Takže 70tis je cena velice pěkná a určitě levnější, než to skládat celé z dílů.. A u jawy je jedna parádní věc, koupě nových dílů vyjde většinou levněji než repasovat staré.
2stroke píše: Deadman> Pokud je člověk zručný, tak si sežene za 10 tyček 639tku, k tomu nádrž, sedlo, boční kapsy a blatníky z 634, trochu na tom zapracuje a tu 634 s motorem z 8smi si postaví sám...no jestli by mě to vyšlo na 30 000, tak je to moc...ale chápu, že je dost lidí, kteří nemají dílnu, nebo nejsou zruční, tak obětují raději těch 70 tyčí a koupí si ji...ale mně přijde tak trochu směšné, dávat za novou třindu 70 000, když se jich po stodolách válí hromada a skoro zadarmo
Pokud si člověk chce doma nějakým způsobem zrenovovat 634, tak si zrenovuje ojetou 634.
Toto je ale stavba pro zákazníka, co chce NOVOU 634. Tomu nemůžeš dát vyčištěnou a nějak zrenovovanou ojetinu. Jediná dnes vyráběná třinda je 640, tak pro zákazníka s podporou továrny koupil a upravil novou motorku se zárukou a papírama, které jdou v některých zemích ještě přihlásit. Zákazník chtěl prostě novou, tak dostal novou.
Já bych si novou třindu taky nekoupil a to ani za poloviční cenu, protože na ní už přes 10 let jezdím a dobře vím, jaký je to jízdníma a technickýma vlastnostma i kvalitou dílů neskutečnej sráč v porovnání jak s Japoncema, tak bohužel i ve srovnání s ruskýma motorkama.
1 reakcí na tento příspěvek První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro
Jinak krása to je, ale já bych vyhodil ten hnusný jednobudík a dal tam klasiku z 639ky a vyhodil bych samozřejmě i ty blinkry a zrcátka a dal tam něco hezčího...
Nicméně já mám co říkat, na Café mám namontované blinkry ze Simsona
No ale za mě - kdybych měl 70 000, tak si dovezu z Anglie Kawasaki Mach III
1 reakcí na tento příspěvek První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dovoz jawy 350 ze zahranici [1, 2] Jawa 350/634 | krystofvelecky | 38 | Včera v 11:13 JAVR |
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... | Krautkopf | 46 | 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK |
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 | panelák | 8 | 14.3.2024 v 19:26 Pabol |
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 | sadimil | 12 | 24.10.2023 v 11:03 kokoška. |
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 | YettiBob | 18 | 7.8.2023 v 10:23 kokoška. |