globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výjezdy
25.4.2012 v 22:14
Zdar,
stát/sedět?
jakým stylem se dostanete výš?
- mám namysli ostrý enduro bo cross, ne mastodonty a už vůbec ne rektální alpinisty
Anketa: Tak jak
Stát
78%
21
Sedět
22%
6
Předchozí
1 2
Následující

Výjezdy

25.4.2012 v 22:53 | Nahoru | #1
Rozhodně stát, musíš rozložit váhu tak, aby zadní kolo mělo trakci a přední nešlo moc do vzduchu, to v sedě moc dobře nejde..

Zkus to přesunout do sekce Enduro a cross, tam chodí víc lidí kdo ti poradí..

1 reakcí na tento příspěvek Výjezdy

25.4.2012 v 23:06 | Nahoru | #2
...Toš normálně....... Trénovat padat ,pak na to příjdeš Nesedět na tom jak sedlák všechno půjde uvidíš .Pomoc je,když jezdí někdo vyježděnější s tebou - očumět, ale hlavně to musíš sám cítět co to chce- Ináč to co psal kolega nademnou ...nesedět vyvažovat kolena pokrčit ptáka na nádrž.. atd Šak víš už né skoro.. umět s mašinou spojka plyn totok..

1 reakcí na tento příspěvek Výjezdy

25.4.2012 v 23:12 | Nahoru | #3
Nesouhlasím,že stát. Jak kde a jak při jakém výjezdu. Univerzálně ejde říct,jestli stát,nebo sedět. Někde je lepší to,jinde ono.

Výjezdy

25.4.2012 v 23:16 | Nahoru | #4
STÁT. Je to přesně jak píše Vojta_WR-f
Sedí jen někteří, aby se mohli odrážet nohama. Ale jak se to naučíš, tak zjistíš že ve stoje vyjedeš daleko víc. Chce to zkoušet a pilovat

Naposledy editováno 25.04.2012 23:17:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výjezdy

25.4.2012 v 23:21 | Nahoru | #5

prackarr píše: Nesouhlasím,že stát. Jak kde a jak při jakém výjezdu. Univerzálně ejde říct,jestli stát,nebo sedět. Někde je lepší to,jinde ono.



Šak jo..jo taky u každého výjezdu nestojím.. Ale taky na tom nesedím jak sedlák.. No chce to tténovat.. Sám to musí vychytat nebo né? Spíš bych doporučil jak ... Nějakej menší kopec na skoro volnoběh naučit se vyplkávat-naučit se balancírovat

2 reakcí na tento příspěvek Výjezdy

25.4.2012 v 23:23 | Nahoru | #6
JJ- Na enduru a ve výjezdu je spousta situací,kdy se odrazit nohou prostě musíš. Pokud tedy nemluvíme o jednoduchém výjezdu,kde to rozhulákáš proti kopci a vyfičíš ho nahoru.
Např. pokud máš v cestě kameny,kořeny a výjezd se klikatí. Tam pak vestoje ztrácíš. Nevyjedeš ve stoje tam více a kdo tvrdí,že ano,tak at dojede k nám a porovnáme to.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výjezdy

25.4.2012 v 23:24 | Nahoru | #7

Android.wr píše: Šak jo..jo taky u každého výjezdu nestojím.. Ale taky na tom nesedím jak sedlák.. No chce to tténovat.. Sám to musí vychytat nebo né? Spíš bych doporučil jak ... Nějakej menší kopec na skoro volnoběh naučit se vyplkávat-naučit se balancírovat


Tož totok jo,co řékáš

Výjezdy

25.4.2012 v 23:31 | Nahoru | #8
Tak jasně že ne v každým výjezdu, ale ve většině případech je lepší stát..Odrážet se jednou nohou můžeš i ve stoje. Když je ve výjezdu hluboká kolej, tak bych asi spíš taky seděl, jinak mě toho moc nenapadá kdy je lepší sedět..

Výjezdy

25.4.2012 v 23:37 | Nahoru | #9
V hodně technických a pomalých výjezdech,kde se drážka točí mezi stromy a pod. je lepší sedět. Nebo polosedět. U rychlých nerovných výjezdů je lepší stát. Proto jsem psal,že radit univerzálně,jestli sedět či stát nejde. Kdo tvrdí "vždy stát",toho klidně vezmu s sebou na vyjížďku a dokážu mu na pár výjezdech,že se plete. Stačí si říct.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výjezdy

25.4.2012 v 23:37 | Nahoru | #10
prackarr>

se s tim moc seru asi bo co
vono to ostatně vždycky tak nějak přijde samo dle situace....ale občas moc laboruju....právě
jenom se tak pozastavuju, že jedni to a pak duzi ono

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výjezdy

25.4.2012 v 23:41 | Nahoru | #11

Bobulus píše: prackarr>

se s tim moc seru asi bo co
vono to ostatně vždycky tak nějak přijde samo dle situace....ale občas moc laboruju....právě
jenom se tak pozastavuju, že jedni to a pak duzi ono


Nejlepší je vlastní instinkt. Pokud to máš od Pánaboha,přijdeš na to i bez rad.
Akorát ti poradím jednu věc: "bo" není "nebo",ale "protože"! A to i u nás na Tišnovsku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výjezdy

25.4.2012 v 23:48 | Nahoru | #12
prackarr> to je pravda, neni výjezd jako výjezd a někdy je třeba si šikovně šlápnout. Já bral čistě vostrej výjezd, kde člověk končí až když se zahrabe.

(reakce na) Výjezdy

25.4.2012 v 23:50 | Nahoru | #13

_JJ_ píše: prackarr> to je pravda, neni výjezd jako výjezd a někdy je třeba si šikovně šlápnout. Já bral čistě vostrej výjezd, kde člověk končí až když se zahrabe.


Tak to pak jo,v takovém typu souhlasím,ale proto jsem hned od začátku psal,že nejde říct jednoznačně,jestli stát,nebo sedět.

(reakce na) Výjezdy

25.4.2012 v 23:51 | Nahoru | #14
prackarr>
Himl-hergot-donrvetr-krumcajs-element...!
- no toto?

Výjezdy

25.4.2012 v 23:56 | Nahoru | #15
Ale jo...rozhodně se nedá říct, že jednoznačně tak nebo tak
- a pak si zase někde nabiju kokos protože špatně

2 reakcí na tento příspěvek Výjezdy

25.4.2012 v 23:58 | Nahoru | #16
Jezdit jsem tě neviděl,kde děláš chybu, nevím,ale tipuju,že jsi začátečník a jako začátečník sis vybral i dost "špatnou" motorku. Ideální by byla něco jako WR250 nebo 450,rozhodně ne tříkilo v 2T.

(reakce na) Výjezdy

26.4.2012 v 00:07 | Nahoru | #17
prackarr>
mnooo...jezdim cca od 6-ti...ale možná pořád špatně...

Výjezdy

26.4.2012 v 00:09 | Nahoru | #18
Nejde o to,od kdy jezdíš na motorce,ale jak dlouho jezdíš ostrý enduro.

(reakce na) Výjezdy

26.4.2012 v 00:11 | Nahoru | #19
prackarr>
...a jinak Gas se mně vodí nejlíp ze všeho co jsem měl....

Výjezdy

26.4.2012 v 08:30 | Nahoru | #20
Já mám nejvíce problémů s tím, že vysoký strach mě blokuje otočit zápěstím A když už se to cpe na záda, tak jediná šance je to přes spojku a gas utrhnout.............takže nejdůležitější na enduru je umění číst terén. A když se to naučíš, tak to přijde samo - stát, sedět, spojčit, pod plynem, nabo na bublavou...........také každému vyhovuje jiný sekundární převod, přesně podle toho, jaký styl jízdy upřednostňuje. Já nemusím moc rychlost, raději se motám trialově, tak jsem z origo 14/47 až na 12/50 a to se mění absolutně vše - i technika výjezdů. Hodně lehký převod na výjezdy mě připadá daleko méně vhodný, motorka je hodně splašená a při nutnosti se znovu do kopce rozpohybovat mívám problém. Teď je po problémech - prdlo mě v koleni Berle jsem už odložil a čekám na požehnání od lapiduchů

1 reakcí na tento příspěvek Výjezdy

26.4.2012 v 08:37 | Nahoru | #21
Výjezdem jsem samozřejmě myslel delší stoupání s nutností v kopci podřadit - vyhoupnout někam cca 5m, tam jiný poměr nepoznáš. Bohužel nemám na enduro vhodný stroj - je to splašený MX se světlama a RZ.

Výjezdy

26.4.2012 v 10:57 | Nahoru | #22
čéče já mám na EXC 13/52 a i tak potvůrka na 6tku upaluje 130, takže pole a podobně f poho. A zase ti bere 2ka spoustu věcí, maximálně si zaspojkuješ a 1 je vysloveně na technické věci a naopak krásně si přizvedneš moto, kdy potřebuješ. Teda je fakt, že mám 450.....neumím mluvit za jiné stroje.

Pokud se týká stání, snažím se spíš stát a pracovat s váhou podle trakce, ale jde to jen u rovnějších pasáží, jak se to kroutí nebo seš v kamenech nebo tak něco, holt sedám na pozadí a snažim se přežít

(reakce na) Výjezdy

26.4.2012 v 11:15 | Nahoru | #23
Brůča>
Není to o tom, že bych s tím měl nějaký problémy a nevěděl jak na to (i když to tak vyznívá )
Nicméně byl jsem přesvedčován, že rozhodně jedině ve stoje s čímž jsem nesouhlasil...čili to vypadá, že jsem vyhrál pivko

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výjezdy

26.4.2012 v 11:23 | Nahoru | #24

prackarr píše: JJ- Na enduru a ve výjezdu je spousta situací,kdy se odrazit nohou prostě musíš. Pokud tedy nemluvíme o jednoduchém výjezdu,kde to rozhulákáš proti kopci a vyfičíš ho nahoru.
Např. pokud máš v cestě kameny,kořeny a výjezd se klikatí. Tam pak vestoje ztrácíš. Nevyjedeš ve stoje tam více a kdo tvrdí,že ano,tak at dojede k nám a porovnáme to.



A jak to mají dělat malí lidi, co prostě na zem nedosáhnou a o nějakém odrážení si můžou nechat jen zdát ?

1 reakcí na tento příspěvek Výjezdy

26.4.2012 v 11:31 | Nahoru | #25
Vždy je to jen o rychlosti ,ono přidávat potom někde, kde už to jen ujede na kořenu či kamení to už je pozdě -rychlost rychlost rychlost.....

(reakce na) Výjezdy

26.4.2012 v 12:13 | Nahoru | #26

v4o píše: A jak to mají dělat malí lidi, co prostě na zem nedosáhnou a o nějakém odrážení si můžou nechat jen zdát ?



Tak já mám 172 a kolega 169cm a máme normální EXC450 a 530....jen kolega má snížené sedlo (2cm celkem bodnou třeba při otáčení okolo nohy a tak), vidle jsme popustili o cca 10mm dolu v brýlých a zadní tlumič se nechá taky popustit, ale jen asi o 5mm, aby při skoku měla pružina pořád předpětí. Ale stačí to, hlavně na to, aby člověk cupital nepotřebuje motorku a na odšlápnutí jsi v náklonu.....

(reakce na) Výjezdy

26.4.2012 v 13:19 | Nahoru | #27

v4o píše: A jak to mají dělat malí lidi, co prostě na zem nedosáhnou a o nějakém odrážení si můžou nechat jen zdát ?


Na enduru je základ,mít motorku,z které dosáhneš. Jinak je to na pytel.

Katroš píše: Vždy je to jen o rychlosti ,ono přidávat potom někde, kde už to jen ujede na kořenu či kamení to už je pozdě -rychlost rychlost rychlost.....



Nesouhlasím. Jak chceš mít rychlost ve výjezdu,kde se drážka točí pod úhlem apod.?
Vyjet nějakou mez tím,že to pod ní rozhulákáš,to není žádnej výjezd,to by zvládla i cvičená vopica,mluvil jsem o technických výjezdech,s překážkama apod.

(reakce na) Výjezdy

26.4.2012 v 14:23 | Nahoru | #28

Katroš píše: Vždy je to jen o rychlosti ,ono přidávat potom někde, kde už to jen ujede na kořenu či kamení to už je pozdě -rychlost rychlost rychlost.....



Souhlasím co nenabereš pod kopcem to už v něm těžko doženeš

1 reakcí na tento příspěvek Výjezdy

26.4.2012 v 23:06 | Nahoru | #29
Jsem v poklidu v chýnově jsem dojel na 7 místě a petrovice u sušice kde se jezdí technický strmák jsem za čtyři roky vyjel jen já a opakuji může ti v cestě stát co chce ale pokud zastavíš nebo nejsi stále v pohybu tak moc nevyjedeš-rychlost je základ

(reakce na) Výjezdy

27.4.2012 v 06:53 | Nahoru | #30

Katroš píše: Jsem v poklidu v chýnově jsem dojel na 7 místě a petrovice u sušice kde se jezdí technický strmák jsem za čtyři roky vyjel jen já a opakuji může ti v cestě stát co chce ale pokud zastavíš nebo nejsi stále v pohybu tak moc nevyjedeš-rychlost je základ

Chýnov je rovný kopec bez zatáčky,s překážkou(klády(,tam platí,co píšeš,ale já psal o lese,kde musíš kličkovat třeba nezi skalisky či stromy.
Rychlost je základ,o tom žádná,ale ne vždy a všude ji lze uplatnit.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... Olihňos 7 27.7.2023 v 08:12 wagusss
Vyplatí se Gas gas Gas Gas EC 300 Ferdator 16 24.7.2023 v 15:27 Sally06
Enduro hobby závody Gas Gas EC 300 Vincátko3 8 30.9.2022 v 16:19 Vincátko3
ISDE 2021 [1, 2, 3] Gas Gas EC 300, Honda CRF 450X, Husqvarna WR 300, Be... Kohlstein 71 31.8.2022 v 22:12 Ariete
Gas Gas EC 300 přívěra Gas Gas EC 300 Vlastik177 7 29.4.2021 v 23:46 Weezer


TOPlist