globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro
27.4.2012 v 14:33
Tak je na světě první kus Jawy 350 FOUR - výroba Mates Moto Servis.
Co vy na to.



(reakce na) První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro

29.4.2012 v 23:21 | Nahoru | #61
Sema> Jj to je fakt, ale me to opravdu nechybi ha ha Ja radsi tu vonavou a hrmejici stopu za mym dvouvalem.

První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro

30.4.2012 v 06:37 | Nahoru | #62
Za mě dobrý!
Blinkry nechat!!!!!Jsou na jawě SUPR
Enem ke kulatému světlu,
klasická kulatá zrcátka
Klasické dva budíky
a vejfucky důle, bo za chvílí zasrané nohy od oilu
Já bych jí ešče sprznil caferacer řidítkama

První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro

30.4.2012 v 07:16 | Nahoru | #63
Pěkné,pěkné!
Taky bych šel do dvojciferníku a laufy bych pustil níž.Fakt je,že takhle vytáhne osu když dělá zadní kolo.
Taky se občas musím uklidnit na svojí.Jak na to člověk sedne,tak ho přejde ta adrenalínová záplava,která je ze silných motorek.
Pěkně v klídku,poslouchat motor,kde co cinkne,zavybruje.
Jawka musí být cítit mezi nohama.S tou se musí jezdec sžít,žádný fofrování,pěkně v klídku.

1 reakcí na tento příspěvek První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro

30.4.2012 v 07:37 | Nahoru | #64
na tý první fotce máš ale 2x ČZ 350 a jen jednu 4ku jawu

(reakce na) První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro

30.4.2012 v 09:25 | Nahoru | #65

pech. píše: na tý první fotce máš ale 2x ČZ 350 a jen jednu 4ku jawu


Čeče,myslíš si,že jsem nechodil do školy?Jasně,že tam jsou dva Zetory 350,to se to tak někdy sejde a vyrazíme si s kámošema na našich "Renovátorech 350".Chápeš?!?

První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro

30.4.2012 v 09:49 | Nahoru | #66
PIGO>Pěkné, pěkné Kdyby tam byly laufy z osmičky, šla by ta osa vytáhnout taky. To nešlo akorát u mírně zvednutých laufů devítek. ALe předpokládám, že ve fabrice už mají jen tyhle 640kové, proto je tam dali.

1 reakcí na tento příspěvek První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro

30.4.2012 v 10:45 | Nahoru | #67
Je to bomba, bohužel, se zpožděním 30 let.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro

30.4.2012 v 11:15 | Nahoru | #68
bimbo750> Kdo ti čmáral po RZ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro

30.4.2012 v 12:47 | Nahoru | #69

rancher píše: bimbo750> Kdo ti čmáral po RZ?

Malej Janeček a Wanderér... Všechno Mě schovávaj po dílně , když dělám motor. Jedeš na Rodewisch??

(reakce na) První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro

30.4.2012 v 13:21 | Nahoru | #70
bimbo750> Jedu na noční, budu rád, když se ráno vzbudím kouknout na prvomájovou, teď mám 5 nočních za sebou a to mi nikdo D neudělá...

1 reakcí na tento příspěvek První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro

30.4.2012 v 14:15 | Nahoru | #71
Bimbo 750-jedeš zítra Rodewisch?
Byli jsme tam vloni.Moc pěkný sraz. Letos jedeme na velkých motkách na Plzeňský Prazdroj.

(reakce na) První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro

30.4.2012 v 16:14 | Nahoru | #72

PIGO píše: Bimbo 750-jedeš zítra Rodewisch?
Byli jsme tam vloni.Moc pěkný sraz. Letos jedeme na velkých motkách na Plzeňský Prazdroj.

Jedu- pozval Mě Penál.

1 reakcí na tento příspěvek První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro

30.4.2012 v 17:05 | Nahoru | #73
Budu se opakovat,ale: motorka se mi moooc líbí !Když jsem ji před pár měsícema tady na fóru uviděl,hned jsem Mates moto kontaktoval a bombardoval je dotazama.Omluvil jsem se jim,že píšu pár otázek,ale,že to mám holt z Brna kousek cesty.Poslali mě cenu a sdělení,že je nutno složit zálohu.To bylo vše.Veškeré odpovědi na cca 20 otázek k motorce(šlo o 4T 250).I tak mě to neodradilo a ještě jednou jsem napsal odpověď"jakým způsobem a v jaké výši zálohu uhradit?" a znovu přidal nezodpovězené otázky s tím,že mám opravdu vážný zájem!
A.....dodneška marně čekám na nějakou odpověď!
Ne,znovu NE!V dnešní době už opravdu nebudu nikoho ukecávat,aby mi prodal motorku!Nebudu!Jsou to moje těžce vydělané peníze!
Takže jsem se těžce"krknul"a začal koukat kolem,co se jako dá v této a podobné kubatuře a za olik koupit.kámoš mi poslal odkaz na Piaggio Carnaby 300.V akci s kufrem za rovných 80000,-Kč.Vím,je to nesrovnatelná kategorie,ale opravdu se nedá srovnávat?!
V této kategorii praktických přibližovadel si myslím může klidně skůtr figurovat(a bavit se o kvalitě Piaggia je nošením dříví do lesa).
Škoda přeškoda...Pořád se mi Jawa four líbí!A moc!
Ale jak už někdo psal:Bez Berta by nic nebylo!(a pro mě není i s Bertem!

(reakce na) První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro

30.4.2012 v 17:31 | Nahoru | #74
fatman> No, já jsem skutr nikdy nepovažoval za motorku - a byla to chyba. Vždycky dojel, spotřeba 4l na plný plny (125 4t), ale i 2,5 na kochačku, nikdy ses neušpinil o stroj, v dešti suchý nohy. Startér, krásně svítil. Bylo kam dát dvě igelitky s nákupem. Jedině gumy prd vydržely a malá 12" kola vratká (jsou i 16 ale). Na většinu jízd asi tak 3x vhodnější a příjemnější než 350. Jawu si nechám a jednou si koupím něco jako Kymco 500. I když je fakt, že už většinou sedám prostě do auta.
Kolem nových jaw se hodně napsalo, na výdělek to asi nebude, ale vždy je třeba říct, že je to dotažené do konce a se vkusem a za to klobouk dolů.

První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro

30.4.2012 v 17:48 | Nahoru | #75
asi je to tim jak sem mladej ale tyhle jawky a cezety a podobny hrozby to je fakt des bes.. kdyz uz dopredu srali velkej kotouc tak ho mohli dat i dozadu, stejne i kdyz sem si sednul na cinskou 125 tak to jelo (jasny ze ne 140 nebo kolik jede peklostroj jawa), brzdilo a podvozkove chovalo lip nez tohle s mensi spotrebou a bez drahyho oleje.

jestli se nekomu libi tak proc ne, asi se snazili aby tam pasovala vetsina nahradnich dilu coz se jim snad i povedlo az na ty brzdy

1 reakcí na tento příspěvek První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro

30.4.2012 v 20:33 | Nahoru | #76
No, vzhledem k tomu, že je to pouze renovovoná JAWA 350/634 s motorem z 638čky...634 se dá koupit do 10 000, motor z 638 asi tak za 1500...jen by mě zajímalo, co na tom stojí těch 70 000 ...ale jinak je to hezký, to jo

První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro

30.4.2012 v 21:29 | Nahoru | #77
honda crf 250 za 99 900 se zárukou a kompletním cirkusem kterej k hondě patří Jawa je prostě mimo je to fanklub ortodoxních zaslepenců s prominutím že to tak musím nazvat

První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro

30.4.2012 v 22:00 | Nahoru | #78
Cena 70 t. není vůbec moc. Uzná jen ten kdo ví kolik to dá práce, a kdo ví kolik stojí díly.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro

30.4.2012 v 22:06 | Nahoru | #79

2stroke píše: No, vzhledem k tomu, že je to pouze renovovoná JAWA 350/634 s motorem z 638čky...634 se dá koupit do 10 000, motor z 638 asi tak za 1500...jen by mě zajímalo, co na tom stojí těch 70 000 ...ale jinak je to hezký, to jo



Řekl bych, že nejvíc stojí funglová 640 z Týnce (ano, furt se vyrábí pro Kubu, Irán a podobně zaostalé izolované země) a pak spousta práce se sháněním a renovací dobových dílů, co už jsou v mototechnách vykoupené.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro

1.5.2012 v 08:18 | Nahoru | #80
Deadman> Pokud je člověk zručný, tak si sežene za 10 tyček 639tku, k tomu nádrž, sedlo, boční kapsy a blatníky z 634, trochu na tom zapracuje a tu 634 s motorem z 8smi si postaví sám...no jestli by mě to vyšlo na 30 000, tak je to moc...ale chápu, že je dost lidí, kteří nemají dílnu, nebo nejsou zruční, tak obětují raději těch 70 tyčí a koupí si ji...ale mně přijde tak trochu směšné, dávat za novou třindu 70 000, když se jich po stodolách válí hromada a skoro zadarmo

Naposledy editováno 01.05.2012 08:23:23

1 reakcí na tento příspěvek První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro

1.5.2012 v 11:05 | Nahoru | #81
Ono koupit pěknou jawu už je problém. Nejlevnější s TP v inzerci vidím za 11tis. A to vypadá, že bude z fleku potřebovat kompletní GO motoru (na kolik to dnes vyjde? Něco pod 10tis?) Takže ve výsledku vyjde levněji koupit zachovalejší, novější 640ku.. Ty jsou od 15tis, plus počáteční náklady, na podzim, když jsem sháněl nějakou "rozumnou", tak jsem se dostal s počatečními náklady na celkových 20tis Kč a motorka je technicky super. Ale to je jen základ.. Bohužel chromy a vůbec antikorozní úprava na novějších jawách stojí za velké kulové, takže bez pardonu lze říct, že i když je to nová motorka (rv 2000) tak je hnusná. Kdybych chtěl, aby vypadala jako nová, tak v podstatě mimo motoru a rámu musím vyměnit vše Přední ráfek z 20% zrezivělý, s puchýřy, zadní ráfek je díky oleje z řetězu na tom lépe. Dráty některé zrezlé komplet, vyčistit to nepůjde, středy kol totéž, hliník rozežraný od soli, plus všechny táhla, štít brzdy, rozpěrky, záchyt reakce, napínáky řetězu.. Výměna kol a příslušenství kolem toho mi vychází na 10tis.

Výfuky 7tis.

Nové dvou-budíky ala 634 plus klakson další 3tis.

Stupačky 800Kč, návleky vidle 200Kč. řídítka, držák světla další 1tis.

Světla + blinkry minimálně další 2tis. A zadní svěštlo z 634 nevidím nikde, jen sklíčko.

No to je zatím cca 45tis, plus třeba starší nádrž, kastlíky, přední blatník. S lakem nevím, 5tis nejméně? Nové chromované bočnice 500Kč, kryty řetězu a gumové návleky 1tis, zadní chromovaný blatník nový nikde nevidím.. Plus sedlo.. Dál se mi nechce počítat, ale tipuju, že budu na 55tis a to mám pořád starou, ojetou motorku

Takže 70tis je cena velice pěkná a určitě levnější, než to skládat celé z dílů.. A u jawy je jedna parádní věc, koupě nových dílů vyjde většinou levněji než repasovat staré.

(reakce na) První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro

1.5.2012 v 11:15 | Nahoru | #82

2stroke píše: Deadman> Pokud je člověk zručný, tak si sežene za 10 tyček 639tku, k tomu nádrž, sedlo, boční kapsy a blatníky z 634, trochu na tom zapracuje a tu 634 s motorem z 8smi si postaví sám...no jestli by mě to vyšlo na 30 000, tak je to moc...ale chápu, že je dost lidí, kteří nemají dílnu, nebo nejsou zruční, tak obětují raději těch 70 tyčí a koupí si ji...ale mně přijde tak trochu směšné, dávat za novou třindu 70 000, když se jich po stodolách válí hromada a skoro zadarmo



Pokud si člověk chce doma nějakým způsobem zrenovovat 634, tak si zrenovuje ojetou 634.
Toto je ale stavba pro zákazníka, co chce NOVOU 634. Tomu nemůžeš dát vyčištěnou a nějak zrenovovanou ojetinu. Jediná dnes vyráběná třinda je 640, tak pro zákazníka s podporou továrny koupil a upravil novou motorku se zárukou a papírama, které jdou v některých zemích ještě přihlásit. Zákazník chtěl prostě novou, tak dostal novou.

Já bych si novou třindu taky nekoupil a to ani za poloviční cenu, protože na ní už přes 10 let jezdím a dobře vím, jaký je to jízdníma a technickýma vlastnostma i kvalitou dílů neskutečnej sráč v porovnání jak s Japoncema, tak bohužel i ve srovnání s ruskýma motorkama.

1 reakcí na tento příspěvek První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro

1.5.2012 v 11:24 | Nahoru | #83
Ale je to krásá

(reakce na) První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro

1.5.2012 v 12:13 | Nahoru | #84
[quote=c.j.]Ale je to krásá

Souhlas, je to paráda.

První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro

1.5.2012 v 12:14 | Nahoru | #85
Mě se ta motorka líbí až na ty výfuky mohly být trošku kratší. A trochu niž.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro

1.5.2012 v 12:52 | Nahoru | #86

Itall píše: Je to bomba, bohužel, se zpožděním 30 let.



což např. u mě Jawu proslavilo a není to jen Jawka..

(reakce na) První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro

1.5.2012 v 14:51 | Nahoru | #87
c.j.> Zadní blatník na čtverku vyjde asi na 6 kil, nedávno jsem ho viděl prodávat v DM v Ově.

Jinak krása to je, ale já bych vyhodil ten hnusný jednobudík a dal tam klasiku z 639ky a vyhodil bych samozřejmě i ty blinkry a zrcátka a dal tam něco hezčího...
Nicméně já mám co říkat, na Café mám namontované blinkry ze Simsona

No ale za mě - kdybych měl 70 000, tak si dovezu z Anglie Kawasaki Mach III

První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro

1.5.2012 v 16:05 | Nahoru | #88
no nevím, snaha se cení, ale mě osobně toto neoslovuje. jen věc názoru

1 reakcí na tento příspěvek První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro

1.5.2012 v 19:28 | Nahoru | #89
Za vznikem motocyklů Jawa Californian a Four stojí volání mnoha fanoušků po retro motocyklu Jawa. Původně motocykly vznikly z modelu 250 4T, kde je použit designově vhodný a přitom poměrně modení motor, vybavený i startérem a pod. Jesliže vznikají motocykly Californian a Four s dvoudobým motorem 350, tak jedině na přání zákazníků, kteří rouží po opravdu ortodoxním retru. A kupodivu jich není málo a ozývají se i zákazníci ze zahraničí - Irsko, Velká Británie.

(reakce na) První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro

1.5.2012 v 19:47 | Nahoru | #90
Bert-Jawatesty> Jo, ten roztleskanej zvuk jen tak jinde neuslyšej
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dovoz jawy 350 ze zahranici [1, 2] Jawa 350/634 krystofvelecky 38 Včera v 11:13 JAVR
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... Krautkopf 46 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 panelák 8 14.3.2024 v 19:26 Pabol
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 sadimil 12 24.10.2023 v 11:03 kokoška.
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 YettiBob 18 7.8.2023 v 10:23 kokoška.


TOPlist