globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sestka nekdy petka nepouzitelna...
15.4.2012 v 20:56
caute, dneska jsem byl s mladou v tom Brne na rekorde a po ceste zpet se ta hujda zas na dalnici dusila a zdechala...benzinu v nadrzi akorat, kohout res, po chvilce vzdycky chytla a jela....1 2 3 4 13O na tachu cca, 9 tisic otacek...cca jsou to odhady nevim necumim moc na budiky :D ale jak tam kopnu 5 nebo 6 a pridavam stejne plyn tak proste nejede...podusi se, a rychlost pak klesa...takze kdyz chcu kolem 120ti predjet musim do zkopat az na 4.....vim je to petka...nepojede to buhvijak...ale predpokladam ze kdyz zdecha tak to asi nebude chybejicim objemem :D :)
Predpokladam jdem tam pri velke zatezi malo benzinu :) Jakoze zitra chcu vycistit kohouty, hadice, filtry a nadrz....ale jen at to nedelam zbytecne proto pisu :) A jestli nejsou mozny jiny priciny abych to kdyztak zceknul taky :) Diky moc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

17.4.2012 v 11:51 | Nahoru | #31

Vasil.D píše: nejhorsi je ze to mam v zime serizeny, smesi...proste celkove ,,GO´´ motoru, nic jdu udelat ty hadice, kohout a nadrz a uvidime :)


na podzim ti to nedělalo??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

17.4.2012 v 11:59 | Nahoru | #32
nene :) pak jsem to daval do servisu na serizeni, smesi atd. ale nedelalo to ani po tom :) po tom servise jela motka uplne uzasne az do 160ti, 170ti, zacalo to az tak pred tydnem delat :) myslim ze to bude tim ze jsem ted hodne jezdil na rezervu a dotankovaval po 3-5 litrech :) takze myslim ze to bude jen hodne zajebany...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

17.4.2012 v 14:38 | Nahoru | #33
jeste DOTAZ, na teto fotce je videt velky ..palivovy filtr´´ pod karbci, je z traktoru a chtel jsem zeptat jestli tam musi byt, jelikoz v serii podle me zadny takovydle mezikus neni a a dost me tam ten muj sere co se designu tyce :D tak jestli to muzu napojit na tvrdo :)

[img]

Naposledy editováno 17.04.2012 14:38:43

(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

17.4.2012 v 19:26 | Nahoru | #34
Vasil.D> filtr tam origo není, tak bych ho vyhodil a dal nové hadičky. Pokud Ti to předtím nedělalo tak to bude v hadičkách nebo spíš v nádrži ucpané sítko a koukni i na hlavní kohout. Ještě bych kouknul na podtlakovou hadičku, může být někde přiškrcená nebo děravá. Mě to dělá od začátku a tak jednou za cca tisíc kilometrů a pouze na šestku ve středních otáčkách (kolem 5 - 6 tisíc otáček) jinak jede v pohodě

2 reakcí na tento příspěvek Sestka nekdy petka nepouzitelna...

17.4.2012 v 20:13 | Nahoru | #35
mas tam palivovej filtr na hadici co vede z nadrze jo? To mi pripomina moji jawku 350 , CZ atd, jakmile jsem tam mel fitrl a dal motorce zabrat tak benzin nestihal protect filtrem a plnit karbec a motka zdechala..a to jsem zkousel ruzne typy filtru. Nakonec sem to vyhodil a jelo to jak z praku. Ale byly to cesket stroje, nevim jak je tomu u japoncu, ale zkusit to muzes nez se pustis do nejakeho vetsiho rozebirani motky....

(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

17.4.2012 v 20:46 | Nahoru | #36
jo ten filtr dam do hajzlu, hadicky jsou jak novy...ty jsem jen profoukl kompresorem...filtr v nadrzi je cajk, a uvnitr nadrze na svoje stari absolutne zadna koroze :) sitko, ktery je vlastne jak kdyby na kohoutu pod nadrzi je taky v pohode :) vsechno jsem vycistil, profoukl odkalil jsem karbce, zitra to dam dokupy, natankuju plnou, projedu to na Skritek do kopce poradnou kudlou a uvidime :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

17.4.2012 v 20:49 | Nahoru | #37
Cook> ten filtr je mezi kohoutem a motorem :) ne po ceste z nadrze do kohoutu :) kazdopadne ho dam pryc, jelikoz se mi nelibi a funkci taky neplni...ptz filtr je jak kdyby v nadrzi.....sice to predtim jelo i s nim fajn a pravdepodobne to tim neni ale tak udelam si radost ze :D

(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

17.4.2012 v 21:52 | Nahoru | #38
Vasil.D> jj, blbe sem to napsal, myslel jsem na ceste mezi kohoutem a karbecem. Vyhod to a uvidis ....treba to pomuze

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

17.4.2012 v 21:54 | Nahoru | #39
Vasil.D> každopádně dej vědět kde tě to nechá .... ne to byla sranda, ale dej vědět jak jsi uspěl nebo neuspěl

(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

17.4.2012 v 22:22 | Nahoru | #40
jaho1> jo urco :) zitra jedu za mladou 20 km tak tomu budu ujebavat jak prase abych to proveril ve vyssich otackach a zatezi :)

1 reakcí na tento příspěvek Sestka nekdy petka nepouzitelna...

18.4.2012 v 00:03 | Nahoru | #41
Kua to je nejšerednější pětikilo v historii lidstva ta GSka

Sestka nekdy petka nepouzitelna...

18.4.2012 v 10:23 | Nahoru | #42
safra sem se nechal zlakat nadpisem tematu, bo pro mne je tež šestka a většinou i pětka nepoužitelná omlouvám se za offtopic, ale muselo to ven

(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

18.4.2012 v 11:02 | Nahoru | #43
generiq> otazka vkusu

1 reakcí na tento příspěvek Sestka nekdy petka nepouzitelna...

18.4.2012 v 14:16 | Nahoru | #44
tak dej kohout na "PRI" a máš po problému..
mě to KLE500 dělala v zimě- podtlakový kohouty pouštěly málo benzínu, "PRI" je puštění benzínu rovnou bez podtlaků (jako klasický "zapnuto" na kejvačce..)

Sestka nekdy petka nepouzitelna...

18.4.2012 v 20:01 | Nahoru | #45
já teda takovej problém nemám , ale jak je odvzdušněná nádrž kvůli podtlaku ? myslím ,že tam je ještě jedna hadička. nemůže v nádrži být podtlak a tak při větší zátěži tam jít málo benzínu . doufám ,že nebudu za vola

(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

18.4.2012 v 20:42 | Nahoru | #46
Troj11> jo na PRI to jede ale to neni reseni nesnasim kdyz neco nejde tak jak ma motka uz je slozena...kompletni servis byl teda : vypusteni nadrze, vycisteni filtry, profouknuti veskerych hadicek kompresorem, odkaleni karbcu, a odstranil jsem ten vzd. filtr kterej tam byl navic a napojil to na tvrdo, zitra to projedu a uvidime :)

Ale mam takovej dojem ze to bylo podtlakovou hadici a hadici co vede z kohoutu do karbce, byly celkem zlamany kvuli tomu filtru co tam byl navic...takze si myslim ze pak pri vetsi zatezi nestihal dotikat benzin :)

1 reakcí na tento příspěvek Sestka nekdy petka nepouzitelna...

19.4.2012 v 17:25 | Nahoru | #47
Ahoj lidi. Prosím potřeuju poradit koupil jsem motorku projel jsem jí a všechno v pořádku ale teď najednou když jedu asi tak 140Km/h mám tam 6ku a asi 7000 ot/min tak motorka začne ztrácet výkon a při nějakých 120-100 Km/h se zase chytne a táhne jak blbá. Když jedu na 6ku a mám to lehce pod 7000 ot/min tak je to v pohodě ale nad 7000ot/min už to blbne.Prosím o radu. Moc díky když tak tady je mail: CERV85@atlas.cz

2 reakcí na tento příspěvek Sestka nekdy petka nepouzitelna...

19.4.2012 v 19:06 | Nahoru | #48
Máte kupovat Kawasaki.
Suzuki je hrozná a na Yamahách se nejvíc bourá. Honda je ok taky.
To říkám furt.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

19.4.2012 v 19:51 | Nahoru | #49

generiq píše: Máte kupovat Kawasaki.
Suzuki je hrozná a na Yamahách se nejvíc bourá. Honda je ok taky.
To říkám furt.


čau jestli máš něco proti suzuce tak sem nechoď a nebo sem aspoň nepiš takovéto přiblblé bláboly !!!! Pokud nemáš dobrou radu k danému tématu tak se prosím nevyjadřuj a nebo si piš v bravíčku. Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

19.4.2012 v 21:04 | Nahoru | #50
Poctive hlasim ze moje udrzba kterou jsem psal vyse motorce znacne prospela tahne ted krasne do 160ti-170ti a na sestku stale zrychluje i od 120ti takze u me byl problem vyresen a diky za rady

Pišta85> tobe bych radil procist si komplet diskuzi nad tvym prispevkem a udelat to same co jsem udelal ja pokud nemas v prdeli podtlakove membrany tak je tu dosti velka sance ze ti ty ukony co jsem delal ja pomuzou

Edit : nepovedenej smajlik

Naposledy editováno 19.04.2012 21:04:53

(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

19.4.2012 v 21:29 | Nahoru | #51

Vasil.D píše: Poctive hlasim ze moje udrzba kterou jsem psal vyse motorce znacne prospela tahne ted krasne do 160ti-170ti a na sestku stale zrychluje i od 120ti takze u me byl problem vyresen a diky za rady

Pišta85> tobe bych radil procist si komplet diskuzi nad tvym prispevkem a udelat to same co jsem udelal ja pokud nemas v prdeli podtlakove membrany tak je tu dosti velka sance ze ti ty ukony co jsem delal ja pomuzou

Edit : nepovedenej smajlik



tak to je super !!!

Sestka nekdy petka nepouzitelna...

20.4.2012 v 00:17 | Nahoru | #52
to samy reseni sem mel na GSXR 750 rok 86, a mel sem stejnej problem. samozrejme se to nejlip otestuje na poloze PRI, nicmene problem byl v netesnici hadicce z karbce, ktera ztracela podtlak po ceste, takze ji zkus vymenit, stoji to par korun, a musi to jet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

20.4.2012 v 12:16 | Nahoru | #53

jaho1 píše: čau jestli máš něco proti suzuce tak sem nechoď a nebo sem aspoň nepiš takovéto přiblblé bláboly !!!! Pokud nemáš dobrou radu k danému tématu tak se prosím nevyjadřuj a nebo si piš v bravíčku. Díky



To jsem čekal, od GSkáře

(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

21.4.2012 v 07:57 | Nahoru | #54
generiq> Ty si jezdi na čem chceš... a nenavážej se do ostatních na čem jezděj... je to každýho věc .... a debila si dělej taky z někoho jinýho ....

1 reakcí na tento příspěvek Sestka nekdy petka nepouzitelna...

13.5.2012 v 12:54 | Nahoru | #55
čau lidi tak jsem udělal všechno co jste mi napsali a byl jsem to projet a motorka jede hezky jel jsem asi 160Km/h a 8000ot/min ale teď jsem zase zjistil že mi motor točí maximálně 8500ot/min víc ne můžete mi někdo říci kde je chyba?n ebo proč to netočí více?nevím jestli je to otevřené nebo zavřené v TP mám psáno 25kW. Děkuji moc za rady.

(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

13.5.2012 v 13:25 | Nahoru | #56
Pišta85> jo tak to nevim...ale pravdepodobne to budes mit zavreny na 25kw.....a nebo nak amatersky otevreny..kdo vi

1 reakcí na tento příspěvek Sestka nekdy petka nepouzitelna...

26.5.2012 v 17:42 | Nahoru | #57
Čau kamarádi zase problém ten samej co jsem psal už před tím. Já už nevím co stím. celé jsem to rozebral a zase složil akorád jsem pořádně neutáhnul šrouby od kohoutku na benzín a lítalo to jako bejk ale tekl mi benzín a tak jsem to zase rozebral a složil a podotahoval a zase to při 140Km/h přestene jít do výkonu.jel jsem stím i 160km/h ale jen chvilku asi než dojde benzín z karburátorů už jsem doopravdy zoufalej a trubičky jsem všechny dotáhnul eskápáskama.Poraďte ještě něco.Nemůže to být problém s nádrží že málo přisává vzduch tou dirkou co je podvíčkem?Jo a když to přepnu na kohoutku na pri tak to jede dobře i 150Km/h ale jak tam dám plnou nebo rezervu tak problém.Díky moc za rady.

(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

26.5.2012 v 17:44 | Nahoru | #58
Pišta85> mas pravdepodobne v prdeli kohout.....konkretneji v nem tu membranu.......proto na pri jede ptz tece samospadem taky ted budu po vyplate kupovat novej....

(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

26.5.2012 v 22:03 | Nahoru | #59

generiq píše: Máte kupovat Kawasaki.
Suzuki je hrozná a na Yamahách se nejvíc bourá. Honda je ok taky.
To říkám furt.


má pravdu ten chlapec
teda krom té Hondy

Sestka nekdy petka nepouzitelna...

26.5.2012 v 22:10 | Nahoru | #60
taky mám stejný problém a dneska mi zase chtěla zdechnout, ale stačil jsem kohout přepnout na PRI a chytla se bestie!!!! Ale zjistil jsem ještě jednu věc a to kdy k tomu dojde!!! Když jedu na 5ku nebo 6ku na nízké otáčky tak v rozmezí 3,5 - 5,5t a pak vezmu za plyn a nutím jí až do max (než zdechne ) Když jsem změnil styl jízd a před akcelerací podkopnu o kvalt popřípadě o dva a držím otačky nad 7,5t a výš tak to neudělá a pak můžu jet co to dá. Také jsem vše vyměnil (mimo pal,kohoutu) a podotahoval ale efekt stejný. Nechce se mi kupovat nevej kohout za 2300,- ale asi mi nic jiného nezbude Pokud někdo najde nějaký eshop s levnějším kohoutem tak sem dejte odkaz. Díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava


TOPlist