globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: za tepla nestartuje
24.4.2012 v 19:56
Ahoj
Uz asi mesic resim problem s tim, ze po zahrati motorky nejde nastartovat.
Motorka byla na servisu na vymenu rozvodaku a spojkovyho lanka - nic co by se melo tykat startovani, ovsem po vyzvednuti ze servisu jsem dojel na pumpu, natankoval plnou a uz jsem to nenatocil...starter tocil motorem jak o zivot, ale bez uspechu. Po vychladnuti to caplo okamzite.
Vratil jsem to zpet do servisu, kde delali rozvody a bohuzel bez vysledku.

Bylo vsechno udelano a zjisteno:
- po roztlaceni chytne okamzite
- kontrola starteru (kompletni rozebrani a vycisteni)
- byly promereny veskery cidla, prepinace, zkontrolovany veskery kontakty a dosahujou hodnoty presne podle manualu
- vymenena baterka (ta stara uz to mela za sebou, ale vydrzela peknejch 9 let)
- nyni to dela, ze po zahrati starter toci motorem a NEKDY po verglovani plynem chytne
- puvodne to bylo jen po dotknuti se starteru, stejne tak to funguje za studena
- svicky jsou stare rok

Uz dosly napady, nenapada vas nekoho co s tim? Prosel jsem fora co jsem nasel tady, ale nenasel jsem nic co by me nejak posunulo.
Diky moc pokud by jste nekdo mel s timto zkusenost nebo napad co s tim.

1 reakcí na tento příspěvek za tepla nestartuje

23.5.2012 v 21:06 | Nahoru | #1
No tady je hlavne dulezita ta teplota! Jak pises po zahrati nejde... Jestli je projev motoru po studenem nastartovani normalni resp. reakce na plyn je jak mam a motorka "tahne", tak si nemyslim ze by na to mely mit vliv ventily (zub sem, zub tam ale nastartovat to preci musi...) 1)by to netahlo 2)by to nastartovat mohlo ale projev pri zatizeni by byl nijaky. Jen tak zkusi motor chcipnou (vypinacem na prave strane) a okamzite nastartovat, jde to? Me to spis pripada na elektriku, nejake teplotni cidlo...Cerpadlo ti normalne natlakuje joo?... Nechapu jak je mozne ze to proste jede 160km a pak kdyz to chces nastartovat tak to NEJDE! Jestli chces zkusit jine CDI tak dej vedet

(reakce na) za tepla nestartuje

25.5.2012 v 14:57 | Nahoru | #2
Pacholek> Cau, vubec jsem nedoufal, ze se nekdo takovej ozve... prvne bych asi chtel vyzkouset teplotni cislo vymenit. Je to nejsnazsi prehozeni - jen se odpoji konektor a vysroubuje.. nic vic.
Ono CDI asi bude v pohode, protoze po jizde je studeny a i kdyz jsem ho nahrejval fenem tak bylo porad ok. Jinak jede to paradne, startuje za studena taky, jen dyz to za tepla zdechnes tak to starterem nenatocis... pres roztlaceni to jde okamzite.
Jinak u CDI se bojim po vymene jak to bude jeste s HISS, aby se nemusel jeste vymenit krousek u spinaci skrinky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 8 15.4.2024 v 23:27 2stroke
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 2 1.4.2024 v 22:04 Johny89
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet Pospaa1 21 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366
Baterie po X té [1, 2] Honda CB 900F Hornet VlaHa 49 9.6.2023 v 19:52 mermex


TOPlist