globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čz 350 vs Jawa 350
21.4.2012 v 09:39
Zdravím, zajímali by mě srovnání a rozdíly mezi čízou a jawou třindou.

Jakožto jaký vliv na jízdu má jiný rám, motor atp.

Prostě výhody, nevýhody, chování motorek oproti sobě.

1 reakcí na tento příspěvek Čz 350 vs Jawa 350

21.4.2012 v 17:22 | Nahoru | #1
dva kamoši měli 250/471, jeden z nich tam měl místo toho motor 350 a je to prostě stará motorka, jak stavbou, ergonomií, tak tim jak se s tim zachází. komponenty užitý aji na fichtlu přece jenom nepatří k nejpříjemnějším ať už jsou to přepínače, plyn atd. sice má velmi zábavné průběh kdy v nižších otáčkách ju musíš tlačit, ve středních je ráda že po rovině utáhne sama sebe, ale jak chytne otáčky tak dochází k explozi a trhá ruce, nj, motor z bizona
ale nebral bych ju na normální ježdění.
kdybych si mohl vybrat tak beru devítku

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 350 vs Jawa 350

22.4.2012 v 01:16 | Nahoru | #2
tak záleží jakou 472 máš na mysli... pokud 472.6, tak bych si dovolil tvrdit, že kromě velikosti to bude obstojný soupeř i proti 638/9 (640 je už moc plastová, to bych dohromady nepletl), pokud se nepoženeš za výkonem... Vidlice u této ČZezety dovolují montáž kotouče, zadní hliníková kyvka je asi to nejtužší co se u Jawy/Čezety do té doby objevilo (myslím že ani tramp kyvka u 640 se jí nebude rovnat), motor dovoluje montáž mech. otáčkoměru, výkonné zapalování/dobíjení lze řešit pomocí 12V Vape, co se týče jízdních vlastností, nemám čest, ale pokud budu vycházet z 487/477, tak nízké těžiště a poměrně malá hmotnost je zárukou slušné obratnosti. A nakonec to nejdůležitější - je krásná...


Na druhou stranu je tu 634 se slabou kyvkou, starýma předníma vidlicema, stjeným motoroem, vyšší váhou, ale pořád krásná vzhledem (klasická konopnice)... a 638/9, která má vše co 472.6 kromě vzhledu, avšak navíc novější motor s vyšším výkonem a z výroby výkonějším dobíjením (zapalování pořád klasika), možností montáže startéru a co je asi nejpodstatnější, je zde možnost spolehlivého oilmasteru mikuni (motory 634 a tedy i 472 mají také možnost oilmasterů motorpal(posilube), ale už jen sehnat víko motoru a OK čerpadlo pro tyhle motory bude poměrně obtížné)...

Ve zkratce... 472 u mě vítězí v porovnání s Jawou 634 nebo 632, 638-40 už přece jenom díky novějšímu motoru nabízí víc... Co se pak týče dostupnosti 472, u nás je to bída, ale myslím že v Polsku je jich docela dost a někdo to dokonce tahal i zpátky k nám...

A když už je tu zmíněna ta jeníkova, tak přidám jedinou 639, která se mi kdy líbila (milánek z jwm.info, snad se neurazí)


Naposledy editováno 22.04.2012 01:23:36
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Komaxit - jak vypadá na kapotáži [1, 2] ČZ 350/472 kpant 39 11.11.2023 v 19:17 osiris
Upevnění hustilky ČZ 175/477, ČZ 350/472 kpant 2 1.11.2023 v 09:43 Krautkopf
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206


TOPlist