Téma: stočená octavia II
 
21.4.2012 v 14:52
Ahoj
porařilo se mi koupit od ,,známýho" O II 2006 s 111tis km před měsícem a půl.
Ve smlouvě jsem měl uvedeno, že byl lakován-opravován zadní levý nárazník a že

,,Prodávající dále prohlašuje, že uvedený stav kilometrů odpovídá skutečnosti. V případě zjištění, že se tato skutečnost nezakládá na pravdě, je kupující oprávněn od této smlouvy odstoupit"

Byl jsem se poptat ve dvou servisech, kde mi řekli, že je lakovaný komplet celý auto krom střechy a řidičovejch dveří, že bylo evidentně taky bouraný na předek, což jsem netušil a ani ve smlouvě to není.

a podle zkušební jízdy, chování a stavu odhadují kilometry na 160-180 tisíc.

Moje otázka zní co teď. Auto potřebuji nutně prodat kvůli jiné situaci a po prohlídce v servisech mi samozřejmě řekli kvůli těmto skutečnostem bude cena výrazně nižší, než kdyby odpovídala stavu, který mám popsaný v kupní smlouvě.

Mám tedy nárok na odstoupení od smlouvy, případně vyhotoví mi někdo ofiko protokol o odhadu kilometrů, který zjevně neodpovídá stavu vozidla? díky

PS: nikdy kšefty se ,,známýma"

1 reakcí na tento příspěvek stočená octavia II

22.4.2012 v 10:41 | Nahoru | #1
Jenže ona pravd o ojetinách dost bolí a nikdo jí nechce slyšet. Takže jen lehce:
1) Všichni chtějí minimálně jetý auto. Každý si myslí, že auto co má 200 tkm je šrot. Není. I ty nejlevnější městský auta to vydrží. Ta OII cos koupil vydrží min. 700 tkm. O jedné takové vím. Pak další co měla 480 +- a i na zdvižy ze spoda skoro jak nová. prostě u těch dražších aut nižší střední a střední trídy s poctivou údržbou a zacházením není problém 500 tkm+.
2) Nikdo nechce do auta moc investovat co se týče údržby. Pokud to auto není v leasingu nebo v tovární záruce kde to ošidit nejde (leasing) nebo je to hloupost (záruka). U 5ti a víceletého auta je pro spoustu lidí dát co nejmíň. Takže ty auta dle toho vypadají. Proč např. když mám klimu musím každý rok udělat servis klimy za 1 500. To je přece zbytečný. Je lepší na to tři roky kašlat a počkat až se zadře kompresor za 14 000, protože ta náplň ve které je olej již unikla se soustavy. Jeden příklad z mnoha.
3) K bodu dva. Když už kašlu na údržbu a nasčítá se nutnost větších investic. Přece to do toho "sráče" nebudu dávat. Je lepší to prodat a koupit něco jinýho. Jenže to jiný bude pravděpodobně stejná past.
4) Při nákupu. Ježiš ono to mělo stříkané dveře a blatník. To bylo "nasračku". To nechci. Jenže auto co jezdí prostě šrámy "získá". Pokud to nešlo do skeletu karoserie není to podstatné. Dveře, blatníky, nárazníky, chladičová stěna, a všechny vnější plochy netvoří deformační zónu! Jejich výměna absolutně nemá vliv na pevnost karoserie. Vliv to má až při opravě nosníků, prahů, podlahy, sloupků, rámu střechy. Takže každé auto je nebourané. Jinak je přece neprodejné.
5) Cena. Každej chce levně koupit. Aut je všude mraky. Takže přece ho vždy seženu levněji, že. Jenže pěkné, udržované, nebourané auto nikdo levně neprodá. Byl by blázen kdyby hpo dal za cenu těch šrotů co se všude válí. Takže chceš-li hezké auto připlať si. Jenže ony ty hezký auta jsou víceméně jen ty co mají ukončený leasing (pravidelný a úplný servis) nebo ukončenou dobu odpisu v daních od nákupu nového vozu. Jejda jenže ty jsou zase drahá. přece si přidám 100 tisíc a mám ho nové. Ano, ale s se základním motorem a zcela bez výbavy. Že dodatečná výbava a silnější motor toho ojetého stála dalších 200 tisíc nikdo nevidí.
Sečteno a podrženo. Chceš-li opravdu suprový vůz kup si jej nový. Chceš-li ojetý vůz v dobrém stavu vybírej mezi auty tak do tří let zejména u autorizovaných dealerů kde předešlý majitel koupil obratem jiné nové auto a staré dal protiúčtem. Chceš-li levné připrav se na problémy.

(reakce na) stočená octavia II

22.4.2012 v 12:01 | Nahoru | #2

Poggy píše: 4) Při nákupu. Ježiš ono to mělo stříkané dveře a blatník. To bylo "nasračku". To nechci. Jenže auto co jezdí prostě šrámy "získá". Pokud to nešlo do skeletu karoserie není to podstatné. Dveře, blatníky, nárazníky, chladičová stěna, a všechny vnější plochy netvoří deformační zónu! Jejich výměna absolutně nemá vliv na pevnost karoserie. Vliv to má až při opravě nosníků, prahů, podlahy, sloupků, rámu střechy. Takže každé auto je nebourané. Jinak je přece neprodejné.



To je sice pekny, ze to nejsou deformacni zony, ale ze ti spatne opraveny auto muze zacit pekne reznout uz tak pekny neni..neni nad to, kdyz ti zacnou vylejzat svary na zadnim blatniku..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist